return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
בשעה טובה ומוצלחת
View this Thread in Original format
Hell_Copter
בשעה טובה ומוצלחת גם אני עברתי טסט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בייבי!!!!!!!!!!!
איזה יום פצצה!!!!
oDrori
יא חמור. שאלתי אותך אתמול !!!



תחדש אחי, וצא לקרוע את העיר!!!!!

(אל תשכח לשים חגורה, לתלות את השלט מאחורה, ולהביא את אמא אתך)
:p


איזה צי של נהגים אנחנו מטפחים כאן :)
eXeTik
מזל טוב אח שלי! עוד חודשיםם אני מקבל סיבוב... תבוא לאסוף אותי מהבסיס :p
HyPeRSoNiC
מזל טוב אחי
luckystrike
ואללה אחי יא חרא אלק ראיתי אותך
אתמול ולא אמרת לי שיש לך טסט !!!

עוד שאלתי אותך !

באיזה שעה זה היה לך היום ???

קיצר מזל טוב אחי !!!
מעכשיו גם אתה מביא אוטו יא קקי !
כמה צריך מלווה היום ?
ואיזה טסט עברת ?
clubber@work
מזל טוב אחי!
warpedd_
וואלה מזל טוב אח שלי

שיחקת אותה פוקר פייס מה?

;)
MoSH_MaN
הומו
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הומו



:crazy: :clown: :eyespop: :nervous:

מזל טוב!!!
גם אני רוצה כוסאומו, בסוף כנראה זה יצא לי רק בשנה הבאה ואז יכנס החוק החדש נכון??? איזה ביאוס זה!

בכל מקרה מזל טוב,

נ.ב. מזל טוב!
Hell_Copter
כן כן אתם לא היחידים ששאלו אותי
גם תומר שאל אותי היום בבוקר
ועוד 20 ילדים אולי שאלו אותי מתי הטסט... ואמרתי לא יודע
הם עושים לי שכדאי שאני ילחץ על המורה שלי כבר שיקבע לי תאריך :)

עכשיו יש לי חודשיים עם מלווה...
ועברתי טסט שני

אה ועוד משהו... זה מיועד למוש

קנאי!!!

Rising
מזל טוב גבר שיחקת אותה..
NaOren
יוואו מזל טוב אחי
הלוואי טסט שני
אני נראה לי לא עובר 10
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement