|
בשעה טובה ומוצלחת
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
בשעה טובה ומוצלחת גם אני עברתי טסט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בייבי!!!!!!!!!!!
איזה יום פצצה!!!! |
|
|
| oDrori |
יא חמור. שאלתי אותך אתמול !!!
תחדש אחי, וצא לקרוע את העיר!!!!!
(אל תשכח לשים חגורה, לתלות את השלט מאחורה, ולהביא את אמא אתך)
:p
איזה צי של נהגים אנחנו מטפחים כאן :) |
|
|
| eXeTik |
| מזל טוב אח שלי! עוד חודשיםם אני מקבל סיבוב... תבוא לאסוף אותי מהבסיס :p |
|
|
| luckystrike |
ואללה אחי יא חרא אלק ראיתי אותך
אתמול ולא אמרת לי שיש לך טסט !!!
עוד שאלתי אותך !
באיזה שעה זה היה לך היום ???
קיצר מזל טוב אחי !!!
מעכשיו גם אתה מביא אוטו יא קקי !
כמה צריך מלווה היום ?
ואיזה טסט עברת ? |
|
|
| clubber@work |
| מזל טוב אחי! |
|
|
| warpedd_ |
וואלה מזל טוב אח שלי
שיחקת אותה פוקר פייס מה?
;) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הומו |
:crazy: :clown: :eyespop: :nervous:
מזל טוב!!!
גם אני רוצה כוסאומו, בסוף כנראה זה יצא לי רק בשנה הבאה ואז יכנס החוק החדש נכון??? איזה ביאוס זה!
בכל מקרה מזל טוב,
נ.ב. מזל טוב! |
|
|
| Hell_Copter |
כן כן אתם לא היחידים ששאלו אותי
גם תומר שאל אותי היום בבוקר
ועוד 20 ילדים אולי שאלו אותי מתי הטסט... ואמרתי לא יודע
הם עושים לי שכדאי שאני ילחץ על המורה שלי כבר שיקבע לי תאריך :)
עכשיו יש לי חודשיים עם מלווה...
ועברתי טסט שני
אה ועוד משהו... זה מיועד למוש
קנאי!!! |
|
|
| Rising |
| מזל טוב גבר שיחקת אותה.. |
|
|
| NaOren |
יוואו מזל טוב אחי
הלוואי טסט שני
אני נראה לי לא עובר 10 |
|
|
|
|