return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
:Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest (pg. 10)
View this Thread in Original format
mantisnl
jip, een midi file is alleen de noten, dus alleen noten worden geimporteerd.. je moet nu deze noten kopieeren, en over een gewenste sample/synth gooien:)
Blik
ah bedankt nu doet die het idd wel

ik zal eens kijken of ik er iets leuks van kan maken, ik ben benieuwd
TimeportE
quote:
Originally posted by Blik
ah bedankt nu doet die het idd wel

ik zal eens kijken of ik er iets leuks van kan maken, ik ben benieuwd

hehe.. dus je doet ook mee..

nou ik maak zo dus een thread aan, kwa keuze voor remix en of alle andere juryleden zich willen melden.. dus hoeft denk ik ook niet meer sticky, de thread na degene die zo gaat maken die word de uiteindelijke thread en die moet wel gesticked worden (zo zie ik het tenminste :p)
mantisnl
quote:
Originally posted by TimeportE
hehe.. dus je doet ook mee..

nou ik maak zo dus een thread aan, kwa keuze voor remix en of alle andere juryleden zich willen melden.. dus hoeft denk ik ook niet meer sticky, de thread na degene die zo gaat maken die word de uiteindelijke thread en die moet wel gesticked worden (zo zie ik het tenminste :p)


eindelijk actie:toothless
TimeportE
quote:
Originally posted by mantisnl
eindelijk actie:toothless

hehe, had laatst toch dat woord opgezocht van petrus, sociaal leven en werk, nou ben behoorlijk goed bezig me in te spannen voor 1 van deze dingen.. maar omdat niemand anders het doet wil ik me ook goed hiervoor inzetten.. :)
mantisnl
quote:
Originally posted by TimeportE
hehe, had laatst toch dat woord opgezocht van petrus, sociaal leven en werk, nou ben behoorlijk goed bezig me in te spannen voor 1 van deze dingen.. maar omdat niemand anders het doet wil ik me ook goed hiervoor inzetten.. :)


haha, nou, ik moet eerlijk toegeven, ik ben niet zo iemand die alles regelt. zal me wel niet in de genen zitten ofsoow;)
!_PeTrUs_!
Hoe zit t hier mee!

Er is al meer dan 2 wkn niet meer gepost!

T idee was leuk?!?!?
!_PeTrUs_!
Niemand? dan niet....
dj dimwit
Ja hup mensen er moet geriemikst worden!
mantisnl
quote:
Originally posted by dj dimwit
Ja hup mensen er moet geriemikst worden!


stfu john:p

er is geen animo voor, erg jammer:rolleyes:

robin
quote:
Originally posted by Blik
ik begin het nu een beetje te begrijpen, maar ik heb nog steeds een probleempje

ik heb die midi-file gedownload, dan doe ik import midi-file en dan gaat die hem importeren, alles goed en wel. Maar dan wil ik hem afspelen en dan doet die dus helemaal niks, je hoort geen geluid. iemand enig idee waar dit aan kan liggen??


dat heb ik dus ook.. ben helaas niet zo snel van begrip als blik.. zou iemadn het ff duidelijker kunnen uitleggen? wat ik moet doen snap ik wel maar HOE doe ik dat.. daar kom ik niet echt uit
mantisnl
nou, magk eerst vragn welk proggie je hebt robin? dat maakt t wat makkelijker:)

iig midi is een formaat wat alleen de noten bevat, en dus geen instrumenten, je moet dus zelf een instrument over de noten "droppen" zegmaar.. of de noten kopieer en en deze pasten op het gewenste kanaal:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement