|
:Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
| jip, een midi file is alleen de noten, dus alleen noten worden geimporteerd.. je moet nu deze noten kopieeren, en over een gewenste sample/synth gooien:) |
|
|
| Blik |
ah bedankt nu doet die het idd wel
ik zal eens kijken of ik er iets leuks van kan maken, ik ben benieuwd |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
ah bedankt nu doet die het idd wel
ik zal eens kijken of ik er iets leuks van kan maken, ik ben benieuwd |
hehe.. dus je doet ook mee..
nou ik maak zo dus een thread aan, kwa keuze voor remix en of alle andere juryleden zich willen melden.. dus hoeft denk ik ook niet meer sticky, de thread na degene die zo gaat maken die word de uiteindelijke thread en die moet wel gesticked worden (zo zie ik het tenminste :p) |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hehe.. dus je doet ook mee..
nou ik maak zo dus een thread aan, kwa keuze voor remix en of alle andere juryleden zich willen melden.. dus hoeft denk ik ook niet meer sticky, de thread na degene die zo gaat maken die word de uiteindelijke thread en die moet wel gesticked worden (zo zie ik het tenminste :p) |
eindelijk actie:toothless |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by mantisnl
eindelijk actie:toothless |
hehe, had laatst toch dat woord opgezocht van petrus, sociaal leven en werk, nou ben behoorlijk goed bezig me in te spannen voor 1 van deze dingen.. maar omdat niemand anders het doet wil ik me ook goed hiervoor inzetten.. :) |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hehe, had laatst toch dat woord opgezocht van petrus, sociaal leven en werk, nou ben behoorlijk goed bezig me in te spannen voor 1 van deze dingen.. maar omdat niemand anders het doet wil ik me ook goed hiervoor inzetten.. :) |
haha, nou, ik moet eerlijk toegeven, ik ben niet zo iemand die alles regelt. zal me wel niet in de genen zitten ofsoow;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Hoe zit t hier mee!
Er is al meer dan 2 wkn niet meer gepost!
T idee was leuk?!?!? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Niemand? dan niet.... |
|
|
| dj dimwit |
| Ja hup mensen er moet geriemikst worden! |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by dj dimwit
Ja hup mensen er moet geriemikst worden! |
stfu john:p
er is geen animo voor, erg jammer:rolleyes: |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Blik
ik begin het nu een beetje te begrijpen, maar ik heb nog steeds een probleempje
ik heb die midi-file gedownload, dan doe ik import midi-file en dan gaat die hem importeren, alles goed en wel. Maar dan wil ik hem afspelen en dan doet die dus helemaal niks, je hoort geen geluid. iemand enig idee waar dit aan kan liggen?? |
dat heb ik dus ook.. ben helaas niet zo snel van begrip als blik.. zou iemadn het ff duidelijker kunnen uitleggen? wat ik moet doen snap ik wel maar HOE doe ik dat.. daar kom ik niet echt uit |
|
|
| mantisnl |
nou, magk eerst vragn welk proggie je hebt robin? dat maakt t wat makkelijker:)
iig midi is een formaat wat alleen de noten bevat, en dus geen instrumenten, je moet dus zelf een instrument over de noten "droppen" zegmaar.. of de noten kopieer en en deze pasten op het gewenste kanaal:) |
|
|
|
|