return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
:Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest (pg. 9)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by mido
Loopt deze aktie nog??? Want ik wil HEEL GRAAG mee doen!!! :D:D:D

[EDIT]

Ik zit net even te lezen dat het met software moet ofzo??? Mag niet het met hardwar???? Laat het even weten! Want ik wil dus ook graag mee doen!! [/EDIT]



Hoer, dan win je toch wel, met jouw producties:whip: :crazy: :tongue2 ;)
mantisnl
quote:
Originally posted by Optimus
Hoer, dan win je toch wel, met jouw producties:whip: :crazy: :tongue2 ;)


heh, tis niet de apparatuur die de muziek maakt he.. al heb je een supergrote studio, als je er geen verstand van hebt kan je ook geen goeie muziek maken:)
TimeportE
quote:
Originally posted by mantisnl
heh, tis niet de apparatuur die de muziek maakt he.. al heb je een supergrote studio, als je er geen verstand van hebt kan je ook geen goeie muziek maken:)

zijn vorige producties waren meestal erg vet! :D
mantisnl
quote:
Originally posted by TimeportE
zijn vorige producties waren meestal erg vet! :D

lol, ok nix gezegd:rolleyes: :p
robin
doe k wel wat harder me best.. maar idd kan dr geen poll komen, muse sunburn vind k inprince best maar hou toch maar ff die poll, k heb geen sugesties, k wacht af.. t zou leuk zijn als we dr wat tempo achter gingen zetten nu, jury track (deadline) ED

r:(bin
ScuL
heb de midi gedownload..
zal vanavond nog wel wat proberen.

het moet niet onmogelijk zijn om die melodie om te bouwen naar hardstyle :D
robin
k snap echt geen ene moer van dat fruityloops!!

nouja kloot nog wel wat verder misschien wordt alsnog wel wat.. is dr iemand die al wat af heeft? en wat moet t eindproduct worden? .midi of .mp3
-=Re-GrOoVeD=-
quote:
Originally posted by robin
k snap echt geen ene moer van dat fruityloops!!

nouja kloot nog wel wat verder misschien wordt alsnog wel wat.. is dr iemand die al wat af heeft? en wat moet t eindproduct worden? .midi of .mp3


.mp3 uiteraard, lijkt me vrij logisch. Ik ga ook alvast beginnen met knutselen, ik hoop dat er wat leuks uitkomt :)
robin
ging k ook al van uit hor.. dacht dat midi enkel gebruikt werd voor webpages, nooit geweten dat je dr nog wat anders mee kon
mantisnl
quote:
Originally posted by robin
k snap echt geen ene moer van dat fruityloops!!

nouja kloot nog wel wat verder misschien wordt alsnog wel wat.. is dr iemand die al wat af heeft? en wat moet t eindproduct worden? .midi of .mp3


ehm, misschien is t verstandig om de tutorials eens n beetje door te lopen van fruity, die vindje in de sample browser onder FLP Loop Files>Tutorial ;)

mantisnl
ehm, ik wil niet vervelend doen maarreh, zijn we nu al wat verder?
willen de mensen die graag willen jureren het hier ff posten, dan kunnen we daarna afspreken over welke plaat er geremixed word, daarna de begin/einddatum enz.

ok?

ps. mensen die meedoen met de contest zelf, mogen NIET jureren (maar dat was toch wel duidelijk of niet?:p )
Blik
ik begin het nu een beetje te begrijpen, maar ik heb nog steeds een probleempje

ik heb die midi-file gedownload, dan doe ik import midi-file en dan gaat die hem importeren, alles goed en wel. Maar dan wil ik hem afspelen en dan doet die dus helemaal niks, je hoort geen geluid. iemand enig idee waar dit aan kan liggen??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement