|
:Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Heb jij hardware dan? :eyes:
Offuh, ga je met je bongo afrikaanse muziek roffelen en dat opnemen met je microfoon :D |
maat van mij heeft wel een rielekste synthesizer en daar zijn we wel eens mee bezig, alleen we hebben beiden bijna nooit tijd, dus er komt nog niet zoveel van terecht. maar hiervoor maken we natuurlijk wel ff tijd vrij:) |
|
|
| dj_spare |
| Hey dude een cool idee... ik ben nog steeds aan het mieren met Reason maar het lijkt me zeker leuk dat als iemand met een .MID op de proppen komt er een remix van proberen te maken... dus count me in :D |
|
|
| kolkiewolkie |
goed idee!
zou best mee willen doen, heb wat ideetjes (met de nadruk op ideetjes) ontwikkelt recentelijk, MAAR heb nog nooit geprobeerd iets in mekaar te flansen.. nog niet de tijd voor gehad en denk nie dat de compu in de huidige staat zulke progjes trekt :p
jury zal ik maar niet doen, want ik ga toch alleen maar af van: o ja, cool nummer!(maar beroerde opbouw) i.p.v.: zooow, goeie buildups enz. enz.
wil de resultaten wel graag horen, dus als we iets kunnen regelen dat iedereen de resultaten kan horen zou fijn zijn natuurlijk!! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
wil de resultaten wel graag horen, dus als we iets kunnen regelen dat iedereen de resultaten kan horen zou fijn zijn natuurlijk!! |
Dat moet wel te regelen zijn ! Daar wil ik mijn FTP wel voor open zetten.. maar goed eerst maar eens zien of deze contest er komt. |
|
|
| SnuggLe |
He BasD, anders doen we samen mee met de productiewedstrijd :D
Ben ik wel de brains, en jij de kont achter het keyboard, netzoals bij Gielen&Svensson ;) |
|
|
| Optimus |
| jaaa, al;s ik over 2 weekies een nieuwe pc heb ga ik ook kloten met fruityloops:p geinspireerd door Theesaus met zijn hardcoreproducties:D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
goed idee!
zou best mee willen doen, heb wat ideetjes (met de nadruk op ideetjes) ontwikkelt recentelijk, MAAR heb nog nooit geprobeerd iets in mekaar te flansen.. nog niet de tijd voor gehad en denk nie dat de compu in de huidige staat zulke progjes trekt :p
|
wat ik vergat te vertellen is dat ik die ideetjes vaak in no-time vergeet.. zo had ik gisteravond een bepaalde sound in me kop zitten die ik volgens mij nog nooit eerder gehoord heb, en het resultaat is dus ook dat ik nou nie meer weet welke sound het was :toothless |
|
|
| TimeportE |
ik wil misschien mee doen, anders wil ik wel jury zijn..
eff misschien handig, de jury geeft een aantal samples waarmee je moet werken.. nu is het veel moeilijker om te jureren (denk ik), ik weet nog wel een aantal vette samples..! :) |
|
|
| T.H.C. |
| Ghehe...ik heb ook fruityloops even opgehaald...ik word helemaal gestoord van mijn eerste nummer,ik krijg er geen normaal geluid uit(wel een geniale basline) kweetnogniet of ik een van mn latere producties op ga sturen,dit lijkt nl nergens op.Wel geinig programmatje, |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Ghehe...ik heb ook fruityloops even opgehaald...ik word helemaal gestoord van mijn eerste nummer,ik krijg er geen normaal geluid uit(wel een geniale basline) kweetnogniet of ik een van mn latere producties op ga sturen,dit lijkt nl nergens op.Wel geinig programmatje, |
Moet je ook ff al die plugins D/L... (let op, zijn er veel ;)) |
|
|
| TimeportE |
ik heb eff een lichtere versie van dit piano sampletje nodig als iemand dat geeft of kan maken..
misschien tijd om eff echte regels vast te leggen??...
HIER |
|
|
| T.H.C. |
ja misschien wel handig ja...ik heb die samples nu nodig! laatste vakantiedagje en gister genoeg geoefend dus ik wil aan de slag :D
Waar zou ik die plugins kunnen vinden dan petrus? fruityloops vond ik op het campusnet, verder geen plugins daar geloof ik. |
|
|
|
|