return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
:Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest (pg. 3)
View this Thread in Original format
John
hmm blah, waarom zit ik nou hier.:(
had graag meegedaan:)
ik wens de mense die meedoen alvast veel succes...en ik zal zeker nog even de resultaten beluisteren in een of ander internet cafe:)

john
-=Freezel=-
ff snel wat opgesteld

1. De producties moeten in mp3-vorm worden opgeleverd.
2. De productie mag geen rip-off zijn van een bestaand nummer.

commentaar en toevoegingen welkom :)
TimeportE
doen we remixes, samples van andere tunes.. of echt eigen nummers

ben zelf meer voor remix, kunnen meer mensen denk ik mee doen omdat remix beter te doen is dan een heel nieuw nummer, imo
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by TimeportE
doen we remixes, samples van andere tunes.. of echt eigen nummers

ben zelf meer voor remix, kunnen meer mensen denk ik mee doen omdat remix beter te doen is dan een heel nieuw nummer, imo


Remix zat ik ook aan te denken, maar hij moet dan wel totaal anders zijn dan het origineel. Bepaalde samples moeten er dan wel in voorkomen (zang, strings e.d.). Vraag is, hoe kom je aan die samples?

(ik ben niet zo thuis in het produceren)
Teal'k
Ik heb wel eens gepielt met fruityloops.. wel geinig, alleen had niet echt zin om me er in te verdiepen.. Wel heb ik een paar vrienden die echt het programma door en door kennen, en echt goede produkties ermee gemaakt hebben.. Ik zou ze best willen laten horen, maar heb de mp3 nog niet echt in handbereik :]

Verder wel een leuk idee.. maar toch gaat er best veel tijd in zitten om een echte goede produktie te maken..
TimeportE
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Remix zat ik ook aan te denken, maar hij moet dan wel totaal anders zijn dan het origineel. Bepaalde samples moeten er dan wel in voorkomen (zang, strings e.d.). Vraag is, hoe kom je aan die samples?

(ik ben niet zo thuis in het produceren)

nou dat samples is voor ieder zelf aan te komen (denk ik), ben zelf bezig met een stuk piano opnieuw te maken tot sample, heb de noten gevonden op internet dus dat is wel goed.. verder heb ik eerder met mod plug tracker gewerkt maar wil me nu meer verdiepen in reason en fruity..

goede guides voor reason?..
Robert
ik heb zelf geen tijd om mee te doen maar ik ben wel benieuwd hoe de resultaten zullen zijn.
TimeportE
quote:
Originally posted by Robert
ik heb zelf geen tijd om mee te doen maar ik ben wel benieuwd hoe de resultaten zullen zijn.

sinds jij erg veel (zover ik weet) ervaring hebt met produceren: heb je wel tijd voor jureren?.. we hebben een jury nodig mensen. anders wil ik wel maar vind het wel jammer dan dat ik niet mee kan doen, dus anderen meld je aan! :D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TimeportE
sinds jij erg veel (zover ik weet) ervaring hebt met produceren: heb je wel tijd voor jureren?.. we hebben een jury nodig mensen. anders wil ik wel maar vind het wel jammer dan dat ik niet mee kan doen, dus anderen meld je aan! :D


ik had al me al aangemeld;)
Robert
quote:
Originally posted by TimeportE
sinds jij erg veel (zover ik weet) ervaring hebt met produceren: heb je wel tijd voor jureren?.. we hebben een jury nodig mensen. anders wil ik wel maar vind het wel jammer dan dat ik niet mee kan doen, dus anderen meld je aan! :D


als ik tijd had om te jureren had ik waarschijnlijk ook tijd gehad om mee te doen.. ik zal nog niet nee zeggen tegen het jureren.. ligt er een beetje aan wanneer het is en hoeveel mixen het worden.

mantisnl
ik zou ook graag meedoen!

ik ben niet voor remix, en ook niet voor normale track, maar wat al gezegt is: iemand maakt n midi`tje.. en dat moet iedereen als "basis" nemen:)

ik produceer met fruity:D

oh en btw, zouden we t niet eens hebben over welke stijlen toegestaan zijn?
TimeportE
quote:
Originally posted by mantisnl
ik zou ook graag meedoen!

ik ben niet voor remix, en ook niet voor normale track, maar wat al gezegt is: iemand maakt n midi`tje.. en dat moet iedereen als "basis" nemen:)

ik produceer met fruity:D

oh en btw, zouden we t niet eens hebben over welke stijlen toegestaan zijn?

ik heb een vette midi!! woeii.. heb alleen dus andere piano nodig.. en alle stijlen is wel zo leuk (misschien moeilijker voor jury maar ja..)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement