return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
:Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest (pg. 5)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by Optimus
wat krijgt de winnaaar? een platencontract bij TA.com?:p

nope, een een jaar voorraad loempia's gemaakt door onze ta-chinees :p
Pjotr G
Ik wil ook wel meedoen (met hardware als jullie t niet erg vinden :p)

Maar t is misschien wel handig als er duidelijkheid komt omtrent de volgende zaken:

a) een remix van een bestaande plaat
of
b) eigen producties

ad a) Beschikbaarstelling van vocal? Verder vond ik wat iemand stelde dat het string deuntje erin voor moest komen nogal limiterend. Dan krijg je dus alleen trance remixen die allemaal t zelfde gaan in de basis (is toch nie leuk?) Ik ben overigens zelf bijv ook meer techno georienteerd.

ad b) gebaseerd op midi? (- dan wie levert die midi aan? Of kan dit ook d.m.v. een poll geschieden zodat we niet straks met een ruk-midi zitten :D)
of
gebaseerd op samples? (- ook hier, wie levert de samples aan, of doen meerdere mensen dit en wordt met behulp van een gezamenlijke consensus hieruit een pakketje opgesteld?)

Nou ja hoe dan ook ik ben wel bereid uit te helpen mocht t op bijv samples uitkomen, hoewel mijn persoonlijke voorkeur, ook qua gemak, uitgaat naar een remix contestje, en dan zonder enige regels, zolang t maar een remix van de betreffende track is.

Wat vinden jullie?
TimeportE
quote:
Originally posted by Pjotr G
lees maar boven

als jij nou voor mij een mooie piano/vleugel sample(s) kan regelen dan lever ik een vette mid/wav af.. :)

denk dat ik niet mee doe en dus wel jureer, ga wel wat klote met mijn proggies maar nie te serieus!
mantisnl
quote:
Originally posted by TimeportE
als jij nou voor mij een mooie piano/vleugel sample(s) kan regelen dan lever ik een vette mid/wav af.. :)

denk dat ik niet mee doe en dus wel jureer, ga wel wat klote met mijn proggies maar nie te serieus!

die mda piano die ze zeiden doet zn werk toch behoorlijk goed vinnik:rolleyes:
TimeportE
quote:
Originally posted by mantisnl
die mda piano die ze zeiden doet zn werk toch behoorlijk goed vinnik:rolleyes:

heb daar meegekloot maar ik krijg er nix uit wat op een piano lijkt of ik heb het verkeerde te pakken..
mantisnl
moet es proberen een reverb d`r op te zetten, ik krijg er iig wel mooie piano sounds uit hoor.
ScuL
ik wil best mee doen :)

enige gevolg is dat het resultaat ongetwijfeld een hardstyle plaat wordt... :D

trance heb ik wel eens geprobeerd hoor maar dan moet je echt eindeloos gaan mierenneuken op softsynths en instellingen wil je dát ook maar een beetje goed krijgen.. hardware is daar veel meer geschikt voor (imho).. althans om een goeie zuivere tune in elkaar te steken.
Pjotr G
maakt hoop ik toch niet uit, ik ben ook geen trance head

en van een piano een mooie samplekit, is veel te veel ruimte, pff een vleugel samplen...geez...en die dynamiek in zo'n ding, om dat vast te leggen...nee succes met t zoeken

hebben hier onder in de woonkamer trouwens wel n vleugel staan :D
blighty
Hi all,

Van produceren heb ik tot op heden weinig kaas gegeten, maar ik ben best wel bereid om ook als jurylid jullie producties eens grondig te beluisteren :)

Greetings,
Blighty
LightForce
Hmm laat ik maar eens Reason gaan installeren, tijd geleden veel mee gespeelt. Nu ff hem weer uit de kast trekken. Is Reason 2 trouwens nou zoveel beter als 1?

Little Theseus
Pjotr, kun jij misschien weer een paar midi's synthen en op je server zetten zodat ik er een poll voor maak, net als in de een na laatste contest? Dat vond ik erg goed werken namelijk! Hou je ze lekker simpel zodat je alle kanten op kan qua stijl :)

Ja of idd een accapella plaatje kiezen, ook leuk, kheb aaliyaah - try again acapella, best leuk te doen en verder ook nog Airplay - music is moving.

Ik vind een beetje opdracht, verplicht een midifile of acapella vocal gebruiken erg leuk, maar wat RV zegt, je moet de kunstenaar wel de ruimte geven om zijn kunsten te tonen.

Echt top trouwens dat er al volop mensen zijn die willen jureren! Dit wordt wel wat!!!!!!!!!!!!
TimeportE
okeej worden er nog regels gemaakt of staan die al vast? en wie zijn der dan nog naast mij juryleden..

ik stel voor om oa een remix van muse - sunburn te maken, kan daar ook de noten van geven..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement