return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
:Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest (pg. 7)
View this Thread in Original format
Robert
lijkt me een beetje moeilijk om aan de vocalen te komen he? dan maar een dub. hier alvast de midi:

http://stairwaytoheaven.x-y.net/cgi...e_-_Sunburn.mid
mantisnl
hmm ik weet niet goed hoe ik uit die midi file wat zinnigs kan halen, er staat zoveel door elkaar:nervous:
de piano klinkt leuk, voor de rest is t nogal vaag om daar n tranceplaat van te maken :(
mantisnl
quote:
Originally posted by mantisnl
hmm ik weet niet goed hoe ik uit die midi file wat zinnigs kan halen, er staat zoveel door elkaar:nervous:
de piano klinkt leuk, voor de rest is t nogal vaag om daar n tranceplaat van te maken :(

sorry, neem ik trug, kheb al wat lekkers in elkaar gebraden (vinnik zelf:rolleyes: )
Teknikol
[noob mode]als ik die midi importeer in reason2, komt de bpm op 93 te staan... betekent dit dat je dus niet het "normale" (130-140 ofzo) aantal bpm kan gebruiken in je nummer[/noob mode]

sorry maar kep xtreem weinig ervaring met midi
Pjotr G
Je kan altijd t tempo knoppie omhoog kiepen
Teknikol
mja maar dan gaat die alles zo achterlijk snel ineens

dan gaat de kick wel op tempo, maar die piano etc veel te snel
mantisnl
dat probleem had ik ook, dan moet je gewoon alle noten 2 keer zo langzaam "herschrijven" dus dezelfde noten, alleen dan de helft later

voorbeeldje:

stel het is zo _-_-_
dan maak je t zo _ - _ - _

hopelijk maakt t dat wat duidelijker :)

[edit]

kheb trouwens n klein dingetje ge-upt van wat ik d`r mee heb gedaan:

muse

[/edit]
Teknikol
bedankt voor de tip mantis! (Y)

door je tip werkt het nu wat makkelijker, alleen het blijft toch een lastig gevalletje dit:D, maar ik piel nog een beetje door uiteraard:)
mantisnl
quote:
Originally posted by Teknikol
bedankt voor de tip mantis! (Y)

door je tip werkt het nu wat makkelijker, alleen het blijft toch een lastig gevalletje dit:D, maar ik piel nog een beetje door uiteraard:)

had ik eerst ook last van, maar idd wat je zegt, gewoon beetje pielen en dan lukt t vast wel;)
dj dimwit
Ik doe mee! lol

robin
dit wil k ook wel eens proberen, welke programma's heb k nodig om mee te beginnen?? (n00b mode ja) en hoe ga k een midi herschrijven?? waarmee doe k dat?

robin
mantisnl
quote:
Originally posted by robin
dit wil k ook wel eens proberen, welke programma's heb k nodig om mee te beginnen?? (n00b mode ja) en hoe ga k een midi herschrijven?? waarmee doe k dat?

robin

welkom :)

probeer fruityloops eens, leuk proggie om mee te beginnen (en verder te gaan)
een midi file hoef je niet te herschrijven, in een midi file staan de noten van een bepaalde track, die kun je dus gebruiken om een remix ervan te maken.

succes!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement