|
:Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
GOED IDEE!
kwil wel meedoen hoor:) kan niet zo geweldig prodjoesen maar gewoon voor de fun meedoen is wel oke. Khoop dat allus beter gaat als in de amateur section.. |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik heb een vette midi!! woeii.. heb alleen dus andere piano nodig.. en alle stijlen is wel zo leuk (misschien moeilijker voor jury maar ja..) |
midi zijn alleen noten, dusseh, vanmij mag je um best es posten hier, dan kan iedereen zeggen wattie er van vind.. |
|
|
| T.H.C. |
Na wat gekloot te hebben met fruityloops ben ik toch niet helemaal tevreden.Je kan er makkenlijk en snel geinige deuntjes en ritmes mee maken maar verder... er staan ook wat covers van nummers,die lijken nergens op :o
Iemand misschien een tip welk programma ik moet gebruiken? |
|
|
| mantisnl |
denk je nou echt dat je met n ander programma ineens een supergoeie tranceplaat kan maken?
nou, dan zal ik je een ding zeggen: begin niet aan produceren..
fruity is n heel goed programma, kijk naar mensen als Robstar (platencontract, werkt met fruity alleen) Lightworks (komt binnekort ook een plaat van uit, werkt ook met fruity)
het heeft gewoon veel tijd nodig voordat je goed bent.. andere programma`s zijn vaak nog moeilijker als fruity te leren.. en ik zie fruity daarom ook als HET programma voor beginners:)
je kunt andere programma`s uitproberen.. want het is nog altijd je eigen keuze.. maar ik zou aanraden om gewoon wat met fruity te blijven "kloten" dan wordt je vanzelf beter en beter;)
groeten,
dj mantis |
|
|
| DJ Bazz |
er zijn heel veel producers die hun platen ermee maken, als je maar de juiste samples hebt en ze goed weet te gebruiken!
maareh niemand heeft er bezwaar tegen dat ik mee doe met m'n kameraad en die synthesizer? |
|
|
| mantisnl |
| ik iig niet.. is juist wel leuk, samenwerkinkje:D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by mantisnl
denk je nou echt dat je met n ander programma ineens een supergoeie tranceplaat kan maken?
|
Nee, ik probeer techno te maken.
| quote: |
je kunt andere programma`s uitproberen.. want het is nog altijd je eigen keuze.. maar ik zou aanraden om gewoon wat met fruity te blijven "kloten" dan wordt je vanzelf beter en beter;)
|
Ik ga fruityloops ook vast nog wel gebruiken...zoek alleen ook verder.
ik ben denk ik niet bezig voor die contest, of mag techno wel? anders doe ik ook wel trance ;)
nee hoor ik ga jullie niet vermoeien met dit geratel...ik zal niks opsturen :D |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Nee, ik probeer techno te maken.
|
heh sorry, ik versprak me een beetje. maar daar geld het ook voor:) |
|
|
| DjRV |
kleine tip.....;
ga niet regels opstellen over hoe er geproduceert moet worden en laat het sample gebruik vrij voor keuze..
mensen kunnen pas echt goed hun ding doen als je ze daar vrij in laat...
don't tell van gogh what brush he should use:) |
|
|
| Teknikol |
kep accapella's van:
(coco) i need a miracle
02_inertia_blue_-_loss_of_control_(acapella)-tronik
03_lovesky_-_dark_veldt_(mad_angel_accapella)-tronik
ascension-Someone accapella
b2_kosheen-catch__acapella-ute
Celeda - The Underground (Accapella)
Palmer, Suzanne - I Hide You (accapella mix & kosheen)
Susan Vega - Toms Diner (accapella)
mja tis niet veel misschien, maar goeie accapella's zijn schaars of ik kijk op de verkeerde plekken. Kep ook nog van popnummers accapella's, in de hoop ooit nog een prog nummer daarvan te brouwen:) |
|
|
| TimeportE |
okeej zal eff zeggen met welke sample ik bezig ben:
muse - sunburn
die piano is zoooooo lekker, maar ik heb de noten allemaal alleen niet een goede vleugel/piano wav. dus ik ben aan het zoeken naar zo'n wavje en proberen het origineel goed te rippen.. |
|
|
| Optimus |
| wat krijgt de winnaaar? een platencontract bij TA.com?:p |
|
|
|
|