|
:Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| robin |
fruityloops, dat heb k nog wel ergens.. d8 ik,
maar goed we gaan het proberen, misschien wordt t nog wel wat..:D
is dr een deadline??
r:)bin |
|
|
| mantisnl |
| er is voor zover ik weet nog niet veel:p |
|
|
| mantisnl |
| hmm, komt er nog wat actie? ik sta eigenlijk best wel te springen om te beginnen:disbelief |
|
|
| TimeportE |
ja eerst eff een officieele jury in elkaar knutselen dus iedereen die wil jureren moet het NU zeggen
ik wil wel..! :)
wie nog meer |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ja eerst eff een officieele jury in elkaar knutselen dus iedereen die wil jureren moet het NU zeggen
ik wil wel..! :)
wie nog meer |
dat moeten wel mensen zijn die zelf niet deelnemen aan de contest natuurlijk:) |
|
|
| mido |
Loopt deze aktie nog??? Want ik wil HEEL GRAAG mee doen!!! :D:D:D
[EDIT]
Ik zit net even te lezen dat het met software moet ofzo??? Mag niet het met hardwar???? Laat het even weten! Want ik wil dus ook graag mee doen!! [/EDIT]
 |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by mido
Loopt deze aktie nog??? Want ik wil HEEL GRAAG mee doen!!! :D:D:D
[EDIT]
Ik zit net even te lezen dat het met software moet ofzo??? Mag niet het met hardwar???? Laat het even weten! Want ik wil dus ook graag mee doen!! [/EDIT]
|
Alles mag! |
|
|
| Pjotr G |
gelukkigske maar! zit ook met hardware spul te kloten
Maar goed, eens een keer duidelijk krijgen hoe t allemaal zit zodat mensen kunnen beginnen?
Wat is t nu? Muse - Sunburn remixen of is er iets anders? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
gelukkigske maar! zit ook met hardware spul te kloten
Maar goed, eens een keer duidelijk krijgen hoe t allemaal zit zodat mensen kunnen beginnen?
Wat is t nu? Muse - Sunburn remixen of is er iets anders? |
ik ben voor maar dan zou het eigenlijk het beste zijn om de eerste post van deze thread te veranderen of een hele nieuwe post te maken die te sticken ipv deze.. moet een mod maar eff kijken! |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik ben voor maar dan zou het eigenlijk het beste zijn om de eerste post van deze thread te veranderen of een hele nieuwe post te maken die te sticken ipv deze.. moet een mod maar eff kijken! |
jep, en als er veel mensen zijn die muse-sunburn niet willen, dan kunnen we misshien ook een poll doen voor wat we dan wel moeten remixen:)
ik ben iig voor muse - sunburn, tis eens wat anders:D |
|
|
| mido |
| ik ben er een voor stander van om gewoon een EIGEN nummer te pakken en niet lame een MIDI file'tje te importeren. |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by mido
ik ben er een voor stander van om gewoon een EIGEN nummer te pakken en niet lame een MIDI file'tje te importeren. |
heh, zo lame is dat niet, en ik denk dat t handiger is om iets met een midi file te doen, vooral omdat er nogal veel beginners bijzitten, en voor diegenen wordt het zo toch nogal wat makkelijker:) |
|
|
|
|