return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
:Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest (pg. 8)
View this Thread in Original format
robin
fruityloops, dat heb k nog wel ergens.. d8 ik,

maar goed we gaan het proberen, misschien wordt t nog wel wat..:D

is dr een deadline??

r:)bin
mantisnl
er is voor zover ik weet nog niet veel:p
mantisnl
hmm, komt er nog wat actie? ik sta eigenlijk best wel te springen om te beginnen:disbelief
TimeportE
ja eerst eff een officieele jury in elkaar knutselen dus iedereen die wil jureren moet het NU zeggen

ik wil wel..! :)

wie nog meer
mantisnl
quote:
Originally posted by TimeportE
ja eerst eff een officieele jury in elkaar knutselen dus iedereen die wil jureren moet het NU zeggen

ik wil wel..! :)

wie nog meer


dat moeten wel mensen zijn die zelf niet deelnemen aan de contest natuurlijk:)
mido
Loopt deze aktie nog??? Want ik wil HEEL GRAAG mee doen!!! :D:D:D

[EDIT]

Ik zit net even te lezen dat het met software moet ofzo??? Mag niet het met hardwar???? Laat het even weten! Want ik wil dus ook graag mee doen!! [/EDIT]

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by mido
Loopt deze aktie nog??? Want ik wil HEEL GRAAG mee doen!!! :D:D:D

[EDIT]

Ik zit net even te lezen dat het met software moet ofzo??? Mag niet het met hardwar???? Laat het even weten! Want ik wil dus ook graag mee doen!! [/EDIT]



Alles mag!
Pjotr G
gelukkigske maar! zit ook met hardware spul te kloten

Maar goed, eens een keer duidelijk krijgen hoe t allemaal zit zodat mensen kunnen beginnen?

Wat is t nu? Muse - Sunburn remixen of is er iets anders?
TimeportE
quote:
Originally posted by Pjotr G
gelukkigske maar! zit ook met hardware spul te kloten

Maar goed, eens een keer duidelijk krijgen hoe t allemaal zit zodat mensen kunnen beginnen?

Wat is t nu? Muse - Sunburn remixen of is er iets anders?

ik ben voor maar dan zou het eigenlijk het beste zijn om de eerste post van deze thread te veranderen of een hele nieuwe post te maken die te sticken ipv deze.. moet een mod maar eff kijken!
mantisnl
quote:
Originally posted by TimeportE
ik ben voor maar dan zou het eigenlijk het beste zijn om de eerste post van deze thread te veranderen of een hele nieuwe post te maken die te sticken ipv deze.. moet een mod maar eff kijken!


jep, en als er veel mensen zijn die muse-sunburn niet willen, dan kunnen we misshien ook een poll doen voor wat we dan wel moeten remixen:)
ik ben iig voor muse - sunburn, tis eens wat anders:D

mido
ik ben er een voor stander van om gewoon een EIGEN nummer te pakken en niet lame een MIDI file'tje te importeren.
mantisnl
quote:
Originally posted by mido
ik ben er een voor stander van om gewoon een EIGEN nummer te pakken en niet lame een MIDI file'tje te importeren.


heh, zo lame is dat niet, en ik denk dat t handiger is om iets met een midi file te doen, vooral omdat er nogal veel beginners bijzitten, en voor diegenen wordt het zo toch nogal wat makkelijker:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement