|
:Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
| lijkt me wel zo koel ja, een remix van een niet-trance plaat! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by mantisnl
lijkt me wel zo koel ja, een remix van een niet-trance plaat! |
en dat piano stukje, om te huilen zo mooi! :) |
|
|
| Blik |
Ik heb sinds 2 weken ook Fruityloops, versie 3.5.6. ofzoiets, maar het wil absoluut nog niet lukken om ook maar iets bruikbaars te laten horen. Weet iemand een goeie handleiding te vinden op internet en ook plug-ins en samples en dergelijke? Ik weet amper hoe je moet beginnen namelijk :p
zo ja, dan doe ik misschien wel mee, als ik er genoeg tijd voor krijg |
|
|
| Pjotr G |
| die muse song is dat die die begint met dat synth-riedeltje? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
die muse song is dat die die begint met dat synth-riedeltje? |
uuh, piano riedel, waar ik die piano voor zocht! :) |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik heb sinds 2 weken ook Fruityloops, versie 3.5.6. ofzoiets, maar het wil absoluut nog niet lukken om ook maar iets bruikbaars te laten horen. Weet iemand een goeie handleiding te vinden op internet en ook plug-ins en samples en dergelijke? Ik weet amper hoe je moet beginnen namelijk :p
zo ja, dan doe ik misschien wel mee, als ik er genoeg tijd voor krijg |
kijk eens in de sample browser, dan "FLP loop files" en dan "tutorial"
staan allemaal kleine .flp filetjes die je er vast uithelpen;)
dj mantis |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik heb sinds 2 weken ook Fruityloops, versie 3.5.6. ofzoiets, maar het wil absoluut nog niet lukken om ook maar iets bruikbaars te laten horen. Weet iemand een goeie handleiding te vinden op internet en ook plug-ins en samples en dergelijke? Ik weet amper hoe je moet beginnen namelijk :p
zo ja, dan doe ik misschien wel mee, als ik er genoeg tijd voor krijg |
niet te snel opgeven he!
gewoon blijven kloten met die sampletjes en knopjes :> |
|
|
| Robert |
| ben wel nieuwsgierig naar het te remixen nummer.. ken hem niet namelijk.. is er al een midi voor gevonden dan? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Robert
ben wel nieuwsgierig naar het te remixen nummer.. ken hem niet namelijk.. is er al een midi voor gevonden dan? |
nog niet, heb de melodie wel al in fruitloops gezet.. maar nog niet goede midi.. heb me er ook verder geen aandacht meer aan besteed.. |
|
|
| Pjotr G |
| ow? zijn we der al uit welk nr geremixed wordt? |
|
|
| TimeportE |
als iedereen nu mijn nummer download dan eff zegt of ie het goed vind of neit dan zijn we iig een stap verder! :)
muse - sunburn (eff kazaa doen ofzo! :D) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
woei wel phat nrtje om te remixen. Ik vind deze wel goed ja! Is er enige kans om aan de vocalen te komen? Zou wel heel erg mooi zijn..
Greetz! |
|
|
|
|