|
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
טוב אלף כל לצערי לא הספקתי להצביע, אני מניח שהקול שלי לא היה משנה הרבה אבל מה עם אריאל למשל וחבר'ה אחרים שלא זכו להצביע? לדעתי הפול היה צריך להיות פתוח 10 ימים.
וחוץ מזה, מאחר והוחלט על
ILTA
אנחנו נתטרך רשות מסוואמפר להשתמש בשם ובנוסף לכתוב שאין לנו קשר עם האתר
Trance Addict. |
|
|
| DjChook |
קודם כל
ILTA
זה לא שם שמור לשום דבר
ת'אמת גם לא רשום באתר
All right reserved
כך שגם בשם
TranceAddict
אפשר להשתמש
ובנוסף, טראנס אדיקט שזה שתי מילים זה פשוט מושג באנגלית
חולה טראנס.
אנשים שיכנסו לאתר, לא יכירו את האתר
TRANCEADDICT
אין שום קשר, ולדעתי לא צריך בכלל להזכיר אותו שמה, למה בכל זאת הם יכולים לבוא ולהצטרף לפורום הזה ואנחנו לא יכולים למנוע את זה
ולא רוצים אותם פה
לדעתי אין סיבה להזכיר בכלל את המקום הזה באתר החדש |
|
|
| oDrori |
| ואולי בכל זאת נבקש רשות מסוואמפר כדי לצאת עם מצפון נקי? אנחנו בכל זאת תומכים באתר ומקווים לתמיכה ממנו/ |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
ברור |
אבל אתה עדיין צודק, לא רוצים אותם פה!!!
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אבל אתה עדיין צודק, לא רוצים אותם פה!!!
:) |
מבחינתנו הם האמחה של ישראל :D
אנחנו האליטה
איזה מתנשאים אנחנו שיוו :D |
|
|
| DjChook |
| כמו שצריך תאמין לי :) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מבחינתנו הם האמחה של ישראל :D
אנחנו האליטה
איזה מתנשאים אנחנו שיוו :D |
שיבנו גם הם תאתר ואז גם להם אפשר לקרוא אליטה :cool: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
שיבנו גם הם תאתר ואז גם להם אפשר לקרוא אליטה :cool: |
למה אתם מצדיקים אותנו
זה לא מטריד לי אפילו חצי ביצה...
שימצצו לי בתורות מצדי :D |
|
|
| MoSH_MaN |
כן שאני חושב על זה
ILTA
זה טוב...
אליטה בשבילך
ערב בפינית
ערב=לילה
:D |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כן שאני חושב על זה
ILTA
זה טוב...
אליטה בשבילך
ערב בפינית
ערב=לילה
:D |
אז צריך שם אחר אי אפשר ככה!!!
אנחנו מעתיקים מלילה את השם
!!!אי אפשר זה לא הולך ככה
:whip: :whip: :whip:
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אז צריך שם אחר אי אפשר ככה!!!
אנחנו מעתיקים מלילה את השם
!!!אי אפשר זה לא הולך ככה
:whip: :whip: :whip:
:wtf: :wtf: :wtf: |
לא הבנתי איך אנחנו מעתיקים מלילה את השם.....
:conf: :conf: |
|
|
|
|