return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 10)
View this Thread in Original format
oDrori
טוב אלף כל לצערי לא הספקתי להצביע, אני מניח שהקול שלי לא היה משנה הרבה אבל מה עם אריאל למשל וחבר'ה אחרים שלא זכו להצביע? לדעתי הפול היה צריך להיות פתוח 10 ימים.

וחוץ מזה, מאחר והוחלט על
ILTA
אנחנו נתטרך רשות מסוואמפר להשתמש בשם ובנוסף לכתוב שאין לנו קשר עם האתר
Trance Addict.
DjChook
קודם כל
ILTA
זה לא שם שמור לשום דבר
ת'אמת גם לא רשום באתר
All right reserved
כך שגם בשם
TranceAddict
אפשר להשתמש

ובנוסף, טראנס אדיקט שזה שתי מילים זה פשוט מושג באנגלית

חולה טראנס.

אנשים שיכנסו לאתר, לא יכירו את האתר
TRANCEADDICT
אין שום קשר, ולדעתי לא צריך בכלל להזכיר אותו שמה, למה בכל זאת הם יכולים לבוא ולהצטרף לפורום הזה ואנחנו לא יכולים למנוע את זה

ולא רוצים אותם פה

לדעתי אין סיבה להזכיר בכלל את המקום הזה באתר החדש
oDrori
ואולי בכל זאת נבקש רשות מסוואמפר כדי לצאת עם מצפון נקי? אנחנו בכל זאת תומכים באתר ומקווים לתמיכה ממנו/
DjChook
ברור
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DjChook
ברור


אבל אתה עדיין צודק, לא רוצים אותם פה!!!
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אבל אתה עדיין צודק, לא רוצים אותם פה!!!
:)


מבחינתנו הם האמחה של ישראל :D
אנחנו האליטה

איזה מתנשאים אנחנו שיוו :D
DjChook
כמו שצריך תאמין לי :)
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מבחינתנו הם האמחה של ישראל :D
אנחנו האליטה

איזה מתנשאים אנחנו שיוו :D


שיבנו גם הם תאתר ואז גם להם אפשר לקרוא אליטה :cool:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
שיבנו גם הם תאתר ואז גם להם אפשר לקרוא אליטה :cool:


למה אתם מצדיקים אותנו
זה לא מטריד לי אפילו חצי ביצה...
שימצצו לי בתורות מצדי :D
MoSH_MaN
כן שאני חושב על זה
ILTA
זה טוב...
אליטה בשבילך

ערב בפינית

ערב=לילה
:D

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כן שאני חושב על זה
ILTA
זה טוב...
אליטה בשבילך

ערב בפינית

ערב=לילה
:D


אז צריך שם אחר אי אפשר ככה!!!

אנחנו מעתיקים מלילה את השם
!!!אי אפשר זה לא הולך ככה
:whip: :whip: :whip:






:wtf: :wtf: :wtf:
elad11
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אז צריך שם אחר אי אפשר ככה!!!

אנחנו מעתיקים מלילה את השם
!!!אי אפשר זה לא הולך ככה
:whip: :whip: :whip:






:wtf: :wtf: :wtf:


לא הבנתי איך אנחנו מעתיקים מלילה את השם.....

:conf: :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement