|
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אמממ מה זה משנה
:D
נייט קלאב זה שם טוב
יותר מכל מה ששמעתי עד עכשיו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אמממ מה זה משנה
:D
נייט קלאב זה שם טוב
יותר מכל מה ששמעתי עד עכשיו |
ILTA ...
בתור זמני עד שתהיה סכמה |
|
|
| oDrori |
לדעתי צריך לרדת מהקטע של טראנס אדיקט.. נוכל לתמוך באתר אבל לא להיות תלויים בו או קשורים אליו.
אנחנו נצטרך לצמצם אפשרויות וכשיהיה הסאב פורום כאן, נשים שם פול.
Making A Difference Over Wide Lengths
MAD OWL
כדי שגם יתאים ככה לסמל...
למרות שבכל מקרה זה צריך להיות משהו עם
Making A Difference |
|
|
| MoSH_MaN |
לא עודד........
:wtf:
מי בעד
נייט קלאב? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
לדעתי צריך לרדת מהקטע של טראנס אדיקט.. נוכל לתמוך באתר אבל לא להיות תלויים בו או קשורים אליו.
אנחנו נצטרך לצמצם אפשרויות וכשיהיה הסאב פורום כאן, נשים שם פול.
Making A Difference Over Wide Lengths
MAD OWL
כדי שגם יתאים ככה לסמל...
למרות שבכל מקרה זה צריך להיות משהו עם
Making A Difference |
עודד בלי להעליב אני מקווה שאמרת את זה בצחוק אחי !
יא גמור מה אתה רציני איזה שם מעפנה !!!
חחחחח
MAD OWL ...
בינתיים
ILTA
שייפתח הסאב פורום נעשה פול ...
כמו שאני מכיר את סאומפר ייקח זמן עד שהוא יענה ...
אבל נראה אני ינסה להציק לו קודם כבר עם זה .
ולא בטוח שהוא יאהב את הרעיון שאנחנו מתפשטים פה כמו
נמלים ...
בכל אופן נייט-קלאבינג אולי בסדר ...
נראה |
|
|
| DjChook |
עודד, ההצעה שלי הייתה כבר יותר טובה
בוא נראה
Israelis Worried About The Trance Scene And Want To Make A Diffrent
זה יוצא
IWATTSAWTMAD |
|
|
| YuVaL |
3 סטיקים?!!?
הגזמהההההההה....... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
3 סטיקים?!!?
הגזמהההההההה....... |
זמני ...
זה בעיקר להראות לסאומפ את הצורך בסאב-פורום ...
מבין ?
ייקח לו אבל לפחות שבוע לתת תשובה כמו שאני מכיר אותו ... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זמני ...
זה בעיקר להראות לסאומפ את הצורך בסאב-פורום ...
מבין ?
ייקח לו אבל לפחות שבוע לתת תשובה כמו שאני מכיר אותו ... |
תשובה ל?... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
תשובה ל?... |
לגבי הסאב-פורום
יובל תקרא פה קצת לפחות !
אתה עדיין מוד זה בסדר לא להגיב אבל םה ושם קרא איזה
ט'רד ...
לקחת חופשה סבבה - יאללה תעשה קאמבק ... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לגבי הסאב-פורום
יובל תקרא פה קצת לפחות !
אתה עדיין מוד זה בסדר לא להגיב אבל םה ושם קרא איזה
ט'רד ...
לקחת חופשה סבבה - יאללה תעשה קאמבק ... |
קאבאק בייביי
WOOHOOO
שמע לא קל גם ולנהל קבוצה וגם להיות פה בפורום להיות השוטר הרע
חוצמזה אתה פה הרבה בזמן ואני רואה שהכל סבבה פה אז..
NO NEED FOR ME
;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
קאבאק בייביי
WOOHOOO
שמע לא קל גם ולנהל קבוצה וגם להיות פה בפורום להיות השוטר הרע
חוצמזה אתה פה הרבה בזמן ואני רואה שהכל סבבה פה אז..
NO NEED FOR ME
;) |
לא אמרתי אחי שצריך בתור מוד
כי המצב פה סביר לאללה בינתיים
אמרתי מגעגועים ! :D
קיצר - איזה קבוצה יא מנייאק |
|
|
|
|