|
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחח אורן
תשאר עם הבדיחה שאמרת לי באייסיקיו |
|
|
| MoSH_MaN |
איך לא חשבנו על זה?!
למרות שלדעתי לא ירצו
אבל זה כל כך פשוט
BALAGAN!
בלאגן
חזק לדעתי! |
|
|
| DjChook |
נשמע כמו טראנס ניצחונות
אבל בא בחשבון |
|
|
| Hell_Copter |
טוב כוס עמק עליכם
אמרנו שיהיו פה רק פוסטים עניינים אז חלאס |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
נשמע כמו טראנס ניצחונות
אבל בא בחשבון |
בונאה
בלאגן זה כבר לא ניצחונות
הנה בבליד אפ ישר לפני המיין ט'ימם
יאללללללה בלאגןןןןןןן |
|
|
| Vortex_SA |
חשבתי על זה, כי היה משעמם בהבעה כצפוי...
למה לא מגן דוד שבתוכו יש את הסמל של הביו הזרד?
אני יכול לעשות את זה יפה כזה ושהביוהזרד יסתובב... רגע, זה יכול גם להתפרש ממש לא נכון :)
אבל לא הבנתי אתכם, איך תעשו חיה שמחזיקה תקליט ושזה יהיה בגודל של סמל??? |
|
|
| luckystrike |
טוב על סמל החלטנו
תנשמת עם תקליט בפה
תנשמת חיה סופנית לסמל ...
לגבי השם נשעה פול שסאומפר יאשר לנו את
הסאב-פורום ...
לדעתי ממה שהוצע כאן הינשוף עדיין יותר טוב
מהאחרים אבל נראה לגבי זה בפול ...
בינתיים שום דבר לא מתקדם אבל ...
אאאאוווררררןןןן |
|
|
| Dj-2TaLL |
:אוקי, נסכם את האפשרויות
הינשוף המשוגע - אין אנשים זה שם חבל"ז אני לא יודע מה נסגר איתכם אבל אני חושב שיש לנו זוכה...
ובאלגן...
אני לא יודע מה נסגרתם על הסמל של הביו האזארד אבל זה ממש לא הולך טוב עם דגל ישראל...
וכש נבחר את "הינשוף המשוגע" הלוגו המתאים יהיה מן הסתם תנשמת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
הינשוף המשוגע - אין אנשים זה שם חבל"ז אני לא יודע מה נסגר איתכם אבל אני חושב שיש לנו זוכה...
|
מה עובר עליכם קיבינימאט?!!?
זה חרא של שם!!!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה עובר עליכם קיבינימאט?!!?
זה חרא של שם!!!! |
למה?!
!!!ובנתיים לא הבאת שם אחר
תודה בזה!!!
!!!אין אלטרנטיבה אחרת
(טה דה דה דה דה דה דה... טה דה דהה דה דההההה דהה ההה)
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
למה?!
!!!ובנתיים לא הבאת שם אחר
תודה בזה!!!
!!!אין אלטרנטיבה אחרת
(טה דה דה דה דה דה דה... טה דה דהה דה דההההה דהה ההה)
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
תאמין לי ש
ILTA
הרבה יותר טוב....!!!!!!
ומה אתה מתחיל לשיר לי את החיקוי של זומבי ניישן?! :D |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תאמין לי ש
ILTA
הרבה יותר טוב....!!!!!!
ומה אתה מתחיל לשיר לי את החיקוי של זומבי ניישן?! :D |
טוב אז תראה מה נעשה, במקום לנהל את אותו ויכוח ב2 טרדים שונים
תעשה טרט חדש עם הצבעה בין הינשוף המשוגע
ILTA
ובאלגן
SITE NAME אהה וגם
:):):)
אני חייב לחזור ללמוד...
מה שיוביל בערב זה יהיה השם הזמני עד שיהיה תת-טרד מוסכם?:clown: |
|
|
|
|