return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 7)
View this Thread in Original format
DjChook
חחח אורן
תשאר עם הבדיחה שאמרת לי באייסיקיו
MoSH_MaN
איך לא חשבנו על זה?!
למרות שלדעתי לא ירצו

אבל זה כל כך פשוט

BALAGAN!

בלאגן

חזק לדעתי!
DjChook
נשמע כמו טראנס ניצחונות
אבל בא בחשבון
Hell_Copter
טוב כוס עמק עליכם
אמרנו שיהיו פה רק פוסטים עניינים אז חלאס
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
נשמע כמו טראנס ניצחונות
אבל בא בחשבון


בונאה
בלאגן זה כבר לא ניצחונות

הנה בבליד אפ ישר לפני המיין ט'ימם
יאללללללה בלאגןןןןןןן
Vortex_SA
חשבתי על זה, כי היה משעמם בהבעה כצפוי...
למה לא מגן דוד שבתוכו יש את הסמל של הביו הזרד?
אני יכול לעשות את זה יפה כזה ושהביוהזרד יסתובב... רגע, זה יכול גם להתפרש ממש לא נכון :)
אבל לא הבנתי אתכם, איך תעשו חיה שמחזיקה תקליט ושזה יהיה בגודל של סמל???
luckystrike
טוב על סמל החלטנו
תנשמת עם תקליט בפה

תנשמת חיה סופנית לסמל ...


לגבי השם נשעה פול שסאומפר יאשר לנו את
הסאב-פורום ...

לדעתי ממה שהוצע כאן הינשוף עדיין יותר טוב
מהאחרים אבל נראה לגבי זה בפול ...

בינתיים שום דבר לא מתקדם אבל ...

אאאאוווררררןןןן
Dj-2TaLL
:אוקי, נסכם את האפשרויות

הינשוף המשוגע - אין אנשים זה שם חבל"ז אני לא יודע מה נסגר איתכם אבל אני חושב שיש לנו זוכה...

ובאלגן...

אני לא יודע מה נסגרתם על הסמל של הביו האזארד אבל זה ממש לא הולך טוב עם דגל ישראל...

וכש נבחר את "הינשוף המשוגע" הלוגו המתאים יהיה מן הסתם תנשמת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
הינשוף המשוגע - אין אנשים זה שם חבל"ז אני לא יודע מה נסגר איתכם אבל אני חושב שיש לנו זוכה...


מה עובר עליכם קיבינימאט?!!?
זה חרא של שם!!!!
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה עובר עליכם קיבינימאט?!!?
זה חרא של שם!!!!


למה?!

!!!ובנתיים לא הבאת שם אחר

תודה בזה!!!
!!!אין אלטרנטיבה אחרת

(טה דה דה דה דה דה דה... טה דה דהה דה דההההה דהה ההה)
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
למה?!

!!!ובנתיים לא הבאת שם אחר

תודה בזה!!!
!!!אין אלטרנטיבה אחרת

(טה דה דה דה דה דה דה... טה דה דהה דה דההההה דהה ההה)
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:


תאמין לי ש
ILTA
הרבה יותר טוב....!!!!!!
ומה אתה מתחיל לשיר לי את החיקוי של זומבי ניישן?! :D
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תאמין לי ש
ILTA
הרבה יותר טוב....!!!!!!
ומה אתה מתחיל לשיר לי את החיקוי של זומבי ניישן?! :D


טוב אז תראה מה נעשה, במקום לנהל את אותו ויכוח ב2 טרדים שונים
תעשה טרט חדש עם הצבעה בין הינשוף המשוגע
ILTA
ובאלגן
SITE NAME אהה וגם
:):):)


אני חייב לחזור ללמוד...

מה שיוביל בערב זה יהיה השם הזמני עד שיהיה תת-טרד מוסכם?:clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement