return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 5)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
עודד אולי "ציפור שיר עם משקפיים עגולות" ? מה אתה חושב ?



וכן זה היה בציניות תגיד אתה דפוק ??!?


חכה נראה מה תגיד בעוד עמוד
:p


סתם, ציפור שיר נשמע שנטיפאי משהו :)
MoSH_MaN
מורן פשוט תסתום!
:p
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מורן פשוט תסתום!
:p


איזה שם גרוע
למה שמישהוא ייכנס לאתר עם השם הזה ?

מוש אל תציע הצעות מוזרות כאלה פליז ...


ואני מבין שיש הסכמה על
MAD OWL \ ינשוף משוגע ...
DjChook
הינשוף המשוגע
W000000000000000000T

בן זונה תאמינו לי

משוגע אבל יעני צריך לעשות אפילו שמישהו כשרוני, או לבקש מאיזה כוסית בשכבה שלכם

שתצייר לכם איזה ינשוף יעני מטורף, שיוצאים לו העיניים שהוא ממקסס על פטיפון או משהו כזה

זה יהיה אדיר !!!


I HAVE A DREAM !!!

ורגע מה עם הקטע שאמרתי על
TRANCE
נשמע לכם אותו דבר...
HOUSE
נשמע אותו דבר

ואז

אנחנו באנו לשנות את התפיסה

אוף לא זוכר, אז רשמתי את זה מגניב
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook


ורגע מה עם הקטע שאמרתי על
TRANCE
נשמע לכם אותו דבר...
HOUSE
נשמע אותו דבר

ואז

אנחנו באנו לשנות את התפיסה

אוף לא זוכר, אז רשמתי את זה מגניב


נראה לי שמשהוא כזה יהיה רק בעתיד הרחוק
בינתיים אני מחכה שהמעצבים יביאו עיצוב ואפילו הכי מעפנה
של תנשמת ...
DjChook
עזוב אין לנו מעצבים עם נשמה
(בלי להעליב)

אבל הם רק הראו עבודות קודמות שלהם ואמרו

"אתם רוצים את זה ככה ?"

זה גם אני יכול לעשות,
תראו קצת עור.. משהו

מורן פה משתגע
וגם אני
MUHAHAHA
(ת'אמת אני פשוט מת כבר להעיף את הסטיקים האלה)
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
MUHAHAHA
(ת'אמת אני פשוט מת כבר להעיף את הסטיקים האלה)


יעופו ברגע שסאומפר יענה ויחזיר תשובה לגבי הסאב-פורום
זה יפתור המון בעיות לדעתי ויקדם אותנו הרבה ...

אבל כמו שאני מכיר אותו ייקח זמן ...
נקווה שעד סופ"ש כבר תהיה תגובה ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
עודד אולי "ציפור שיר עם משקפיים עגולות" ? מה אתה חושב ?


אולי סקרנל וזהו?!?!?!


הינשוף המשוגע...
טוב שאנחנו לא רוצים לפתוח אתר לצפארי
מה הקטע שלכם אני לא מבין
מורן עוד פעם הורדת דלי לבד?!
חן.. לא מספיק שינה?
עודד... שאפת יותר מדי חרא של פרות!?

זה קקי של שם...
בלעעעעעח
Rising
באמת מה הקטע של השם הזה?
אין לזה קשר בגרוש..
וינשוף זאת חיה שבכלל גם אם נרצה אין לה קשר לטראנס פשוט זה לא מתלבש עליה..

רדו מזה
DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחח לא יודע זה חמוד כזה

תשמע צריך משהו שיצחיק את הקוראים :)
תגיד לי שחשבו על השם
Yahoo
או
Google

נראה לך חיפשו משמעות ?

MoSH_MaN
הינשוף לא ממש מתאים לטראנס אבל זה לא מה שמשנה
זה הכיוון

אבל
פשוט גם יהיה לאנשים קשה לדעת איך לכתוב
YANSHUF
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הינשוף לא ממש מתאים לטראנס אבל זה לא מה שמשנה
זה הכיוון

אבל
פשוט גם יהיה לאנשים קשה לדעת איך לכתוב
YANSHUF


לאך אחד לא יהיה קשה לכתוב את זה זה פשוט
לאללה
אפשר גם משהוא בסגנון
THE OWL

אבל אחי טוב לדעתי הינשוף המשוגע
אז מה אם זה לא קשור לכלום ?
זה מה שטוב ! תקראו מה שכתבתי - צאו מהפרספקטיבה של
מוזיקה ואלקטרוני
למה ל
GOOGLE
לא קוראים
SE ?
Searching Engine ?

כי זה הקטע לשים משהוא משוגע קצת וקליט
לאוזן - משהוא שיש לו עתיד
לדעתי הינשוף המשוגע שם ממש מתאים וטוב
אני יכול לדמיין את השם בפרסומת באתרים אחרים תופס
תאוצה ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement