|
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עודד אולי "ציפור שיר עם משקפיים עגולות" ? מה אתה חושב ?
וכן זה היה בציניות תגיד אתה דפוק ??!? |
חכה נראה מה תגיד בעוד עמוד
:p
סתם, ציפור שיר נשמע שנטיפאי משהו :) |
|
|
| MoSH_MaN |
מורן פשוט תסתום!
:p |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מורן פשוט תסתום!
:p |
איזה שם גרוע
למה שמישהוא ייכנס לאתר עם השם הזה ?
מוש אל תציע הצעות מוזרות כאלה פליז ...
ואני מבין שיש הסכמה על
MAD OWL \ ינשוף משוגע ... |
|
|
| DjChook |
הינשוף המשוגע
W000000000000000000T
בן זונה תאמינו לי
משוגע אבל יעני צריך לעשות אפילו שמישהו כשרוני, או לבקש מאיזה כוסית בשכבה שלכם
שתצייר לכם איזה ינשוף יעני מטורף, שיוצאים לו העיניים שהוא ממקסס על פטיפון או משהו כזה
זה יהיה אדיר !!!
I HAVE A DREAM !!!
ורגע מה עם הקטע שאמרתי על
TRANCE
נשמע לכם אותו דבר...
HOUSE
נשמע אותו דבר
ואז
אנחנו באנו לשנות את התפיסה
אוף לא זוכר, אז רשמתי את זה מגניב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
ורגע מה עם הקטע שאמרתי על
TRANCE
נשמע לכם אותו דבר...
HOUSE
נשמע אותו דבר
ואז
אנחנו באנו לשנות את התפיסה
אוף לא זוכר, אז רשמתי את זה מגניב |
נראה לי שמשהוא כזה יהיה רק בעתיד הרחוק
בינתיים אני מחכה שהמעצבים יביאו עיצוב ואפילו הכי מעפנה
של תנשמת ... |
|
|
| DjChook |
עזוב אין לנו מעצבים עם נשמה
(בלי להעליב)
אבל הם רק הראו עבודות קודמות שלהם ואמרו
"אתם רוצים את זה ככה ?"
זה גם אני יכול לעשות,
תראו קצת עור.. משהו
מורן פה משתגע
וגם אני
MUHAHAHA
(ת'אמת אני פשוט מת כבר להעיף את הסטיקים האלה) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
MUHAHAHA
(ת'אמת אני פשוט מת כבר להעיף את הסטיקים האלה) |
יעופו ברגע שסאומפר יענה ויחזיר תשובה לגבי הסאב-פורום
זה יפתור המון בעיות לדעתי ויקדם אותנו הרבה ...
אבל כמו שאני מכיר אותו ייקח זמן ...
נקווה שעד סופ"ש כבר תהיה תגובה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עודד אולי "ציפור שיר עם משקפיים עגולות" ? מה אתה חושב ?
|
אולי סקרנל וזהו?!?!?!
הינשוף המשוגע...
טוב שאנחנו לא רוצים לפתוח אתר לצפארי
מה הקטע שלכם אני לא מבין
מורן עוד פעם הורדת דלי לבד?!
חן.. לא מספיק שינה?
עודד... שאפת יותר מדי חרא של פרות!?
זה קקי של שם...
בלעעעעעח |
|
|
| Rising |
באמת מה הקטע של השם הזה?
אין לזה קשר בגרוש..
וינשוף זאת חיה שבכלל גם אם נרצה אין לה קשר לטראנס פשוט זה לא מתלבש עליה..
רדו מזה |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח לא יודע זה חמוד כזה
תשמע צריך משהו שיצחיק את הקוראים :)
תגיד לי שחשבו על השם
Yahoo
או
Google
נראה לך חיפשו משמעות ? |
|
|
| MoSH_MaN |
הינשוף לא ממש מתאים לטראנס אבל זה לא מה שמשנה
זה הכיוון
אבל
פשוט גם יהיה לאנשים קשה לדעת איך לכתוב
YANSHUF |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הינשוף לא ממש מתאים לטראנס אבל זה לא מה שמשנה
זה הכיוון
אבל
פשוט גם יהיה לאנשים קשה לדעת איך לכתוב
YANSHUF |
לאך אחד לא יהיה קשה לכתוב את זה זה פשוט
לאללה
אפשר גם משהוא בסגנון
THE OWL
אבל אחי טוב לדעתי הינשוף המשוגע
אז מה אם זה לא קשור לכלום ?
זה מה שטוב ! תקראו מה שכתבתי - צאו מהפרספקטיבה של
מוזיקה ואלקטרוני
למה ל
GOOGLE
לא קוראים
SE ?
Searching Engine ?
כי זה הקטע לשים משהוא משוגע קצת וקליט
לאוזן - משהוא שיש לו עתיד
לדעתי הינשוף המשוגע שם ממש מתאים וטוב
אני יכול לדמיין את השם בפרסומת באתרים אחרים תופס
תאוצה ... |
|
|
|
|