return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 8)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
טוב אז תראה מה נעשה, במקום לנהל את אותו ויכוח ב2 טרדים שונים
תעשה טרט חדש עם הצבעה בין הינשוף המשוגע
ILTA
ובאלגן
SITE NAME אהה וגם
:):):)


אני חייב לחזור ללמוד...

מה שיוביל בערב זה יהיה השם הזמני עד שיהיה תת-טרד מוסכם?:clown:


אין לי עצבים לעשות את זה וגם זה ממש מיותר!!
לך תקרא מה כתבתי בט'רד השני...
זה ממש לא עקרוני עכשיו השם!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
:אוקי, נסכם את האפשרויות

הינשוף המשוגע - אין אנשים זה שם חבל"ז אני לא יודע מה נסגר איתכם אבל אני חושב שיש לנו זוכה...

ובאלגן...

אני לא יודע מה נסגרתם על הסמל של הביו האזארד אבל זה ממש לא הולך טוב עם דגל ישראל...

וכש נבחר את "הינשוף המשוגע" הלוגו המתאים יהיה מן הסתם תנשמת

הלוגו הראשי בכניסה יהיה התנשמת אבל לגבי הציור של הביו-האזארד
אפשר לעשות את זה כסתם עיצוב מבפנים
כמה שיותר דברים כאלה ורעיונות זה יותר טוב ...

אבל רגע - נימרוד גם לך יש רקע בתיכנות ועיצוב
יאללה בחיית שמישהוא יזרוק לנו עצם תתחילו לעבוד על משהוא ...
Rising
מורן הבנתי שאתה החלטת לבד על התנשמת ;) ?
בכל מקרה אין התנגדות אז יופי לפחות על חיה החלטנו..
ורגע מה זה ביו אזארד?!

ואם כבר אתם עושים פול אז בין השמות
MAD OWL
ISRAEL TRANCE FORCE
ITLA
ISRAEL NIGHT CLUBBING

יאללללללללללללה
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
מורן הבנתי שאתה החלטת לבד על התנשמת ;) ?
בכל מקרה אין התנגדות אז יופי לפחות על חיה החלטנו..
ורגע מה זה ביו אזארד?!

ואם כבר אתם עושים פול אז בין השמות
MAD OWL
ISRAEL TRANCE FORCE
ITLA
ISRAEL NIGHT CLUBBING

יאללללללללללללה

אורן יא נקניק מה זה היאללה הזה ?
זה שאני שם לא מפריע לכלום בינתיים כמו שרועי אמר ...

ולא החלטתי לבד על התנשמת תקרא בעמודים הקודמים ...

לגבי העיצוב אורן מה נעשה נתחנן ?
יאללה זרוק לנו משהוא !
Rising
חחח

בקשר לעיצוב..
צריך להחליט על שם..
גם את האותיות מעצבים..
שמישהו יפתח פול עם השמות שהזכרתי (שהכי רוצים אותם)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
חחח

בקשר לעיצוב..
צריך להחליט על שם..
גם את האותיות מעצבים..
שמישהו יפתח פול עם השמות שהזכרתי (שהכי רוצים אותם)


זה ממש לא עקרוני
תכתוב
Site name
בעיצובים שלך...
ואחר כך פשוט מחליפים את האותיות למה שמחליטים
אל תתן לזה לעכב אותך
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה ממש לא עקרוני
תכתוב
Site name
בעיצובים שלך...
ואחר כך פשוט מחליפים את האותיות למה שמחליטים
אל תתן לזה לעכב אותך


זה מפריע אחי כי אפשר לשלב את האותיות של השם ביחד עם התנשמת.
יכול להיות שאני לא בסדר וקצת דפוק אבל שאני כותב
site name
זה ממש מפריע לי אני חייב שזה ישתלב - למה זה בכלל צריך לעכב אותי אולי תחליטו על שם כבר?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
יכול להיות שאני לא בסדר וקצת דפוק


כן נראה לי זה זה... :D

אבל ברצינות עכשיו...
תכתוב
ILTA
לעת עתה אם זה כל כך מפריע לך...
הינשוף זה ממש על הפנים
Sniper
דוגרי גם אני חושב
שהינשוף לא משו
oDrori
Israeli Trance Movement
Israeli Trance Stream

אפשר גם
Reformist Israeli Trance Movement

יענו שייצא
RITM
או שמשהו

Sniper
תראו לדעתי עדיין אפשר לקרוא לזה

הסצינה
oDrori
quote:
Originally posted by Sniper
תראו לדעתי עדיין אפשר לקרוא לזה

הסצינה


יומרני מדי לטעמי.
מה גם ש"הסצינה" זה כמו לילה או משהו, אנחנו נתיימר לסקר את כל הסצינה או משהו וזה לא מוצדק לדעתי קודם כל אנחנו לא נעשה כזה דבר וחוצמזה, אנחנו לא באנו רק בשביל לסקר את הסצנה.

השם שלנו צריך להיות שם שיציג אותנו כגוף, לא מטרה או משהו כזה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement