|
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
טוב אז תראה מה נעשה, במקום לנהל את אותו ויכוח ב2 טרדים שונים
תעשה טרט חדש עם הצבעה בין הינשוף המשוגע
ILTA
ובאלגן
SITE NAME אהה וגם
:):):)
אני חייב לחזור ללמוד...
מה שיוביל בערב זה יהיה השם הזמני עד שיהיה תת-טרד מוסכם?:clown: |
אין לי עצבים לעשות את זה וגם זה ממש מיותר!!
לך תקרא מה כתבתי בט'רד השני...
זה ממש לא עקרוני עכשיו השם!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
:אוקי, נסכם את האפשרויות
הינשוף המשוגע - אין אנשים זה שם חבל"ז אני לא יודע מה נסגר איתכם אבל אני חושב שיש לנו זוכה...
ובאלגן...
אני לא יודע מה נסגרתם על הסמל של הביו האזארד אבל זה ממש לא הולך טוב עם דגל ישראל...
וכש נבחר את "הינשוף המשוגע" הלוגו המתאים יהיה מן הסתם תנשמת |
הלוגו הראשי בכניסה יהיה התנשמת אבל לגבי הציור של הביו-האזארד
אפשר לעשות את זה כסתם עיצוב מבפנים
כמה שיותר דברים כאלה ורעיונות זה יותר טוב ...
אבל רגע - נימרוד גם לך יש רקע בתיכנות ועיצוב
יאללה בחיית שמישהוא יזרוק לנו עצם תתחילו לעבוד על משהוא ... |
|
|
| Rising |
מורן הבנתי שאתה החלטת לבד על התנשמת ;) ?
בכל מקרה אין התנגדות אז יופי לפחות על חיה החלטנו..
ורגע מה זה ביו אזארד?!
ואם כבר אתם עושים פול אז בין השמות
MAD OWL
ISRAEL TRANCE FORCE
ITLA
ISRAEL NIGHT CLUBBING
יאללללללללללללה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
מורן הבנתי שאתה החלטת לבד על התנשמת ;) ?
בכל מקרה אין התנגדות אז יופי לפחות על חיה החלטנו..
ורגע מה זה ביו אזארד?!
ואם כבר אתם עושים פול אז בין השמות
MAD OWL
ISRAEL TRANCE FORCE
ITLA
ISRAEL NIGHT CLUBBING
יאללללללללללללה |
אורן יא נקניק מה זה היאללה הזה ?
זה שאני שם לא מפריע לכלום בינתיים כמו שרועי אמר ...
ולא החלטתי לבד על התנשמת תקרא בעמודים הקודמים ...
לגבי העיצוב אורן מה נעשה נתחנן ?
יאללה זרוק לנו משהוא ! |
|
|
| Rising |
חחח
בקשר לעיצוב..
צריך להחליט על שם..
גם את האותיות מעצבים..
שמישהו יפתח פול עם השמות שהזכרתי (שהכי רוצים אותם) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
חחח
בקשר לעיצוב..
צריך להחליט על שם..
גם את האותיות מעצבים..
שמישהו יפתח פול עם השמות שהזכרתי (שהכי רוצים אותם) |
זה ממש לא עקרוני
תכתוב
Site name
בעיצובים שלך...
ואחר כך פשוט מחליפים את האותיות למה שמחליטים
אל תתן לזה לעכב אותך |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה ממש לא עקרוני
תכתוב
Site name
בעיצובים שלך...
ואחר כך פשוט מחליפים את האותיות למה שמחליטים
אל תתן לזה לעכב אותך |
זה מפריע אחי כי אפשר לשלב את האותיות של השם ביחד עם התנשמת.
יכול להיות שאני לא בסדר וקצת דפוק אבל שאני כותב
site name
זה ממש מפריע לי אני חייב שזה ישתלב - למה זה בכלל צריך לעכב אותי אולי תחליטו על שם כבר? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
יכול להיות שאני לא בסדר וקצת דפוק
|
כן נראה לי זה זה... :D
אבל ברצינות עכשיו...
תכתוב
ILTA
לעת עתה אם זה כל כך מפריע לך...
הינשוף זה ממש על הפנים |
|
|
| Sniper |
דוגרי גם אני חושב
שהינשוף לא משו |
|
|
| oDrori |
Israeli Trance Movement
Israeli Trance Stream
אפשר גם
Reformist Israeli Trance Movement
יענו שייצא
RITM
או שמשהו |
|
|
| Sniper |
תראו לדעתי עדיין אפשר לקרוא לזה
הסצינה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
תראו לדעתי עדיין אפשר לקרוא לזה
הסצינה |
יומרני מדי לטעמי.
מה גם ש"הסצינה" זה כמו לילה או משהו, אנחנו נתיימר לסקר את כל הסצינה או משהו וזה לא מוצדק לדעתי קודם כל אנחנו לא נעשה כזה דבר וחוצמזה, אנחנו לא באנו רק בשביל לסקר את הסצנה.
השם שלנו צריך להיות שם שיציג אותנו כגוף, לא מטרה או משהו כזה. |
|
|
|
|