|
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
כוס אחטק תחליטו על שם..מה זה משנה איזה?
תבינו בחרתם שם אפילו הכי דפוק זה לא משנה.. הקטע הוא האתר עצמו ואיך נעשה אותו תותח..
יאללה .. |
|
|
| ProjectFive |
1) Isra-Clubber
2) ITG/IEG ( Israeli Trance/Electronic Generation )
3) ZTL ( Zionist Trance Lovers )
:happy2: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by ProjectFive
3) ZTL ( Zionist Trance Lovers )
:happy2: |
חחחחחחחחחחחחחחחח
טוב דיי כמה כבר אפשר לטחון את זה אני לא מבין ?!
ILTA
אפשר לקרוא לזה משהו כמו
אליטה
Eilta
משהו כזה |
|
|
| luckystrike |
האמת בהתחלה באמת צחקתי על עודד אבל
MAD OWL
נשמע דווקא טוב !
תחשבו - זה יכול להיות מגניב
לא חייב להיות שם שקשור למוזיקה
ככה כל המחתרתיים מצליחים - יהיה לנו שם מגניב כזה
MAD OWL
הינשוף המשוגע !
עם הסמל של התנשמת והתקליט בפה שמתאים רצח ...
מה רע ?
זה טוב שלא קשור כזה
וזה מתאים לאללה לדעתי ...
תנסו לצאת רגע מהזווית של שם שקשור במוזיקה וטראנס או אלקטרוני יענו שם מגניב וקליט כזה ושנהיה להיט זה בטוח יהיה עדיף מ
ILTA
למרות ש
ILTA
זה שם נחמד בתור התחלה אבל אני לא רואה בזה עתיד
MAD OWL
מיוחד כזה ! הינשוף המשוגע - מתאים לאתר במתעסק גם באלקטרוני וגם במסיבות ובסצינה בארץ ... מה רע ?
מיותר נמרוד - מה אתה מודיע שהוספת משהוא בסטיקי אחר ?
בשביל זה גם הוא סטיקי ... |
|
|
| DjChook |
כדי שנסתכל גם שם למה לא
חחח הינשוף המשוגע נשמע בן זונה
יודע מה
למה שלא נקרה לאתר
המורדים
אנחנו מורדים בסצינה, ובמוזיקה בארץ
בלה בלה בלה
חחחחחחח |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
כדי שנסתכל גם שם למה לא
חחח הינשוף המשוגע נשמע בן זונה
|
ראסמי אחי
אני תמיד חשבתי שם שצריך להיות קשור באלקטרוני ומוזיקה
או מסיבות וכאלה
אבל זה לא חייב להיות קשור
להיפך זה יותר מיוחד ומושך יענו ככה
קיצר תגידו דעתכם
MAD OWL
לא סבבה ? |
|
|
| elad11 |
עם כל הכבוד אבל לא כולם יבינו מה זה
OWL
לדעתי בעצם הרוב לא יבין מה זה...... |
|
|
| Dj-2TaLL |
שמעו, אני אישית מעדיף משהו בעברית...
אלא הינשוף המשוגע MAD OWL יענו לא
WWW.YANSHUF.CO.IL ושהאתר יהיה
או משהו...
!!!לא באנגלית
!!!זה לא מושך
ומורן, צודק מחקתי...
;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
שמעו, אני אישית מעדיף משהו בעברית...
אלא הינשוף המשוגע MAD OWL יענו לא
WWW.YANSHUF.CO.IL ושהאתר יהיה
או משהו...
!!!לא באנגלית
!!!זה לא מושך
ומורן, צודק מחקתי...
;) |
סבבה זאת הכוונה אחי
כי באינדקס במילא השם יהיה רשום גם בעברית
וגם באנגלית ...
בואנ'ה ממש שם טוב לדעתי !
ומתאים לסמל ...
יש הסכמה גלובלית ?
ואני חוזר תקראו את הפוסטים שכתבתי בקשר לשם הזה!
שעודד דרך אגב הציע - עווד קבל ח"ח ... |
|
|
| oDrori |
אני כמובן גם בעד ... ותודה לתומכים :)
אבל מאחר ופה זה לא בית זונות, נסכם פשוט
MAD OWL / הינשוף המשוגע
יהיה כלול בפול... מוסכם?
מה אתם חושבים על שם כמו "ציפור שיר" ... זה גם מתלבש עם הלוגו הזה אבל אני לא בטוח... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני כמובן גם בעד ... ותודה לתומכים :)
אבל מאחר ופה זה לא בית זונות, נסכם פשוט
MAD OWL / הינשוף המשוגע
יהיה כלול בפול... מוסכם?
מה אתם חושבים על שם כמו "ציפור שיר" ... זה גם מתלבש עם הלוגו הזה אבל אני לא בטוח... |
עודד אולי "ציפור שיר עם משקפיים עגולות" ? מה אתה חושב ?
וכן זה היה בציניות תגיד אתה דפוק ??!? |
|
|
|
|