return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 4)
View this Thread in Original format
Rising
כוס אחטק תחליטו על שם..מה זה משנה איזה?

תבינו בחרתם שם אפילו הכי דפוק זה לא משנה.. הקטע הוא האתר עצמו ואיך נעשה אותו תותח..

יאללה ..
ProjectFive
1) Isra-Clubber
2) ITG/IEG ( Israeli Trance/Electronic Generation )
3) ZTL ( Zionist Trance Lovers )
:happy2:
DjChook
quote:
Originally posted by ProjectFive

3) ZTL ( Zionist Trance Lovers )
:happy2:


חחחחחחחחחחחחחחחח

טוב דיי כמה כבר אפשר לטחון את זה אני לא מבין ?!

ILTA
אפשר לקרוא לזה משהו כמו
אליטה

Eilta

משהו כזה
luckystrike
האמת בהתחלה באמת צחקתי על עודד אבל
MAD OWL
נשמע דווקא טוב !


תחשבו - זה יכול להיות מגניב
לא חייב להיות שם שקשור למוזיקה
ככה כל המחתרתיים מצליחים - יהיה לנו שם מגניב כזה
MAD OWL
הינשוף המשוגע !
עם הסמל של התנשמת והתקליט בפה שמתאים רצח ...
מה רע ?

זה טוב שלא קשור כזה
וזה מתאים לאללה לדעתי ...

תנסו לצאת רגע מהזווית של שם שקשור במוזיקה וטראנס או אלקטרוני יענו שם מגניב וקליט כזה ושנהיה להיט זה בטוח יהיה עדיף מ
ILTA
למרות ש
ILTA
זה שם נחמד בתור התחלה אבל אני לא רואה בזה עתיד

MAD OWL
מיוחד כזה ! הינשוף המשוגע - מתאים לאתר במתעסק גם באלקטרוני וגם במסיבות ובסצינה בארץ ... מה רע ?


quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
רק רציתי להודיע לכולם שהעלתי איזשהיא סקיצה
לכו ל
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=84478


מיותר נמרוד - מה אתה מודיע שהוספת משהוא בסטיקי אחר ?
בשביל זה גם הוא סטיקי ...
DjChook
כדי שנסתכל גם שם למה לא

חחח הינשוף המשוגע נשמע בן זונה

יודע מה

למה שלא נקרה לאתר

המורדים

אנחנו מורדים בסצינה, ובמוזיקה בארץ
בלה בלה בלה

חחחחחחח
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
כדי שנסתכל גם שם למה לא

חחח הינשוף המשוגע נשמע בן זונה




ראסמי אחי
אני תמיד חשבתי שם שצריך להיות קשור באלקטרוני ומוזיקה
או מסיבות וכאלה

אבל זה לא חייב להיות קשור
להיפך זה יותר מיוחד ומושך יענו ככה

קיצר תגידו דעתכם

MAD OWL

לא סבבה ?
elad11
עם כל הכבוד אבל לא כולם יבינו מה זה
OWL
לדעתי בעצם הרוב לא יבין מה זה......
Dj-2TaLL
שמעו, אני אישית מעדיף משהו בעברית...
אלא הינשוף המשוגע MAD OWL יענו לא
WWW.YANSHUF.CO.IL ושהאתר יהיה
או משהו...

!!!לא באנגלית
!!!זה לא מושך

ומורן, צודק מחקתי...
;)
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
שמעו, אני אישית מעדיף משהו בעברית...
אלא הינשוף המשוגע MAD OWL יענו לא
WWW.YANSHUF.CO.IL ושהאתר יהיה
או משהו...

!!!לא באנגלית
!!!זה לא מושך

ומורן, צודק מחקתי...
;)


סבבה זאת הכוונה אחי
כי באינדקס במילא השם יהיה רשום גם בעברית
וגם באנגלית ...

בואנ'ה ממש שם טוב לדעתי !
ומתאים לסמל ...

יש הסכמה גלובלית ?

ואני חוזר תקראו את הפוסטים שכתבתי בקשר לשם הזה!
שעודד דרך אגב הציע - עווד קבל ח"ח ...
Dj-2TaLL
!!!אני בעד

oDrori
אני כמובן גם בעד ... ותודה לתומכים :)

אבל מאחר ופה זה לא בית זונות, נסכם פשוט
MAD OWL / הינשוף המשוגע
יהיה כלול בפול... מוסכם?

מה אתם חושבים על שם כמו "ציפור שיר" ... זה גם מתלבש עם הלוגו הזה אבל אני לא בטוח...
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
אני כמובן גם בעד ... ותודה לתומכים :)

אבל מאחר ופה זה לא בית זונות, נסכם פשוט
MAD OWL / הינשוף המשוגע
יהיה כלול בפול... מוסכם?

מה אתם חושבים על שם כמו "ציפור שיר" ... זה גם מתלבש עם הלוגו הזה אבל אני לא בטוח...


עודד אולי "ציפור שיר עם משקפיים עגולות" ? מה אתה חושב ?



וכן זה היה בציניות תגיד אתה דפוק ??!?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement