return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
נייט קלאב נשמע לי הכי טוב
כי גם ככה אנחנו עוסקים במועדונים
מסיבות וכו' וכו' השבוע יש מצב שאני ילך לצלם בקיוג'ה
חח אני חושב להדפיס על חולצה את השם של האתר
חחחח
רק הבעיה היא שאין שם
DjChook
כן באמת
שתף אותנו יא חרא
Hell_Copter
נייט קלאבינג לא נשמע לי הכי הכי
ואני לא מבין מה הקטע בבלי טראנס
מה פה בטראנס אדיקט אין סוגי מוזיקה אחרים חוץ מטראנס?!
תהיו רציניים אנשים
ממה שהציעו נראה לי
ILTA
באמת הכי טוב...

ועודד... רק ל 50 פעם הבאה שאתה חושב על דבר כזה מטומטם
חן... אתה ל 250!!
מה זה היציאות האלה?!
oDrori
חחחחח :) סתמו כבר :)

OWL
היה מאולץ אבל מאד זה חובה. ותורידו מהראש לקרוא למקום
ILTA
לדעתי גם
Night Club/ Night Clubbing
לא טוב כי זה לא משהו ייחודי. זה כמו לקרוא לחברת תדלוק שלך "דלק" או
."להתחיל רשת מרכולים שתקרא לה "כלבו
Rising
יש פה בעיקר חילוקי דעות בין
ITLA and Night Clubbing.

יאללה סקר?..או שאנחנו עדיין בשלב א'?
DjChook
אני לא מבין למה יש לכם התנגדות ל
ILTA

זה שם שאנחנו פיתחנו, אין בשום מקום באתר הזה את המילה
ILTA

אז כביכול יש לנו על זה זכויות :)

בקשר ל
NIGHTCLUB
זה מדבר על מסיבות

ואנחנו באנו לדבר על מוזיקה

זה לא מתחבר אחד לשני

---------------------

אולי נקרא לזה

Trance And House Are Not The Same

TAHA NTS

כמה עכשיו רועי ?

אבל בתכלס מה שרשמתי לפני הקו ראסמי נכון לדעתי
elad11
quote:
Originally posted by DjChook
אני לא מבין למה יש לכם התנגדות ל
ILTA

זה שם שאנחנו פיתחנו, אין בשום מקום באתר הזה את המילה
ILTA

אז כביכול יש לנו על זה זכויות :)



דוגרי צודק...

חוצמזה השם די קליט אני חושב..

וגם כמו שכבר אמרו פה - האתר הזה (טראנס אדיקט) לא מתעסק רק בטראנס ככה שאני לא מבין למה אנשים לא רוצים להכניס את המילה טראנס ודווקא להכניס את המילה אלקטרוני.....

ILTA
ממש טוב לפי דעתי..
divx-master
תגידו אנשים ראסמי אתם לא חושבים זה קצת מיותר לשם את הטרד הזה בסטיקי ??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
--------------------

אולי נקרא לזה

Trance And House Are Not The Same

TAHA NTS

כמה עכשיו רועי ?

אבל בתכלס מה שרשמתי לפני הקו ראסמי נכון לדעתי


אתה רוצה שפאסט אמ פי 3 הידוע בשמו טאהה יכנס בך?!
הוא יחשוב אתה מדבר עליו מאחורי הגב עם לכלוכים והכל
ומי האדיוט שיחשוב שטראנס והאוס הם אותו דבר... חוץ ממך כמובן

אבל ת'כלס הוא צודק כי אין לנו קשר בשלב זה למסיבות
זה לא כמו לילה ששם יש את כל המסיבות (פרטים לא נכונים אבל עדיין) כי אצלנו לא יהיה כזה דבר בשלב הראשוני לפחות
תורידו מהראש נייט קלאב\ינג
DjChook
חחח ידעתי שהשילוב הזה של
TAHA
מוכר לי
(Taha, if u can read this, it's not about u lol...)

בקיצור, רגע של חולשה חח

MoSH_MaN
אני סתם רוצה להעיר ...

זה לא צריך להיות

MWT FHS

FHS ITC

צריך שם לא קיצור

אנערף
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני סתם רוצה להעיר ...

זה לא צריך להיות

MWT FHS

FHS ITC

צריך שם לא קיצור

אנערף


!!!מוש צודק
:בדיוק באתי להגיד שזה הכיון
!!!לא קיצור של משהו, אלה שם

ועוד לא סתם שם, כולכם מחפשים משהו לועזי משום מה ואני באמת חושב שזה לא הכיוון הנכון...
אנחנו צריכים לחשוב על שם בסגנון של לילה
LAYLA :שיכתב באנגלית
------------------------
זה הכיוון כל דבר אחר דיי מפגר ואפילו חובבני
(?לדעתי כן)

לא ממש עולה לי לראש משהו, חשבתי יענו משהו בסגנון של "פרפר לילה" אבל יש בזה לילה אז זה לא טוב

איזה עוד ביטויים \ ניבים יש שמתקשרים לחיי לילה מועדנום ולכל הנושא הזה
זה שם הכי פצצה לדעתי

ולגבי סקיצה אני ישתמש באתר שעשיתי לבגרות ויעלה את הכתובת לתכנות, תגיבו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement