|
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
נייט קלאב נשמע לי הכי טוב
כי גם ככה אנחנו עוסקים במועדונים
מסיבות וכו' וכו' השבוע יש מצב שאני ילך לצלם בקיוג'ה
חח אני חושב להדפיס על חולצה את השם של האתר
חחחח
רק הבעיה היא שאין שם |
|
|
| DjChook |
כן באמת
שתף אותנו יא חרא |
|
|
| Hell_Copter |
נייט קלאבינג לא נשמע לי הכי הכי
ואני לא מבין מה הקטע בבלי טראנס
מה פה בטראנס אדיקט אין סוגי מוזיקה אחרים חוץ מטראנס?!
תהיו רציניים אנשים
ממה שהציעו נראה לי
ILTA
באמת הכי טוב...
ועודד... רק ל 50 פעם הבאה שאתה חושב על דבר כזה מטומטם
חן... אתה ל 250!!
מה זה היציאות האלה?! |
|
|
| oDrori |
חחחחח :) סתמו כבר :)
OWL
היה מאולץ אבל מאד זה חובה. ותורידו מהראש לקרוא למקום
ILTA
לדעתי גם
Night Club/ Night Clubbing
לא טוב כי זה לא משהו ייחודי. זה כמו לקרוא לחברת תדלוק שלך "דלק" או
."להתחיל רשת מרכולים שתקרא לה "כלבו |
|
|
| Rising |
יש פה בעיקר חילוקי דעות בין
ITLA and Night Clubbing.
יאללה סקר?..או שאנחנו עדיין בשלב א'? |
|
|
| DjChook |
אני לא מבין למה יש לכם התנגדות ל
ILTA
זה שם שאנחנו פיתחנו, אין בשום מקום באתר הזה את המילה
ILTA
אז כביכול יש לנו על זה זכויות :)
בקשר ל
NIGHTCLUB
זה מדבר על מסיבות
ואנחנו באנו לדבר על מוזיקה
זה לא מתחבר אחד לשני
---------------------
אולי נקרא לזה
Trance And House Are Not The Same
TAHA NTS
כמה עכשיו רועי ?
אבל בתכלס מה שרשמתי לפני הקו ראסמי נכון לדעתי |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא מבין למה יש לכם התנגדות ל
ILTA
זה שם שאנחנו פיתחנו, אין בשום מקום באתר הזה את המילה
ILTA
אז כביכול יש לנו על זה זכויות :)
|
דוגרי צודק...
חוצמזה השם די קליט אני חושב..
וגם כמו שכבר אמרו פה - האתר הזה (טראנס אדיקט) לא מתעסק רק בטראנס ככה שאני לא מבין למה אנשים לא רוצים להכניס את המילה טראנס ודווקא להכניס את המילה אלקטרוני.....
ILTA
ממש טוב לפי דעתי.. |
|
|
| divx-master |
| תגידו אנשים ראסמי אתם לא חושבים זה קצת מיותר לשם את הטרד הזה בסטיקי ?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
--------------------
אולי נקרא לזה
Trance And House Are Not The Same
TAHA NTS
כמה עכשיו רועי ?
אבל בתכלס מה שרשמתי לפני הקו ראסמי נכון לדעתי |
אתה רוצה שפאסט אמ פי 3 הידוע בשמו טאהה יכנס בך?!
הוא יחשוב אתה מדבר עליו מאחורי הגב עם לכלוכים והכל
ומי האדיוט שיחשוב שטראנס והאוס הם אותו דבר... חוץ ממך כמובן
אבל ת'כלס הוא צודק כי אין לנו קשר בשלב זה למסיבות
זה לא כמו לילה ששם יש את כל המסיבות (פרטים לא נכונים אבל עדיין) כי אצלנו לא יהיה כזה דבר בשלב הראשוני לפחות
תורידו מהראש נייט קלאב\ינג |
|
|
| DjChook |
חחח ידעתי שהשילוב הזה של
TAHA
מוכר לי
(Taha, if u can read this, it's not about u lol...)
בקיצור, רגע של חולשה חח |
|
|
| MoSH_MaN |
אני סתם רוצה להעיר ...
זה לא צריך להיות
MWT FHS
FHS ITC
צריך שם לא קיצור
אנערף |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני סתם רוצה להעיר ...
זה לא צריך להיות
MWT FHS
FHS ITC
צריך שם לא קיצור
אנערף |
!!!מוש צודק
:בדיוק באתי להגיד שזה הכיון
!!!לא קיצור של משהו, אלה שם
ועוד לא סתם שם, כולכם מחפשים משהו לועזי משום מה ואני באמת חושב שזה לא הכיוון הנכון...
אנחנו צריכים לחשוב על שם בסגנון של לילה
LAYLA :שיכתב באנגלית
------------------------
זה הכיוון כל דבר אחר דיי מפגר ואפילו חובבני
(?לדעתי כן)
לא ממש עולה לי לראש משהו, חשבתי יענו משהו בסגנון של "פרפר לילה" אבל יש בזה לילה אז זה לא טוב
איזה עוד ביטויים \ ניבים יש שמתקשרים לחיי לילה מועדנום ולכל הנושא הזה
זה שם הכי פצצה לדעתי
ולגבי סקיצה אני ישתמש באתר שעשיתי לבגרות ויעלה את הכתובת לתכנות, תגיבו... |
|
|
|
|