|
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לאך אחד לא יהיה קשה לכתוב את זה זה פשוט
לאללה
אפשר גם משהוא בסגנון
THE OWL
אבל אחי טוב לדעתי הינשוף המשוגע
אז מה אם זה לא קשור לכלום ?
זה מה שטוב ! תקראו מה שכתבתי - צאו מהפרספקטיבה של
מוזיקה ואלקטרוני
למה ל
GOOGLE
לא קוראים
SE ?
Searching Engine ?
כי זה הקטע לשים משהוא משוגע קצת וקליט
לאוזן - משהוא שיש לו עתיד
לדעתי הינשוף המשוגע שם ממש מתאים וטוב
אני יכול לדמיין את השם בפרסומת באתרים אחרים תופס
תאוצה ... |
מה הקשר?!?
זה מזה לא קשור פה
הינשוף... אתר המוזיקה האלקטרונית הטוב בישראל
כן בטח....
אחי תהיה רציני
שם ממש על הפנים!! |
|
|
| DjChook |
| פרסומות באתרים אחרים זה רק עם מוש יתרום איזה אלפייה או שניים |
|
|
| elad11 |
האמת שפתאום הינשוף הזה מתחיל להישמע טוב.....
רק יש בעיה אחת
הסמל של האתר לילה.......הוא ינשוף אם לא שמתם לב....
(יותר נכון עיניים של ינשוף...) |
|
|
| Rising |
הבנתי את הראש שלך מורן אבל ינשוף זה על הפנים כמו שרועי אמר אני מסכים איתו..
זה פשוט לא הולך ביחד!
ואלעד, נכון יש עיניים של ינשוף..אז זה בכלל העתקה וזה סתמי צריך להיות מקוריים גם.
אתה רוצה משהו קליט שלא קשור ?
אז תן שם תותח וקליט..
סתם דוגמא ..
boomble..
כבר יותר טוב ;) |
|
|
| oDrori |
ינשוף או הינשוף המשוגע לא נשמע לי כ"כ טוב.. בטח לא כמו מאד אאול.
אבל וואלה אם ללילה יש משהו כזה אז לדעתי נצטרך לרדת מזה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
ינשוף או הינשוף המשוגע לא נשמע לי כ"כ טוב.. בטח לא כמו מאד אאול.
אבל וואלה אם ללילה יש משהו כזה אז לדעתי נצטרך לרדת מזה... |
בדוק שאתה סטלן למה אתה הצעת את כל הבסיס לרעיון הזה...
היום ישיבת צוות במועדון של עודד!!
טוסטים ונרגילה יחולקו בין המשתתפים...
הגרלה של שוקו באדי לזה שיזכה!! |
|
|
| DjChook |
סעמק מה זה בא לי לבוא
אבל אני חולה :(
בקשר לשם
BOOMBLE
WTF ?! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
סעמק מה זה בא לי לבוא
אבל אני חולה :(
בקשר לשם
BOOMBLE
WTF ?! |
יא שרוט סתם אמרתי..
שאפילו השם הטיפשי הזה יותר טוב..
קיצר צריך שם כבר!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
...חשבתי על משהו
בתור חיה, מה דעתכם על יען?
!!!אין משהו שמתקשר לטראנס בארץ יותר מזה
(חוות היען לכל הפלורסנטים)
?אבל השאלה היא האם זה נשמע טוב
:conf: :conf: :conf:
מה עם הג'אמוס?
:stongue:
יאללה להזיז ת'עניינייייייייים |
|
|
| DjChook |
בוא נשים אלפקה וזהו
נו מה נסגר איתכם ?
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחח
כבר היה אתר אקפלה
;) |
|
|
| Rising |
אולי נדפוק באתר שלל צבעים וגונים של אסיאתיות :eyes:
כן? כולם מסכימים?...וואלה סבבה מתאים..
סוף סוף הגענו להחלטה בפורום הזה! |
|
|
|
|