|
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
ררר אני אצביע ל
ILTA
וכולכם על הזין שלי
כמה מתחתם את זה יאאאאאלה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
ררר אני אצביע ל
ILTA
וכולכם על הזין שלי
כמה מתחתם את זה יאאאאאלה |
מתיחה עצבנית..
אולי שנה הבאה יהיה לנו שם |
|
|
| Shahar |
| איפה הפוסט שמורן שם על הביטול של הסטיקי של הפגישה? |
|
|
| elad11 |
| ?למה לא עושים הצבעה על השם ונגמור עם זה |
|
|
| luckystrike |
יאללה חבר'ה
ILTA
אורן אני מצפה לעצם בקרוב ! |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יאללה חבר'ה
ILTA
אורן אני מצפה לעצם בקרוב ! |
אז זהו סגורים על שם?
אני ישב מחר ויארגן איזה שלד סבבה כזה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אז זהו סגורים על שם?
אני ישב מחר ויארגן איזה שלד סבבה כזה |
סבבה אחי !
מושקע אה ?
;) |
|
|
| Vortex_SA |
העלתם לי רעיון!
אולי איזה שם שהוא ראשי תיבות של משהו מגניב כמו
r.h.y.t.h.m
או
b.a.s.s
או משהו דומה? |
|
|
| MoSH_MaN |
| בלי ראשי תיבות נו חפשו שפ כזה כמו ....נווו הבנתם |
|
|
| Sniper |
איזה באסה!!!!
באתי לקחת תדיגטלית ללכת לצלם בקיוגה
ופיתאום אני רואה שאין לי ביכלל בטרייה..
איזה זין!!!! |
|
|
| luckystrike |
| שטויות אחי פעם הבאה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שטויות אחי פעם הבאה ... |
הוא כתב את זה בט'רד אחר אז נציין פה
חבר שלו צילם והוא ישלח לו
בקטע הזה הסתדרנו |
|
|
|
|