|
Jätteöverraskning!!!!
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Ett måste om ni är partyppl!!!
1. Gå in på Fokused.net
2. Gästboken
3. klicka www. :) :) :) :) .nl
4. kolla Boekingen
5. checka Maart ;)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) |
|
|
| Gaby |
sorry.. e lite trött... Kolla instruktionerna igen...vill verkligen att ni ska lida lite... NI KOMMER ATT DÖ AV LYCKA!!! |
|
|
| reveal |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111 :wtf: :wtf: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOO |
|
|
| reveal |
*glad som ett barn på julafton
Gaby, fixar du biljetter till hela SweTA? :D:D:D |
|
|
| Gaby |
| Eller hur??? INGEN får skriva vad det handlar om... låt alla andra också lida och få jobba lite ;) he he he he |
|
|
| reveal |
ok, ska inte skriva ;)
men fest hos dig först :D haha, börjar redan planera ;)
(du såg biljettfrågan va? ;)) |
|
|
| SWE_TRANCE |
sweeeeeeeeeeeeeeeeeet! :D :D :D :D :disbelief :disbelief :stongue: :cool:
Förstod nästan vad det handlade om när jag såg i gästboken.. :D |
|
|
| dbl |
gud vad jag vill gå.. men har ju ingen att gå med :(
e visserligen inte 100 på att jag e ledig, men man vet aldrig |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
gud vad jag vill gå.. men har ju ingen att gå med :( |
mååååånga på sweta kommer att gå, jag lovar ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
ÅÅÅÅHH FY FASEN !!! :eyespop:
JAG E REDAN DÄR.... :eyespop:
| quote: | Originally posted by dbl
gud vad jag vill gå.. men har ju ingen att gå med :(
e visserligen inte 100 på att jag e ledig, men man vet aldrig |
Vadå ingen att gå med.... du har hela SWETA att gå med :gsmile: |
|
|
|
|