return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 10)
View this Thread in Original format
Sniper
סעממק יום שישי נסענו כמה חברה וידידות לסינמה סיטי עד שהגענו נישארו 3 כרטיסים והיינו איזה 7 חברה:\\

חפיף ניראה לי אני יראה את זה במחשב וזהו
BlueHawk
טוב זה בא לי קצת באיחור אבל הלכתי להביא תדי וי די של הסרט
אני חייב להגיד שזה פשוט מפחיד!!
אני שם תכלב שלי לידי לא נותן לו לזוז מטר ממני
בין הסרטים היותר מפחידים שיצא לי לראות, הקטע בסוף שהילדה יוצאת מהטלויזיה הרג אותי הרגשתי דום לב מתקרב
אחר כך כשראו את הפרצוף המפחיד הזה של הילדה אמרתי שמע ישראל ולחצתי פאוס
סרט ענק... פשוט ענק!!! :eyes:
Scorchio
עוד לא ראיתי את זה אז סתום
Hell_Copter
quote:
Originally posted by BlueHawk
טוב זה בא לי קצת באיחור אבל הלכתי להביא תדי וי די של הסרט
אני חייב להגיד שזה פשוט מפחיד!!
אני שם תכלב שלי לידי לא נותן לו לזוז מטר ממני
בין הסרטים היותר מפחידים שיצא לי לראות, הקטע בסוף שהילדה יוצאת מהטלויזיה הרג אותי הרגשתי דום לב מתקרב
אחר כך כשראו את הפרצוף המפחיד הזה של הילדה אמרתי שמע ישראל ולחצתי פאוס
סרט ענק... פשוט ענק!!! :eyes:


לא יודע.. אני ממש לא חושב שזה סרט מפחיד
יותר לכיוון המותח אם כבר...
warpedd_
סרט מצוין

עדיין לא יצא סרט שהתעלה עליו
מבחינת איכות ואפקטים כאילו
KrazyDJs
אני תאמת ראיתי את זה ב 12 בלילה ככה אצל חבר
עם סראונד נחמד.לא משו רציני

וממש לא הפחיד אותי...
לא יודע למה..

בכל מקרה אני לא הכי חובב סרטםי כאלו

וכמו שאמרתי
resident evil
לדעתי פי 100 יותר מפחיד מכל סרט...
Sniper
מה בדיוק מפחיד ברזינדט איול?!!@$
חח סרט סביר מינוס מינוס
לא אהבתי ככ
DjChook
רק הקטע עם הכלב יפה :)
ADiSH
לא מפחיד
אבל סרט טוב, אני אהבתי..
BlueHawk
איזה קטע אם בדיוק בקטע של הטלפון מצלצל אצל מישה בבית הטלפון...
יכול להיות קטע נדיר :)

Sniper
חח ת'מדבר על צירופי מקרים שמע אתזה:

אני מתחיל ליראות ת'סרט במחשב וזה פנאני אני לא יפרט מה הלך שם אבל מי שראה אז בהתחלה יש ת'קטע עם הטלוויזיה שלא נכבת קיצר כולי פוחד וזה אז אמרתי זהו אני מפסיק לראות קיצר אני בא למחשב מנסה לסגור תסרט
וזה לא ניסגר כלום המחשב פשוט לא מגיב!!!!!! וכאילו בסרט הטלוויזיה לא נכבת קיצר ניכנסתי לסרטים וזה
אני לוחץ על הכפתור של ההדלקה של המחשב ידנית לא ניכבה
ואז עוד יותר סרטים!!!
יענתו המחשב משותקקקק
BlueHawk
quote:
Originally posted by Sniper
חח ת'מדבר על צירופי מקרים שמע אתזה:

אני מתחיל ליראות ת'סרט במחשב וזה פנאני אני לא יפרט מה הלך שם אבל מי שראה אז בהתחלה יש ת'קטע עם הטלוויזיה שלא נכבת קיצר כולי פוחד וזה אז אמרתי זהו אני מפסיק לראות קיצר אני בא למחשב מנסה לסגור תסרט
וזה לא ניסגר כלום המחשב פשוט לא מגיב!!!!!! וכאילו בסרט הטלוויזיה לא נכבת קיצר ניכנסתי לסרטים וזה
אני לוחץ על הכפתור של ההדלקה של המחשב ידנית לא ניכבה
ואז עוד יותר סרטים!!!
יענתו המחשב משותקקקק



חחחחח
אם זה היה קורה לי ישר הייתי הולך להוריד תפקק :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement