|
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
סעממק יום שישי נסענו כמה חברה וידידות לסינמה סיטי עד שהגענו נישארו 3 כרטיסים והיינו איזה 7 חברה:\\
חפיף ניראה לי אני יראה את זה במחשב וזהו |
|
|
| BlueHawk |
טוב זה בא לי קצת באיחור אבל הלכתי להביא תדי וי די של הסרט
אני חייב להגיד שזה פשוט מפחיד!!
אני שם תכלב שלי לידי לא נותן לו לזוז מטר ממני
בין הסרטים היותר מפחידים שיצא לי לראות, הקטע בסוף שהילדה יוצאת מהטלויזיה הרג אותי הרגשתי דום לב מתקרב
אחר כך כשראו את הפרצוף המפחיד הזה של הילדה אמרתי שמע ישראל ולחצתי פאוס
סרט ענק... פשוט ענק!!! :eyes: |
|
|
| Scorchio |
| עוד לא ראיתי את זה אז סתום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
טוב זה בא לי קצת באיחור אבל הלכתי להביא תדי וי די של הסרט
אני חייב להגיד שזה פשוט מפחיד!!
אני שם תכלב שלי לידי לא נותן לו לזוז מטר ממני
בין הסרטים היותר מפחידים שיצא לי לראות, הקטע בסוף שהילדה יוצאת מהטלויזיה הרג אותי הרגשתי דום לב מתקרב
אחר כך כשראו את הפרצוף המפחיד הזה של הילדה אמרתי שמע ישראל ולחצתי פאוס
סרט ענק... פשוט ענק!!! :eyes: |
לא יודע.. אני ממש לא חושב שזה סרט מפחיד
יותר לכיוון המותח אם כבר... |
|
|
| warpedd_ |
סרט מצוין
עדיין לא יצא סרט שהתעלה עליו
מבחינת איכות ואפקטים כאילו |
|
|
| KrazyDJs |
אני תאמת ראיתי את זה ב 12 בלילה ככה אצל חבר
עם סראונד נחמד.לא משו רציני
וממש לא הפחיד אותי...
לא יודע למה..
בכל מקרה אני לא הכי חובב סרטםי כאלו
וכמו שאמרתי
resident evil
לדעתי פי 100 יותר מפחיד מכל סרט... |
|
|
| Sniper |
מה בדיוק מפחיד ברזינדט איול?!!@$
חח סרט סביר מינוס מינוס
לא אהבתי ככ |
|
|
| DjChook |
| רק הקטע עם הכלב יפה :) |
|
|
| ADiSH |
לא מפחיד
אבל סרט טוב, אני אהבתי.. |
|
|
| BlueHawk |
איזה קטע אם בדיוק בקטע של הטלפון מצלצל אצל מישה בבית הטלפון...
יכול להיות קטע נדיר :) |
|
|
| Sniper |
חח ת'מדבר על צירופי מקרים שמע אתזה:
אני מתחיל ליראות ת'סרט במחשב וזה פנאני אני לא יפרט מה הלך שם אבל מי שראה אז בהתחלה יש ת'קטע עם הטלוויזיה שלא נכבת קיצר כולי פוחד וזה אז אמרתי זהו אני מפסיק לראות קיצר אני בא למחשב מנסה לסגור תסרט
וזה לא ניסגר כלום המחשב פשוט לא מגיב!!!!!! וכאילו בסרט הטלוויזיה לא נכבת קיצר ניכנסתי לסרטים וזה
אני לוחץ על הכפתור של ההדלקה של המחשב ידנית לא ניכבה
ואז עוד יותר סרטים!!!
יענתו המחשב משותקקקק |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by Sniper
חח ת'מדבר על צירופי מקרים שמע אתזה:
אני מתחיל ליראות ת'סרט במחשב וזה פנאני אני לא יפרט מה הלך שם אבל מי שראה אז בהתחלה יש ת'קטע עם הטלוויזיה שלא נכבת קיצר כולי פוחד וזה אז אמרתי זהו אני מפסיק לראות קיצר אני בא למחשב מנסה לסגור תסרט
וזה לא ניסגר כלום המחשב פשוט לא מגיב!!!!!! וכאילו בסרט הטלוויזיה לא נכבת קיצר ניכנסתי לסרטים וזה
אני לוחץ על הכפתור של ההדלקה של המחשב ידנית לא ניכבה
ואז עוד יותר סרטים!!!
יענתו המחשב משותקקקק |
חחחחח
אם זה היה קורה לי ישר הייתי הולך להוריד תפקק :D |
|
|
|
|