return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 7)
View this Thread in Original format
infected
ראיתי את הסרט הצילצול לפני כמה זמן והוא לא כל כך מפחיד
אבל מה שכן הוא מותח!
הסרט הוא טוב אבל לא מעולה כמו שרבים אמרו

אם כבר מדברים על סרטי אימה מעולים שמשאירים אותך במתח עד הסוף
אני ממליץ לראות את הסרט "האחרים" !

למי שלא ראה שימהר להוריד\לקנות\להשכיר

סרט חזק!!!
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איפה שבעה חטאים? :)
אה אילן יא חתיכת שפוט של בראד פיט ;)

שמע אני אוהב גם את המותחנים הפסיכולוגיים שלך... גם אוהב את המכות והדם והאלימות והכל וגם אוהב סרטי אימה
אני פשוט אוהב לגוון ולא כל הזמן אותו חרא כי מתישהו כבר נשבר הזין...

ומועדון קרב זה הסרט הכי טוב שיש!!!!!!


אל תעז לדבר רעות על בראד פיט שלי!@$#:D


המותחנים האלה הם הסרטים הכי מעניינם שיש, אבל זה גם תלוי במצב רוח
לפעמים בה לראות איזה קומדיה טיפשית וקלילה כזאת..
מה שבטוח סרטי המכות והאלימות זה באמת הסרטים הכי חרא שיש..
ובכלל עם כבר מדברים על סרטי אימה, אז דווקא סרטי האימה הם הסרטים הכי לא מפחידים שיש,
אז יופי מישהו צורח כשחותכים אותו למלא חתיכות קטנות,
כל הקטע הוא במתח... וזה מה שהפך את סיינס והאחרים והצלצול לסרטים טובים..
לפי דעתי, כמובן..
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
אל תעז לדבר רעות על בראד פיט שלי!@$#:D


מי דיבר עליו רעות?!
הוא אחלה שחקן... באמת שהוא משחק טוב
והסרטים שלו הם סרטים אדירים בדרך כלל...
אין על פייט קלאב!!!לא יעזור
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מי דיבר עליו רעות?!
הוא אחלה שחקן... באמת שהוא משחק טוב
והסרטים שלו הם סרטים אדירים בדרך כלל...
אין על פייט קלאב!!!לא יעזור



בוינה אחי אני מה זה מסכים איתך
היום ראיתי אותו פעם שלישית.... אין סרט פשוט ענקקקקק!!!!

ואתמול ראיתי את אושן 11 באמא שלי כל הסרט מתח

אבל בואו נחזור שניה למועדון קרב המתח זה לא הדבר הכי חזק שם הקטע של הפסיכולוגיה שם אין!!!!!!!!!!!! בית ספר לאנשים מטורפים על כל הראש

כי בראד פיט נותן שם הופעה של תותח על אין מה לעשות חתיך לא חתיך הבן אדם פשוט כשרון מלידה (תחסכו לעצמכם תשאלות אני לא הומו gsmile: )דרך אגב את 12 קופים ראיתי רק פעם אחת ולא מההתחלה ואני מת להשיג אותו ובספריה ליד הבית שלי אין....
אוףףףףףףףף::
GLoBaL-MUZiK
jackass.the.movie.proper.dvdrip.xvid-glorious.avi
איייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי איזה סרט חובההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

הם כאלה מוזרים אבל זה מצחיק בטירוף, סוף סוף באיכות נורמלית, אלוהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם איזה מטורף זה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
jackass.the.movie.proper.dvdrip.xvid-glorious.avi
איייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי איזה סרט חובההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

הם כאלה מוזרים אבל זה מצחיק בטירוף, סוף סוף באיכות נורמלית, אלוהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם איזה מטורף זה


Jackass.NTSC.PROPER.DVDRiP.XviD-DEiTY/

;) heh
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
בוינה אחי אני מה זה מסכים איתך
היום ראיתי אותו פעם שלישית.... אין סרט פשוט ענקקקקק!!!!


מכיר את הקטעים באמצע הסרט שפתאום קופץ לך איזה זין מול הפרצוף?!
איך זה בתת מודע שלך... משהו מטורף!!!
יש איזה 5 קטעים כאלה בסרט
Dj-2TaLL
יו ראיתי את זה עכשיו!!!

איך קלטתי למה 7 ימים יו סרט קריפי כזה!!!

סמרה...

הוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
luckystrike
עוד לא ראיתי פייט קלאבינג ...
וגם את מטריקס לא ...

אבל ראיתי את שרק לפני כמה ימים חמוד לאללה ...
nimrod levi
quote:
Originally posted by luckystrike
עוד לא ראיתי פייט קלאבינג ...
וגם את מטריקס לא ...

אבל ראיתי את שרק לפני כמה ימים חמוד לאללה ...


לא ראית מטריקס?
פשוט בושה...

Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
לא ראית מטריקס?
פשוט בושה...


יותר בושה שהוא לא ראה פייט קלאב!!!
ועוד יותר בושה שהוא קורא לזה פייט קלאבינג!!
:nervous:

מורן בוא אליי ותראה את זה
יש לי את זה גם על המחשב וגם על וידאו
HyPeRSoNiC
אתמול ראיתי את הצלצול!!!!!!

איזה סרט יפה!!!!!!!
אבל הוא לא כל כך מפחיד...... פשוט המתח הורג אותך......
מה שמפחיד זה היה יותר כל מה שראו בקלטת...... לא יודע... זה פשוט נראה מפחיד כזה.....

סה"כ סרט טוב... עשוי ממש יפה
אבל הילד הקטן קצת עיצבן אותי
חבל שהאבא של הילד מת ולא הילד....... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement