|
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| arik |
ראיתי את זה היום בסינמה סיטי
קודם כל באמת סרט טוב
דבר שני זה באמת יותר מותח ממפחיד
למרות שאם רואים את זה לבד זה בטח מפחיד
הבנתי את העלעלה וכל זה זה לא בעיה
אבל דבר אחד אני רוצה להבין
הסרט אמור להיות ממש לא הגיוני או שזה רק אני
סוסים משתגעים
זבוב שיוצא מהמסך
קלטת וידאו חייה
היפנים האלה באמת משוגעים
כי לפי מה שהבנתי זה מבוסס על סרט יפני
שבטח הרבה יותר מוזר ומפחיד |
|
|
| DjChook |
קודם כל אריק לא היית צריך לרשום את זה
זה ממש ספויילרים
עכשיו, שני דברים
קודם כל בשבילך אריק, הקטע עם הזבוב בוא נגיד שזה היה הכנה לסוף :)
והיום רק שגיא (קודו) הסביר לי משהו שלא חשבתי עליו עד עכשיו
ורק בגלל זה פתאום הסוף נראה לי הגיוני
כנראה שהייתי כבר מסטול בסוף הסרט ולא קלטתי את זה :) |
|
|
| luckystrike |
יא בני זונות תפסיקו לדבר על הסרט !!!
אתם הורסים יא חארות!
קיצר - בלי קשר ראיתי היום את הסרט
"לחיות בתמונות"
או משהוא כזה עם רובין ווליאמס
איזה סרט מסריח אלוהים !!!
הסרט הכי גרוע שראיתי פשוט !
שעה ניסיתי להבין אם הסרט דפוק או שיש
איזה תחכום ואין כלום - פשוט סרט דפוק !!!!!
איך הוציאו את זה לקולנוע אלוהים יודע ...
מזל שלקחתי בדיוידי ...
לקחתי גם את "שרק" :) נראה מחר... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
קודם כל אריק לא היית צריך לרשום את זה
זה ממש ספויילרים
עכשיו, שני דברים
קודם כל בשבילך אריק, הקטע עם הזבוב בוא נגיד שזה היה הכנה לסוף :)
והיום רק שגיא (קודו) הסביר לי משהו שלא חשבתי עליו עד עכשיו
ורק בגלל זה פתאום הסוף נראה לי הגיוני
כנראה שהייתי כבר מסטול בסוף הסרט ולא קלטתי את זה :) |
מה יש לא להבין פה...?
ספר לי באיי סי קיו |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
ראיתי לפני שבוע אבל היה לי בעיות אם החיבור אז לא יכלתי להגיב
טוב כל מי שראה את הסרט הצלצול ב-3 בבוקר בחושך מוחלט ובווליום 15 יפחד, הבנתי מה הלך שם פחות או יותר אבל גם אני לא הבנתי כמה דברים
למשל
איך היא חייה אחרי שהיא מתה?
מהי בידיוק?
ואיך הכוסית הזאת הבלונדינית לא מתה?
בעעעעעעעעעע מצטער אם הרסתי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ראיתי לפני שבוע אבל היה לי בעיות אם החיבור אז לא יכלתי להגיב
טוב כל מי שראה את הסרט הצלצול ב-3 בבוקר בחושך מוחלט ובווליום 15 יפחד, הבנתי מה הלך שם פחות או יותר אבל גם אני לא הבנתי כמה דברים
למשל
איך היא חייה אחרי שהיא מתה?
מהי בידיוק?
ואיך הכוסית הזאת הבלונדינית לא מתה?
בעעעעעעעעעע מצטער אם הרסתי |
עניתי לך על זה בפירוט נכון?
אם לא תחזור לאיי סי קיו :D |
|
|
| Tarantula |
פפייייי...
יאללה, מה קורה לכם, קשיי קליטה!@$@#
:D :rolleyes: |
|
|
| KosmiK-G8 |
חברה קודם כל בקשר לזה שאמרתם שסיינס זה לא סרט אימה
נכון זה לא אבל מה אתם מצפים כשבפרומואים בערוץ 2 אומרים שהצלצול הוא סרט האימה הכי טוב מאז החוש השישי
וואט דה פאק??????????????? החוש השישי הוא אחד הסרטים הכי טובים שראיתי והוא פשוט נוור לא סרט אימה זה הזאנר שמוגדר מותחן פסיכולוגי וככה גם למי שלא יודע סיינס אבל לא נכנס לזה
אני רוצה להגיד משהו שיכול לפתוח ויכוח דומה לויכוח על סגנונות מוזיקת מועדונים שמועדפת על כל אחד אבל בכל זאת אני חייב להגיד בחיים שלי לא ראיתי סרט אימה הגיוני נכון הם לא אמורים תמיד להיות כאלה אבל בסוף לא מבינים כלום אנשים מתים וחוזרים בלי סיבה הגיונית אנשים מתים בצורות תלושות מהמציאות ותמיד תמיד יש תבת זונה או הבן זונה שצועקים בווליום רצחני וזה כאילו מה זה מפחיד
אז זהו שלא!!!!
אני כמו ששמתם לב לא אוהב סרטי אימה לא יודע אם אני יטרח לראות את הצלצול אלא אם הוא באמת יותר מותח מאשר הוא מפחיד
ורק אוף דה רקורד אני לא מפחד בדרך כלל בסרטי אימה המציאות של החיים שלנו הרבה יותר מפחידה למשל ולדעתי אנשים שאוהבים סרטי אימה מסווגים או כאנשים שמנסים להוכיח משהו (אנחנו יענו לא מפחדים) או כאנשים שאוהבים מכות דם וכל השטויות האלה בדרך כלל הם גם יאהבו סרטי פעולה טפשיים שבהם הגבור מרחף מעל 2000 מכוניות ובורח מהמשטרה (ועכשיו נחשו איזה סרט אני הכי שונא בעולם רמז: ניקולס קייג משחק בו...)
ולכן אני אומר תנו כבוד לזאנר הכי טוב מותחנים ובעיקר מותחנים פסיכולוגיים או סרטים שמבוססים על ספורים אמיתיים וכמובן קומדיות ולמי שרוצה לראות על מה אני מדבר כשאני אומר סרטים איכותיים שיראה אחד מאלה אני מניח שראיתם חלק.....סרטים ממש תותחים שאני אחושרמוטה אוהב
"12 קופים"
"מועדון קרב"
"שאיפות"
"נפלאות התבונה"
"לב אמיץ"
"לפגוש את גו בלאק"
"דו"ח מיוחד"
"90 דקות לרצח"
ולאוהבי הפעולה בכל זאת סרט פעולה חריג שראיתי לאחרונה ואני ממליץ "15 דקות" עם רוברט דה נירו חריג כי הוא לא כמו כל סרטי הפעולה ואני ממש ממליץ עליו |
|
|
| Hell_Copter |
איפה שבעה חטאים? :)
אה אילן יא חתיכת שפוט של בראד פיט ;)
שמע אני אוהב גם את המותחנים הפסיכולוגיים שלך... גם אוהב את המכות והדם והאלימות והכל וגם אוהב סרטי אימה
אני פשוט אוהב לגוון ולא כל הזמן אותו חרא כי מתישהו כבר נשבר הזין...
ומועדון קרב זה הסרט הכי טוב שיש!!!!!! |
|
|
| TinkerbeL |
אתם כבר מנתחים כל קטע קטן בסרט
אנשים יש פה כאלה שעדיין לא ראו את הסרט (:( )
אבל אני מקווה שמחר אני יראה אותו... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אנשים יש פה כאלה שעדיין לא ראו את הסרט (:( )
אבל אני מקווה שמחר אני יראה אותו... |
את פספסת את ההזדמנות שהוצעה לך :p |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
את פספסת את ההזדמנות שהוצעה לך :p |
לא ראיתי בסוף...
חברים שלי שכחו |
|
|
|
|