return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 6)
View this Thread in Original format
arik
ראיתי את זה היום בסינמה סיטי
קודם כל באמת סרט טוב
דבר שני זה באמת יותר מותח ממפחיד
למרות שאם רואים את זה לבד זה בטח מפחיד

הבנתי את העלעלה וכל זה זה לא בעיה
אבל דבר אחד אני רוצה להבין
הסרט אמור להיות ממש לא הגיוני או שזה רק אני

סוסים משתגעים
זבוב שיוצא מהמסך
קלטת וידאו חייה
היפנים האלה באמת משוגעים

כי לפי מה שהבנתי זה מבוסס על סרט יפני
שבטח הרבה יותר מוזר ומפחיד
DjChook
קודם כל אריק לא היית צריך לרשום את זה

זה ממש ספויילרים

עכשיו, שני דברים
קודם כל בשבילך אריק, הקטע עם הזבוב בוא נגיד שזה היה הכנה לסוף :)
והיום רק שגיא (קודו) הסביר לי משהו שלא חשבתי עליו עד עכשיו

ורק בגלל זה פתאום הסוף נראה לי הגיוני

כנראה שהייתי כבר מסטול בסוף הסרט ולא קלטתי את זה :)
luckystrike
יא בני זונות תפסיקו לדבר על הסרט !!!

אתם הורסים יא חארות!

קיצר - בלי קשר ראיתי היום את הסרט
"לחיות בתמונות"
או משהוא כזה עם רובין ווליאמס

איזה סרט מסריח אלוהים !!!
הסרט הכי גרוע שראיתי פשוט !
שעה ניסיתי להבין אם הסרט דפוק או שיש
איזה תחכום ואין כלום - פשוט סרט דפוק !!!!!

איך הוציאו את זה לקולנוע אלוהים יודע ...
מזל שלקחתי בדיוידי ...
לקחתי גם את "שרק" :) נראה מחר...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
קודם כל אריק לא היית צריך לרשום את זה

זה ממש ספויילרים

עכשיו, שני דברים
קודם כל בשבילך אריק, הקטע עם הזבוב בוא נגיד שזה היה הכנה לסוף :)
והיום רק שגיא (קודו) הסביר לי משהו שלא חשבתי עליו עד עכשיו

ורק בגלל זה פתאום הסוף נראה לי הגיוני

כנראה שהייתי כבר מסטול בסוף הסרט ולא קלטתי את זה :)


מה יש לא להבין פה...?
ספר לי באיי סי קיו
GLoBaL-MUZiK
ראיתי לפני שבוע אבל היה לי בעיות אם החיבור אז לא יכלתי להגיב

טוב כל מי שראה את הסרט הצלצול ב-3 בבוקר בחושך מוחלט ובווליום 15 יפחד, הבנתי מה הלך שם פחות או יותר אבל גם אני לא הבנתי כמה דברים
למשל

איך היא חייה אחרי שהיא מתה?
מהי בידיוק?
ואיך הכוסית הזאת הבלונדינית לא מתה?

בעעעעעעעעעע מצטער אם הרסתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ראיתי לפני שבוע אבל היה לי בעיות אם החיבור אז לא יכלתי להגיב

טוב כל מי שראה את הסרט הצלצול ב-3 בבוקר בחושך מוחלט ובווליום 15 יפחד, הבנתי מה הלך שם פחות או יותר אבל גם אני לא הבנתי כמה דברים
למשל

איך היא חייה אחרי שהיא מתה?
מהי בידיוק?
ואיך הכוסית הזאת הבלונדינית לא מתה?

בעעעעעעעעעע מצטער אם הרסתי


עניתי לך על זה בפירוט נכון?
אם לא תחזור לאיי סי קיו :D
Tarantula
פפייייי...
יאללה, מה קורה לכם, קשיי קליטה!@$@#
:D :rolleyes:
KosmiK-G8
חברה קודם כל בקשר לזה שאמרתם שסיינס זה לא סרט אימה
נכון זה לא אבל מה אתם מצפים כשבפרומואים בערוץ 2 אומרים שהצלצול הוא סרט האימה הכי טוב מאז החוש השישי

וואט דה פאק??????????????? החוש השישי הוא אחד הסרטים הכי טובים שראיתי והוא פשוט נוור לא סרט אימה זה הזאנר שמוגדר מותחן פסיכולוגי וככה גם למי שלא יודע סיינס אבל לא נכנס לזה

אני רוצה להגיד משהו שיכול לפתוח ויכוח דומה לויכוח על סגנונות מוזיקת מועדונים שמועדפת על כל אחד אבל בכל זאת אני חייב להגיד בחיים שלי לא ראיתי סרט אימה הגיוני נכון הם לא אמורים תמיד להיות כאלה אבל בסוף לא מבינים כלום אנשים מתים וחוזרים בלי סיבה הגיונית אנשים מתים בצורות תלושות מהמציאות ותמיד תמיד יש תבת זונה או הבן זונה שצועקים בווליום רצחני וזה כאילו מה זה מפחיד
אז זהו שלא!!!!
אני כמו ששמתם לב לא אוהב סרטי אימה לא יודע אם אני יטרח לראות את הצלצול אלא אם הוא באמת יותר מותח מאשר הוא מפחיד
ורק אוף דה רקורד אני לא מפחד בדרך כלל בסרטי אימה המציאות של החיים שלנו הרבה יותר מפחידה למשל ולדעתי אנשים שאוהבים סרטי אימה מסווגים או כאנשים שמנסים להוכיח משהו (אנחנו יענו לא מפחדים) או כאנשים שאוהבים מכות דם וכל השטויות האלה בדרך כלל הם גם יאהבו סרטי פעולה טפשיים שבהם הגבור מרחף מעל 2000 מכוניות ובורח מהמשטרה (ועכשיו נחשו איזה סרט אני הכי שונא בעולם רמז: ניקולס קייג משחק בו...)


ולכן אני אומר תנו כבוד לזאנר הכי טוב מותחנים ובעיקר מותחנים פסיכולוגיים או סרטים שמבוססים על ספורים אמיתיים וכמובן קומדיות ולמי שרוצה לראות על מה אני מדבר כשאני אומר סרטים איכותיים שיראה אחד מאלה אני מניח שראיתם חלק.....סרטים ממש תותחים שאני אחושרמוטה אוהב

"12 קופים"
"מועדון קרב"
"שאיפות"
"נפלאות התבונה"
"לב אמיץ"
"לפגוש את גו בלאק"
"דו"ח מיוחד"
"90 דקות לרצח"


ולאוהבי הפעולה בכל זאת סרט פעולה חריג שראיתי לאחרונה ואני ממליץ "15 דקות" עם רוברט דה נירו חריג כי הוא לא כמו כל סרטי הפעולה ואני ממש ממליץ עליו
Hell_Copter
איפה שבעה חטאים? :)
אה אילן יא חתיכת שפוט של בראד פיט ;)

שמע אני אוהב גם את המותחנים הפסיכולוגיים שלך... גם אוהב את המכות והדם והאלימות והכל וגם אוהב סרטי אימה
אני פשוט אוהב לגוון ולא כל הזמן אותו חרא כי מתישהו כבר נשבר הזין...

ומועדון קרב זה הסרט הכי טוב שיש!!!!!!
TinkerbeL
אתם כבר מנתחים כל קטע קטן בסרט

אנשים יש פה כאלה שעדיין לא ראו את הסרט (:( )


אבל אני מקווה שמחר אני יראה אותו...

Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אנשים יש פה כאלה שעדיין לא ראו את הסרט (:( )


אבל אני מקווה שמחר אני יראה אותו...


את פספסת את ההזדמנות שהוצעה לך :p
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
את פספסת את ההזדמנות שהוצעה לך :p



לא ראיתי בסוף...
חברים שלי שכחו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement