return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 8)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
הילד ממש מתוק!!
(אני ראיתי עם אורן אתמול את הסרט)

ובאמת חבל שהאבא מת!!!

כשהראו את הפנים של קייטי כשהיא מתה כל כך ניגעלתי! מיסכנה....
למות ככה..........
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
כשהראו את הפנים של קייטי כשהיא מתה כל כך ניגעלתי! מיסכנה....
למות ככה..........


טוב שמעי... מוזר אה הנוער של היום

וחוץ מזה היא ממש מדליקה ככה!!!
או שאולי אני נרקופיל... ;)













סתם סתם...
















או שלא?! :conf:
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טוב שמעי... מוזר אה הנוער של היום

וחוץ מזה היא ממש מדליקה ככה!!!
או שאולי אני נרקופיל... ;)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא יודע למה זה הצחיק אותי...
:crazy: :crazy:
TranceGiant
One word: Overrateeeeed!

And how the hell did u make an error in the translation? It says the RING as in..TABAAT not as in Zillzul!! The point is that black ring, not the phone call afterwards

*rring riing*

*Seven Days*

WTF!?!!!?? Who was that? :eyes:

:cool:

didnt like the movie to be honest, though :toothless
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TranceGiant
And how the hell did u make an error in the translation? It says the RING as in..TABAAT not as in Zillzul!! The point is that black ring, not the phone call afterwards


סוף סוף מישהו שמסכים איתי בזה!!!!!
אני עליתי על זה שיש טעות בתרגום בקטע שהוא מצייר את כל הציורים שלו!!
חברים שלי כאלה סתומים... עושים מה פתאום זה הצלצול יענו שיחות טלפון
איזה בולשיט!!!
סוף סוף בנאדם עם חוכמה :)
KrazyDJs
ככה זה בלכ הסרטים...
אין לי ממש כוח להתחיל לחשוב על דוגמאות...
אבל באמת - התרגומים השיראלים לשמות, מסריחים...

בלכ מקרה...
יום שישי סוף סוף אני הולך לראות תסרט...

:D

ואחרי שקראתי את רוב הת'רד...
שאלתי את ידידה שלי שבאה איתנו [ איתי ועוד כמה חברים וידידות ]
אם היא תתנסה להתנקש בחיי באמצע הסרט...
ולשמחתי...לא...

הכי הרבה שהיא תעשה, זה לחבק אותי :)

:crazy:

איזה כיף שלא קראתי את העמודים בהם סיפרתם על הסרט
אני לא יודע מה הולך לקרות..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ואחרי שקראתי את רוב הת'רד...
שאלתי את ידידה שלי שבאה איתנו [ איתי ועוד כמה חברים וידידות ]
אם היא תתנסה להתנקש בחיי באמצע הסרט...
ולשמחתי...לא...


אפשר לחשוב אחי כמה הסרט מפחיד כבר...
אומרים הסרט הכי מפחיד מאז החוש השישי... וזה לא היה מפחיד בשיט..
אז תבין לבד
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אפשר לחשוב אחי כמה הסרט מפחיד כבר...
אומרים הסרט הכי מפחיד מאז החוש השישי... וזה לא היה מפחיד בשיט..
אז תבין לבד


אני כל כך מסכימה איתך!!!
אבל מצד שאני סיינס הפחיד אותי והצילצול פחות
אז לך תדע... :rolleyes:
KrazyDJs
חפיף...
מקסימום בסרט אחר...

:rolleyes:
warpedd_
עכשיו חזרתי מהסרט

אנשים מזיינים פה את המח חופשי
סרט ממש מפחיד
חוץ מהסוס שהיה להפיג את המתח קצת
:)

לא הבנתי בגרוש
בעעעע אני צריך שמשהו יסביר לי

Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
עכשיו חזרתי מהסרט

אנשים מזיינים פה את המח חופשי
סרט ממש מפחיד
חוץ מהסוס שהיה להפיג את המתח קצת
:)

לא הבנתי בגרוש
בעעעע אני צריך שמשהו יסביר לי


דבר איתי באפלטונית :)
סתם... קיצר שאל מה שאתה צריך...

והקטע עם הסוס באמת קורע
אשכרה גמר אותי מצחוק
DjChook
גם אני
במיוחד שהוא נתקע בקצה וקורס


כתבתי לתומר בלילה הודעה ארוכה שמסבירה את הסרט

נקווה שהוא הבין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement