|
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
הילד ממש מתוק!!
(אני ראיתי עם אורן אתמול את הסרט)
ובאמת חבל שהאבא מת!!!
כשהראו את הפנים של קייטי כשהיא מתה כל כך ניגעלתי! מיסכנה....
למות ככה.......... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
כשהראו את הפנים של קייטי כשהיא מתה כל כך ניגעלתי! מיסכנה....
למות ככה.......... |
טוב שמעי... מוזר אה הנוער של היום
וחוץ מזה היא ממש מדליקה ככה!!!
או שאולי אני נרקופיל... ;)
סתם סתם...
או שלא?! :conf: |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טוב שמעי... מוזר אה הנוער של היום
וחוץ מזה היא ממש מדליקה ככה!!!
או שאולי אני נרקופיל... ;)
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא יודע למה זה הצחיק אותי...
:crazy: :crazy: |
|
|
| TranceGiant |
One word: Overrateeeeed!
And how the hell did u make an error in the translation? It says the RING as in..TABAAT not as in Zillzul!! The point is that black ring, not the phone call afterwards
*rring riing*
*Seven Days*
WTF!?!!!?? Who was that? :eyes:
:cool:
didnt like the movie to be honest, though :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
And how the hell did u make an error in the translation? It says the RING as in..TABAAT not as in Zillzul!! The point is that black ring, not the phone call afterwards
|
סוף סוף מישהו שמסכים איתי בזה!!!!!
אני עליתי על זה שיש טעות בתרגום בקטע שהוא מצייר את כל הציורים שלו!!
חברים שלי כאלה סתומים... עושים מה פתאום זה הצלצול יענו שיחות טלפון
איזה בולשיט!!!
סוף סוף בנאדם עם חוכמה :) |
|
|
| KrazyDJs |
ככה זה בלכ הסרטים...
אין לי ממש כוח להתחיל לחשוב על דוגמאות...
אבל באמת - התרגומים השיראלים לשמות, מסריחים...
בלכ מקרה...
יום שישי סוף סוף אני הולך לראות תסרט...
:D
ואחרי שקראתי את רוב הת'רד...
שאלתי את ידידה שלי שבאה איתנו [ איתי ועוד כמה חברים וידידות ]
אם היא תתנסה להתנקש בחיי באמצע הסרט...
ולשמחתי...לא...
הכי הרבה שהיא תעשה, זה לחבק אותי :)
:crazy:
איזה כיף שלא קראתי את העמודים בהם סיפרתם על הסרט
אני לא יודע מה הולך לקרות.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ואחרי שקראתי את רוב הת'רד...
שאלתי את ידידה שלי שבאה איתנו [ איתי ועוד כמה חברים וידידות ]
אם היא תתנסה להתנקש בחיי באמצע הסרט...
ולשמחתי...לא...
|
אפשר לחשוב אחי כמה הסרט מפחיד כבר...
אומרים הסרט הכי מפחיד מאז החוש השישי... וזה לא היה מפחיד בשיט..
אז תבין לבד |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אפשר לחשוב אחי כמה הסרט מפחיד כבר...
אומרים הסרט הכי מפחיד מאז החוש השישי... וזה לא היה מפחיד בשיט..
אז תבין לבד |
אני כל כך מסכימה איתך!!!
אבל מצד שאני סיינס הפחיד אותי והצילצול פחות
אז לך תדע... :rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
חפיף...
מקסימום בסרט אחר...
:rolleyes: |
|
|
| warpedd_ |
עכשיו חזרתי מהסרט
אנשים מזיינים פה את המח חופשי
סרט ממש מפחיד
חוץ מהסוס שהיה להפיג את המתח קצת
:)
לא הבנתי בגרוש
בעעעע אני צריך שמשהו יסביר לי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
עכשיו חזרתי מהסרט
אנשים מזיינים פה את המח חופשי
סרט ממש מפחיד
חוץ מהסוס שהיה להפיג את המתח קצת
:)
לא הבנתי בגרוש
בעעעע אני צריך שמשהו יסביר לי |
דבר איתי באפלטונית :)
סתם... קיצר שאל מה שאתה צריך...
והקטע עם הסוס באמת קורע
אשכרה גמר אותי מצחוק |
|
|
| DjChook |
גם אני
במיוחד שהוא נתקע בקצה וקורס
כתבתי לתומר בלילה הודעה ארוכה שמסבירה את הסרט
נקווה שהוא הבין |
|
|
|
|