|
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם אני
במיוחד שהוא נתקע בקצה וקורס
|
שוס לא נורמלי!!!!
רץ רץ רץ... מנתר... ונתקע עם הרגל וצולל פנימה...
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
ושלא תגיד שהקטע עם הצינור פראייר!!
:haha: :haha: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
איזה כיף שלא קראתי את העמודים בהם סיפרתם על הסרט
אני לא יודע מה הולך לקרות.. |
יופי ... אני כן קראתי !
תודה להורסים למינהם
:mad: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יופי ... אני כן קראתי !
תודה להורסים למינהם
:mad: |
יאללה יאללה יא בכיין!!
כל הסרטים שאתה רואה בדי וי די ואת זה לא לקחת?
בעיה שלך!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יאללה יאללה יא בכיין!!
כל הסרטים שאתה רואה בדי וי די ואת זה לא לקחת?
בעיה שלך!!!! |
כושילאימאש'ך !
עדיף לראות בקולנוע ...
אתה יודע ... חיילים חצי מחיר |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כושילאימאש'ך !
עדיף לראות בקולנוע ...
אתה יודע ... חיילים חצי מחיר |
ממ לא בסופי שבוע
ורק לסרטים שאחרי שלוש שבועות על האקרנים
:]]
חחח אני זוכר את זה עוד מהימים שהייתי עובד שם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
ממ לא בסופי שבוע
ורק לסרטים שאחרי שלוש שבועות על האקרנים
:]]
חחח אני זוכר את זה עוד מהימים שהייתי עובד שם |
בסופי שבוע זה רק עם תעודת לוחם
שהרוב מקבלים לפחות אחרי שנה וחצי ...
ולגבי מה שאמרת עם ה3 שבועות על המסך ברעננה זה לא נכון
זה רק בבתי קולנוע דפוקים ...
כמעט בכולם זה לא ככה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כושילאימאש'ך !
עדיף לראות בקולנוע ...
אתה יודע ... חיילים חצי מחיר |
אז לך לקולנוע
מה אתה רוצה ממני@!?# |
|
|
| Ariels |
....אתם רוצים סרטים טובים
Bruce Campbel Vs. Army Of Darkness
Evil Dark 2
זה על הבחור הזה "אש" שיש לו במקום יד מסור חשמלי וביד השניה הוא מחזיק רובה צייד - קנה כפול
או כמו שאש אומר:
"Good ? bad ?.... I'm the guy with the gun !"
...סרטים חובה
כמו כן סדרת
From dusk till dawn
של קוונטין טרנטינו
פולקלור אחושרמוטה |
|
|
| DjChook |
FROM DUSK TILL DAWN
זה עם הערפדים לא ?
אם כן, ראיתי איזה אחד, משהו טוב |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
FROM DUSK TILL DAWN
זה עם הערפדים לא ?
אם כן, ראיתי איזה אחד, משהו טוב |
נראה לי שזה עם הערפדים באמת
שהייתה פריצה או משו בכלא..ויש בלאגנםי והכל...
ראיתי תסרט עם חבר שלי לפני איזה שנה במחשש
אבל אני בקושי זוכר משהו...
Resident Evil
שכבר המלצתי עליו הוא סרט אחוש...
גם
The Blair Witch Project 1 & 2
שווים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
The Blair Witch Project 1 & 2
שווים |
אני דווקא שמעתי שזה נפילה אחושרמוטה!!!!
1 יענו..
2 זה בכלל בדיחה!!
בית האימה זה סרט אימה מצוין וגם די מפחיד כשאתה באולם קולנוע עם סראונד עצבני
לא יודע איזה אפקט יש לזה בבית אבל... :) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני דווקא שמעתי שזה נפילה אחושרמוטה!!!!
1 יענו..
2 זה בכלל בדיחה!!
בית האימה זה סרט אימה מצוין וגם די מפחיד כשאתה באולם קולנוע עם סראונד עצבני
לא יודע איזה אפקט יש לזה בבית אבל... :) |
ה 2 באמת די נפילה..כי זה כאילו "תיעוד" של מה שקרה ב1
או משו דומה...
1 דווקא די בסדר...
:eek: |
|
|
|
|