|
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
אתם אומרים הצלצול סרט טוב? אוקיי נחפש פאב להוריד אותו
קיצר לי ולסרטי אימה אין היסטוריה ארוכה כל כך אני אישית מעדיף קומדיות קורעות כמו טיפשים בלי הפסקה או דברים כמו שר הטבעות, מה לעשות אני לא מבין מה הכייף ללכת לראות סרט איימה של שעה ו-20 בלי פואנטה, סתם הורגים אחד את השני ובדרך כלל יש איזה יצור מכוער שטוחן את כולם...זה ממש לא עושה לי את זה, אבל בגלל שרועי טחן פה 3 דפים על הדבר הזה אני יתאמץ ויוריד את זה, תגובות בהמשך
:)
המלצה לסרט חמוד
Catch.Me.If.You.Can.DVD.Screener.REPACK.XViD-NiNJA |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אבל בגלל שרועי טחן פה 3 דפים על הדבר הזה |
מה?!?!
אפילו לא ראיתי את זה עדיין... :)
רק אמרתי שאמרו לי שזה יפה... ואחושילינג מפחיד |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה?!?!
אפילו לא ראיתי את זה עדיין... :)
רק אמרתי שאמרו לי שזה יפה... ואחושילינג מפחיד |
סבבה אחי כנראה זה באמת סרט טוב, אני מקווה למצוא איזה מקור מהיר ואז נדבר
:clown: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
Catch.Me.If.You.Can.DVD.Screener.REPACK.XViD-NiNJA |
איך הסרט הזה??
אמרו לי משו טוב |
|
|
| DjChook |
מה ?!
אני לא יודע אבל ראיתי שעה מה
CATCH ME IF U CAN
ומאז עשיתי הפסקה כי הייתי צריך ללכת
ומשום מה לא בא להמשיך לראות את זה
זה היה סרט איטי.... |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה כזה הומו חן
זה סרט פשוט טוב!!!
אהבתי !!! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Sniper
איך הסרט הזה??
אמרו לי משו טוב |
כן אחי סרט טוב, מה עוד שמצאתי לו את התרגומים בעברית אז בכלל ליגה לאומית, עכשיו צריך לארגן מיקרוגל ולעשות מלא פופקורן
:stongue: |
|
|
| Tarantula |
ראיתי את הצלצול לפני איזה כמה שעות...
ומה אני אגיד להם, סרט מצמרר,
הפעם לא יכלתי סתם לשבת ולצחוק...
שוווההה , חבל על הזמן.. דיי נחמד אחרי כל הזבל הזה שיצא לאחרונה בתחום האימה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ראיתי את הצלצול לפני איזה כמה שעות...
ומה אני אגיד להם, סרט מצמרר,
הפעם לא יכלתי סתם לשבת ולצחוק...
שוווההה , חבל על הזמן.. דיי נחמד אחרי כל הזבל הזה שיצא לאחרונה בתחום האימה... |
אני חייב ללכת לזה!!!!
תמצאו לי עם מי
טלי את בטוחה שאת לא רוצה עכשיו ולא עוד חודשיים? |
|
|
| DjChook |
אההההההההההההההההההה
אוקיי אלה היו ה 33 שח הכי שווים ששילמתי (טוב נו בעצם אח שלי שילם) כבר המון זמן
הרגע חזרתי מהסרט
אני יותר מגדיר אותו כמותחן עשוי טוב עם קטעים מצמררים
בכל מקרה, הסרט עשוי בצורה מצוינת, ופשוט אין לי מילים
אחד הטובים שראיתי |
|
|
| Scorchio |
טלי תעשי טובה סיינס מפחיד?!
ציפיתי למשהו סטייל אקס פיילס לפי הפרומו של זה שהיה מפחיד
אבל זה היה פשוט מאכזב
בקיצור פרדי
אני מת על הסרטים האלה זה כזה מצחיק בטירוף אני הכי אהבתי נראה לי זה היה ב-2 שהוא שופך על עצמו אלכוהול אחיו יוצא ממנו ואז הם עושים משהו לאופנוען הזה שנהיה שלד ויוצא ממנו פול דם
קיצר ליגה
עכשיו הצילצול
אני עוד לא ראיתי
אבל אם אהבתם את זה תראו גם את
Fear Dot Com
שזה בערך אותו רעיון וגם מאודדדד מפחיד |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טלי את בטוחה שאת לא רוצה עכשיו ולא עוד חודשיים? |
חחחח תשיג לי הסעה
אז בשימחה.... |
|
|
|
|