return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 4)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
אתם אומרים הצלצול סרט טוב? אוקיי נחפש פאב להוריד אותו
קיצר לי ולסרטי אימה אין היסטוריה ארוכה כל כך אני אישית מעדיף קומדיות קורעות כמו טיפשים בלי הפסקה או דברים כמו שר הטבעות, מה לעשות אני לא מבין מה הכייף ללכת לראות סרט איימה של שעה ו-20 בלי פואנטה, סתם הורגים אחד את השני ובדרך כלל יש איזה יצור מכוער שטוחן את כולם...זה ממש לא עושה לי את זה, אבל בגלל שרועי טחן פה 3 דפים על הדבר הזה אני יתאמץ ויוריד את זה, תגובות בהמשך

:)

המלצה לסרט חמוד
Catch.Me.If.You.Can.DVD.Screener.REPACK.XViD-NiNJA
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אבל בגלל שרועי טחן פה 3 דפים על הדבר הזה


מה?!?!
אפילו לא ראיתי את זה עדיין... :)
רק אמרתי שאמרו לי שזה יפה... ואחושילינג מפחיד
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה?!?!
אפילו לא ראיתי את זה עדיין... :)
רק אמרתי שאמרו לי שזה יפה... ואחושילינג מפחיד


סבבה אחי כנראה זה באמת סרט טוב, אני מקווה למצוא איזה מקור מהיר ואז נדבר
:clown:
Sniper
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
Catch.Me.If.You.Can.DVD.Screener.REPACK.XViD-NiNJA



איך הסרט הזה??
אמרו לי משו טוב
DjChook
מה ?!
אני לא יודע אבל ראיתי שעה מה
CATCH ME IF U CAN
ומאז עשיתי הפסקה כי הייתי צריך ללכת
ומשום מה לא בא להמשיך לראות את זה

זה היה סרט איטי....
MoSH_MaN
אתה כזה הומו חן

זה סרט פשוט טוב!!!

אהבתי !!!
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Sniper
איך הסרט הזה??
אמרו לי משו טוב


כן אחי סרט טוב, מה עוד שמצאתי לו את התרגומים בעברית אז בכלל ליגה לאומית, עכשיו צריך לארגן מיקרוגל ולעשות מלא פופקורן

:stongue:
Tarantula
ראיתי את הצלצול לפני איזה כמה שעות...
ומה אני אגיד להם, סרט מצמרר,
הפעם לא יכלתי סתם לשבת ולצחוק...
שוווההה , חבל על הזמן.. דיי נחמד אחרי כל הזבל הזה שיצא לאחרונה בתחום האימה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
ראיתי את הצלצול לפני איזה כמה שעות...
ומה אני אגיד להם, סרט מצמרר,
הפעם לא יכלתי סתם לשבת ולצחוק...
שוווההה , חבל על הזמן.. דיי נחמד אחרי כל הזבל הזה שיצא לאחרונה בתחום האימה...


אני חייב ללכת לזה!!!!
תמצאו לי עם מי
טלי את בטוחה שאת לא רוצה עכשיו ולא עוד חודשיים?
DjChook
אההההההההההההההההההה


אוקיי אלה היו ה 33 שח הכי שווים ששילמתי (טוב נו בעצם אח שלי שילם) כבר המון זמן

הרגע חזרתי מהסרט

אני יותר מגדיר אותו כמותחן עשוי טוב עם קטעים מצמררים

בכל מקרה, הסרט עשוי בצורה מצוינת, ופשוט אין לי מילים

אחד הטובים שראיתי

Scorchio
טלי תעשי טובה סיינס מפחיד?!
ציפיתי למשהו סטייל אקס פיילס לפי הפרומו של זה שהיה מפחיד
אבל זה היה פשוט מאכזב

בקיצור פרדי
אני מת על הסרטים האלה זה כזה מצחיק בטירוף אני הכי אהבתי נראה לי זה היה ב-2 שהוא שופך על עצמו אלכוהול אחיו יוצא ממנו ואז הם עושים משהו לאופנוען הזה שנהיה שלד ויוצא ממנו פול דם
קיצר ליגה

עכשיו הצילצול
אני עוד לא ראיתי
אבל אם אהבתם את זה תראו גם את
Fear Dot Com
שזה בערך אותו רעיון וגם מאודדדד מפחיד
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter

טלי את בטוחה שאת לא רוצה עכשיו ולא עוד חודשיים?

חחחח תשיג לי הסעה

אז בשימחה....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement