return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 2)
View this Thread in Original format
YuVaL
כן סרט מפחיד אחוש!!!
ממליץ לכולם לראות אותו בקולנוע!!!
arik
וואי וואי
שמעתי זה הסרט הבסט של השנה
ואני מזה מפחד מכאלה סרטים
אני ישתין בגטקס
ובגלל זה אני הולך לראות אותו בקולנוע:(
Segev
אני מוריד את זה עכשיו מקאזזה זה מזה איטי ובטח גם איכות מגעילה
משהו יודע מקום טוב? :eek:
DjChook
אם אתה כבר מוריד מתוכנות
P2P
אז רק מ
EMULE
luckystrike
נראה לי גם אני יראה בקולנוע
Hell_Copter
יודעים מה... יש מצב ללכת לזה בקולנוע
אבל צריך לבחור אם מי ללכת
הלכתי עם אחת אז לצעקה 3 בקולנוע... שזה לא ממש מפחיד
היא עשתה לי חורים ביד מהציפורניים שלה... תקעה בי אותם שהיו קטעים כאלה מפחידים יענו
DjChook
תשמע רועי סרטי אימה אסור לראות עם בנות אני הבנתי

זה לא נותן לך כלום

אפילו עם הם מחבקות אותך זה לרוב באלימות ואתה אפילו לא יכול להנות מיזה

ללכת כמה חבר'ה ככה בסבבה זה הכי טוב :)

לראות לבד סרט אימה זה גם לדעתי מטומטם
TinkerbeL
הסרט אימה שהכי אהבתי עד עכשיו זה סיינס
סרט גדול!!!!

לבנות זה דווקא כייף ללכת לסרט אימה עם בנים כי ככה יש את מי לחבק (אז מה אם אתם לא אוהבים חיבוקים כאלה העיקר שאנחנו נהנות :crazy: )

רק שעכשיו אין לי עם מי ללכת ויש סרט אימה טוב בקולנוע
:mad:
DjChook
טלי.....אורן ?

וזה יכול להיות רק הדעה שלי ד"א


את סיינס לא יצא לי לראות

סרט אימה אהוב
ואלה לא יודע
רובם לא מפחידים אותי

יכול להיות אגדה עירונית

זה מה שאני זוכר מהאחרונים
(חוץ מצעקה ואני יודע מה עשית ואלה)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
הסרט אימה שהכי אהבתי עד עכשיו זה סיינס
סרט גדול!!!!

לבנות זה דווקא כייף ללכת לסרט אימה עם בנים כי ככה יש את מי לחבק (אז מה אם אתם לא אוהבים חיבוקים כאלה העיקר שאנחנו נהנות :crazy: )

רק שעכשיו אין לי עם מי ללכת ויש סרט אימה טוב בקולנוע
:mad:


סיינס סרט אימה?!?!
צריך לסדר לך את ההגדרות של מה זה מה מחדש לפי דעתי... (אל תקחי אישית כמובן)
זה הסרט הכי לא אימה שיש...
יש שם קטע אחד שמבהיל טיפה עם החייזר שנכנס לשדה וזהו... זה לא מפחיד בשיט
זה יותר קומדיה מאימה...

וחן... לא בהכרח...
אז הם מחבקות אותך באלימות... אבל אחר כך זהיכול להיות יותר טוב אם אתה שם בשבילה... לא?

וטלי... תבואי לרעננה אני יקח אותך לזה... :)
אני לא יסע עד לשם בשביל שתוכלי להכאיב לי :D

Sniper
סיינס ממשממש לא סרט איימה זה יותר סרט מבהיל..:]
אחלה סרט ד"א ממממ ניראה לי השבוע אני ילך לראות את הצלצול
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סיינס סרט אימה?!?!
צריך לסדר לך את ההגדרות של מה זה מה מחדש לפי דעתי... (אל תקחי אישית כמובן)
זה הסרט הכי לא אימה שיש...
יש שם קטע אחד שמבהיל טיפה עם החייזר שנכנס לשדה וזהו... זה לא מפחיד בשיט


וטלי... תבואי לרעננה אני יקח אותך לזה... :)
אני לא יסע עד לשם בשביל שתוכלי להכאיב לי :D

בסיינס היה קטע שצרחתי!
כן אני פחדנית ואני לא מתביישת בזה
בשבילי כל דבר קטן מפחיד....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement