| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
הסרט אימה שהכי אהבתי עד עכשיו זה סיינס
סרט גדול!!!!
לבנות זה דווקא כייף ללכת לסרט אימה עם בנים כי ככה יש את מי לחבק (אז מה אם אתם לא אוהבים חיבוקים כאלה העיקר שאנחנו נהנות :crazy: )
רק שעכשיו אין לי עם מי ללכת ויש סרט אימה טוב בקולנוע
:mad: |
סיינס סרט אימה?!?!
צריך לסדר לך את ההגדרות של מה זה מה מחדש לפי דעתי... (אל תקחי אישית כמובן)
זה הסרט הכי לא אימה שיש...
יש שם קטע אחד שמבהיל טיפה עם החייזר שנכנס לשדה וזהו... זה לא מפחיד בשיט
זה יותר קומדיה מאימה...
וחן... לא בהכרח...
אז הם מחבקות אותך באלימות... אבל אחר כך זהיכול להיות יותר טוב אם אתה שם בשבילה... לא?
וטלי... תבואי לרעננה אני יקח אותך לזה... :)
אני לא יסע עד לשם בשביל שתוכלי להכאיב לי :D |
|
|