return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחחח תשיג לי הסעה

אז בשימחה....


חחחחחח יאללה אני מברר בשבילך איזה קוים את צריכה ומתי :)
luckystrike
אררררררר
עדיין לא ראיתי את זה ...

על מה זה בדיוק הצלצול הזה ?

בלי לגלות יותר מדי דברים - סתם באופן כללי
warpedd_
עזבו זה יסתם יהרוס

תנו תסוף שבוע לראות את זה
DjChook
בעיקרון זה על קלטת וידאו שמתיימרת להרוג את מי שצופה בה תוך שבוע מהזמן שהוא צפה בה

ואני שותק :)
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
בעיקרון זה על קלטת וידאו שמתיימרת להרוג את מי שצופה בה תוך שבוע מהזמן שהוא צפה בה

ואני שותק :)


ואללה נכון שמעתי משהוא כזה ...
נראה לי אני יראה סופ"ש :)
Shahar
כןןןןןןןןן שמעתי עליווווו מלא !!!!!1
אולי אני אלך היום אם לא נמצא משהו אחר לעשות...
אין כמו קולנוע... במחשב זה רק לראות אחר כך עם חברים שמשעמם..
Hell_Copter
בגלל שאין מסיבה מרגשת יותר מדי וגם ככה צריך לקום מחר מוקדם ללמוד למתמטיקה (מגן ביום ראשון) אני הולך עם חברים שלי לסרט הזה עוד מעט
מקווה שאני גם יאהב...
DjChook
תהנה

אני לעומת זאת הולך להופעת פריקים :)
Hell_Copter
אני רק חייב לציין לפני שאני מתחיל...

מוזר... הנוער של היום :wtf: :wtf: :wtf:

מה מפחיד כל כך בסרט הזה?!?!?!
זה היה יותר מצחיק ממפחיד
הקטע עם החבל היה ענק... והסוס בכלל גמר אותי מצחוק!!!

הסרט עצמו מאוד נחמד ויש קטעים כבדים בטירוף...
אבל לא האירוע הקולנועי של השנה בכל אופן

אבל נהניתי לראות אותו... זה יאמר לטובה
MoSH_MaN
רועי הגבר



שמעו אצלי זה הרבה יותר משפיע אחר כך
בסרט עצמו עם כל האפקטים יש את הקטעמים המפחידים שזה משפיע אבל אתה עם מלא אנשים

Shahar
עזבו לספר את הסרט
פשוט ת-ל-כ-ו
!!!!!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רועי הגבר


סליחה באמת שלא מצאתי את הסרט מפחיד... :rolleyes:
זה בכלל לא סרט אימה לפי דעתי אם מסווגים את זה כז'אנר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement