return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
בסיינס היה קטע שצרחתי!
כן אני פחדנית ואני לא מתביישת בזה
בשבילי כל דבר קטן מפחיד....


צריך להכין שכפ"ץ אם אני הולך איתך לסרט??!
Tarantula
חחחחחחחח...... אין סרטי אימה אני הולכת רק עם חברה אחת מיוחדת שלי
אבל מה כל הסרטים האלה מזה לא מפחידים, אני שרוטה על
סרטי אימה כבר מאז שהייתי בכיתה א' הייתי רואה פרדי:D
כל הזמן

אז מה התחלתי לספר, אנחנו הולכות לסרטי אימה ונקררעעוותת מצחוק,
אין אנשים חושבים שאנחנו שתי מטורפות...
ככה שאני לא מאלה שאם אני הולכת לקולנוע אני אתקע ציפורנים לאיזה מישהו...
חחחחחחח.... כן בטח...:D :D
אם כבר הוא יתקע בי..
ואני הולכת לראות השבוע את הצלצול!#$#
וווחחווו... איזה כיף לי!#$#:D :D :tongue2
DjChook
הצחוק זה סתם דרך לברוח מהפחד

זה בכל דבר בחיים

:)

אבל אני מבין אותך אלונה

וטלי, את בדיוק כמו רוב הבנות, ורובן אוהבות להגיד שהן פחדניות :)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by DjChook


טלי, את בדיוק כמו רוב הבנות, ורובן אוהבות להגיד שהן פחדניות :)



לא לא אני באמת פחדנית תשאל אל אורן איזה צרחה צרחתי בסיינס כשראו את החייזר ביום הולדת!
ורועי אתה יכול לוותר על השכפץ מבטיחה לרחם
TinkerbeL
quote:
Originally posted by DjChook
טלי.....אורן ?



ניראה לי שאחרי סיינס לסרטי אימה אורן כבר לא יבוא איתי
מיסכן נשאר חירש אחרי הצרחה שלי!
Hell_Copter
בפרדי אני גם נשפך כל פעם!!!
מה שכן עכשיו אני כבר רואה כמה הסרט הזה גאוני...
למה יש לו את השיטות הכי מקוריות להרוג אנשים...
אבל זה עדיין מצחיק עד טירוף

הטראומה שלי הייתה בכיתה ב שראיתי פרדי קרוגר 4 אצל בני דודים שלי
הקטע שם עם המכוניות הפחיד אותי כל כך
אבל מאז פרדי הוא אחד המצחיקים ביותר שפגשתי :)

עכשיו סרט אימה באמת טוב זה בית האימה
והוא גם מפחיד יחסית...
איזה קטע ענק שההוא נמצא בתוך האח ואז נופל עליו הפעמון... משהו בסט!!


טלי... אם אתה מבטיחה לרחם אז יאללה עלי על האוטובוס הקרוב ונראה את זה
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter

טלי... אם אתה מבטיחה לרחם אז יאללה עלי על האוטובוס הקרוב ונראה את זה


איזה אוטובוס?!
מחר אני עוברת טסט!!!

או שלא......
אני כל כך לחוצה!
סיימתי את כל השוקולד שהיה בסופר
ואין לי ציפורניים יותר
טוב נו ניראה לי שהבנתם...
אני לחוצההההההה
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Hell_Copter
אז קודם כל תרגעי...
ותחשבי על זה שאת עוברת...
ותבקשי להיות ראשונה בטסט...

אבל אני לא רוצה לחכות חודשיים עד שתגיעי לפה עם אוטו...
:rolleyes:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז קודם כל תרגעי...
ותחשבי על זה שאת עוברת...
ותבקשי להיות ראשונה בטסט...

אבל אני לא רוצה לחכות חודשיים עד שתגיעי לפה עם אוטו...
:rolleyes:


אם אני עוברת אני יבוא לבקר עם אורן....
אבל יש לי הרגשה מאוד רעה!

אה וביקשתי להיות ראשונה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אם אני עוברת אני יבוא לבקר עם אורן....
אבל יש לי הרגשה מאוד רעה!

אה וביקשתי להיות ראשונה


תבואי מצדי עם מנחם
אבל זה עדיין תהיה עבירה על החוק
צריך מלווה עם רשיון מעל גיל 24...
ויהיה טוב

TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תבואי מצדי עם מנחם
אבל זה עדיין תהיה עבירה על החוק
צריך מלווה עם רשיון מעל גיל 24...
ויהיה טוב



התכוונתי יבוא עוד חודשיים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
התכוונתי יבוא עוד חודשיים


תבואו בכיף...
פשוט אל תצפי שאני יחכה חודשיים עם הסרט הזה :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement