|
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
בסיינס היה קטע שצרחתי!
כן אני פחדנית ואני לא מתביישת בזה
בשבילי כל דבר קטן מפחיד.... |
צריך להכין שכפ"ץ אם אני הולך איתך לסרט??! |
|
|
| Tarantula |
חחחחחחחח...... אין סרטי אימה אני הולכת רק עם חברה אחת מיוחדת שלי
אבל מה כל הסרטים האלה מזה לא מפחידים, אני שרוטה על
סרטי אימה כבר מאז שהייתי בכיתה א' הייתי רואה פרדי:D
כל הזמן
אז מה התחלתי לספר, אנחנו הולכות לסרטי אימה ונקררעעוותת מצחוק,
אין אנשים חושבים שאנחנו שתי מטורפות...
ככה שאני לא מאלה שאם אני הולכת לקולנוע אני אתקע ציפורנים לאיזה מישהו...
חחחחחחח.... כן בטח...:D :D
אם כבר הוא יתקע בי..
ואני הולכת לראות השבוע את הצלצול!#$#
וווחחווו... איזה כיף לי!#$#:D :D :tongue2 |
|
|
| DjChook |
הצחוק זה סתם דרך לברוח מהפחד
זה בכל דבר בחיים
:)
אבל אני מבין אותך אלונה
וטלי, את בדיוק כמו רוב הבנות, ורובן אוהבות להגיד שהן פחדניות :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
טלי, את בדיוק כמו רוב הבנות, ורובן אוהבות להגיד שהן פחדניות :)
|
לא לא אני באמת פחדנית תשאל אל אורן איזה צרחה צרחתי בסיינס כשראו את החייזר ביום הולדת!
ורועי אתה יכול לוותר על השכפץ מבטיחה לרחם |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
טלי.....אורן ?
|
ניראה לי שאחרי סיינס לסרטי אימה אורן כבר לא יבוא איתי
מיסכן נשאר חירש אחרי הצרחה שלי! |
|
|
| Hell_Copter |
בפרדי אני גם נשפך כל פעם!!!
מה שכן עכשיו אני כבר רואה כמה הסרט הזה גאוני...
למה יש לו את השיטות הכי מקוריות להרוג אנשים...
אבל זה עדיין מצחיק עד טירוף
הטראומה שלי הייתה בכיתה ב שראיתי פרדי קרוגר 4 אצל בני דודים שלי
הקטע שם עם המכוניות הפחיד אותי כל כך
אבל מאז פרדי הוא אחד המצחיקים ביותר שפגשתי :)
עכשיו סרט אימה באמת טוב זה בית האימה
והוא גם מפחיד יחסית...
איזה קטע ענק שההוא נמצא בתוך האח ואז נופל עליו הפעמון... משהו בסט!!
טלי... אם אתה מבטיחה לרחם אז יאללה עלי על האוטובוס הקרוב ונראה את זה |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טלי... אם אתה מבטיחה לרחם אז יאללה עלי על האוטובוס הקרוב ונראה את זה
|
איזה אוטובוס?!
מחר אני עוברת טסט!!!
או שלא......
אני כל כך לחוצה!
סיימתי את כל השוקולד שהיה בסופר
ואין לי ציפורניים יותר
טוב נו ניראה לי שהבנתם...
אני לחוצההההההה
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
אז קודם כל תרגעי...
ותחשבי על זה שאת עוברת...
ותבקשי להיות ראשונה בטסט...
אבל אני לא רוצה לחכות חודשיים עד שתגיעי לפה עם אוטו...
:rolleyes: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז קודם כל תרגעי...
ותחשבי על זה שאת עוברת...
ותבקשי להיות ראשונה בטסט...
אבל אני לא רוצה לחכות חודשיים עד שתגיעי לפה עם אוטו...
:rolleyes: |
אם אני עוברת אני יבוא לבקר עם אורן....
אבל יש לי הרגשה מאוד רעה!
אה וביקשתי להיות ראשונה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אם אני עוברת אני יבוא לבקר עם אורן....
אבל יש לי הרגשה מאוד רעה!
אה וביקשתי להיות ראשונה |
תבואי מצדי עם מנחם
אבל זה עדיין תהיה עבירה על החוק
צריך מלווה עם רשיון מעל גיל 24...
ויהיה טוב |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תבואי מצדי עם מנחם
אבל זה עדיין תהיה עבירה על החוק
צריך מלווה עם רשיון מעל גיל 24...
ויהיה טוב |
התכוונתי יבוא עוד חודשיים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
התכוונתי יבוא עוד חודשיים |
תבואו בכיף...
פשוט אל תצפי שאני יחכה חודשיים עם הסרט הזה :disbelief |
|
|
|
|