return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Mijn ervaring met TA (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
hehe, sochtends ga ik niet kijken hoor, dan heb ik dus echt geen tijd, het opstarten van dit onding van een PC duurt al minstens 5 minuten, in die tijd heb ik me gedoucht etc etc etc.......

maar ja, de rest van de dag zit ik er eigenlijk toch wel op, ff 15 minuten checken en dan weer ff weg, weer ff checken, kijken of er iets te moderaten is:D en dan weer weg

lekker als je snelle kabel verbinding hebt:)
Henkie_henk
niet teveel kankere bij Swamper he.. hij zorgt er namelijk voor dat dit er uberhaupt is...

ging nog ff over toen t board down was ;)
Dwingo
Je pinguin trapt kont Blik
Blik
quote:
Originally posted by Dwingo
Je pinguin trapt kont Blik


hehe, kweet het, welke van de 3??:D
Jukx
quote:
Originally posted by tango
Tja, 'k ben nu al een tijdje geregistreerd bij TA. Maar in het begin was er echt geen ene hol te doen op de forums. Maar de laatste tijd is het aantal users en post echt magistraal gestegen. (vooral met de komst van dit "holland" forum). De laatste tijd ben ik hier niet weg te slaan. Laatst was er storing op dit forum, dus ik snel de chatroom in, waar iedereen helemaal over de floss zat te flippen tegen swamper, dat het forum weer snel up moest. Dus ik denk dat dit voor iedereen wel een beetje geld. Gewoon een beetje onzinnig lullen of je enorm druk maken over iets kleins, heerlijk gewoon.

TA, i love u! (people) :D

grtz,
TNG


Ja inderdaad, ik vind dit Holland forum echt relaxed!!!!! Kan je tenminste lekker in je eigen taaltje praten enzo.... ik kom ook eigenlijk nauwelijks meer in de engelstalige forum-gedeeltes... het is hier veel leuker!! :D
Remy D
Ik vind het hier ook heel erg kewl :):D:D:), zat hiervoor vaak bij Black-hole maar dat vind ik maar een stelletje stumpers bij elkaar (jammer van tijs zijn guestbook):(. Maar ik heb hier mijn draai echt gevonden en dan natuurlijk in de HOLLAND forum want de andere ben ik niet zo weg van. Maar ik heb inderdaad ook als ik er ff niet op kan dat ik dan dingen ga missen.


MAAR AL MET AL VIND IK HET HIER ECHT SUPERKEWL EN ZIJN HIER ALLEEN MAAR COOLE TA. :D:D:D:D
Akira
quote:
Originally posted by Jukx


Ja inderdaad, ik vind dit Holland forum echt relaxed!!!!! Kan je tenminste lekker in je eigen taaltje praten enzo.... ik kom ook eigenlijk nauwelijks meer in de engelstalige forum-gedeeltes... het is hier veel leuker!! :D


voor mij geld hetzelfde :)
Mysteric
Ja, idd. Lekker in het Nederlands van je af lullen. Eerst kwam ik hierzo niet zo veel, toen was er ook alleen nog maar de main forums. Maar met dit Holland-forum is er een nieuwe dimensie aangebroken in het lullen over internet...
moogwai
quote:
Originally posted by Jukx


Ja inderdaad, ik vind dit Holland forum echt relaxed!!!!! Kan je tenminste lekker in je eigen taaltje praten enzo.... ik kom ook eigenlijk nauwelijks meer in de engelstalige forum-gedeeltes... het is hier veel leuker!! :D


Voor mij geld ook hetzelfde.. het music discussion gedeelte is ook " te druk" voor mij geworden :(
Dj Lex
Ik kijk alleen in de leuke dingen meestal. Ik weet niet veel van die liedjes af enzo, ik haal er alleen maar info vanaf. Ik ben hier het meest te vinden en in de chill out room is het ook wel leuk. Oh en die polls kijk ik altijd ff door.

Dwingo
Bij die polls vind je me werkelijk nooit.
Tenzij ik aan het chatten ben en toevallig wat interessants zie in het onderste window.

En blik-> De pinguin die kont trapt is die wat je avatar vormt. De rest vind ik eerlijk gezeg niet echt geweldig.
Jukx
quote:
Originally posted by moogwai


Voor mij geld ook hetzelfde.. het music discussion gedeelte is ook " te druk" voor mij geworden :(


Oh ja, jij bent natuurlijk ook al een tijdje lid van TA!! Ja, precies wat je zegt... de music discussion is echt "te druk" geworden ja!! Valt niet meer te overzien dat forum.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement