|
Mijn ervaring met TA
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Hebben jullie ook dat als je gaat slapen dat je denk t: Wat zal ik nu allemaal weer missen, dat heb ik he.
Of gister toen ik de hele dag moest sporten en niet kon internetten, ja dan denk je toch wat heb ik allemaal gemist. Meer mensen last van?
Ik ben een ware addict, vooral van deze site.
mzzl:D :D :D |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hebben jullie ook dat als je gaat slapen dat je denk t: Wat zal ik nu allemaal weer missen, dat heb ik he.
Of gister toen ik de hele dag moest sporten en niet kon internetten, ja dan denk je toch wat heb ik allemaal gemist. Meer mensen last van?
Ik ben een ware addict, vooral van deze site.
mzzl:D :D :D |
yep, ik heb dat ook, lol
wanneer ik kan kom ik dan ook naar hier |
|
|
| TranceFool |
Ik zat vorige week 5 dagen met school in Polen, was heel erg gaaf, veeeeel piwo's genuttigd,hehe:p :p
Het enigste wat ik heel erg miste was deze forum, want iedereen zich natuurlijk erg goed kan voorstellen. |
|
|
| Dj Lex |
| Ja wet je het is gewoon echt een verslaving. Ff gewoon alles lezen, ff wat posten, het is gewoon pure ontspanning. Gewoon leuk een beetje met die mensen die je niet kent een beetje lol trappen. Maar ja als je er dan een dag niet ben. Dan heb ik echt het gevol van: Wat heb ik allemaal gemist. Daarom kijk ik ook altijd ff op deze site als ik tijd heb. |
|
|
| Dj Lex |
Oh ja dat wilde ik ook nog zeggen. Als ik hier kom heb ik meestal nog wel zat andere dingen te doen en stel ik mezelf een tijd voor wanneer ik wil gaan stoppen. Nou dat lukt dus nooit he. Ik ga er altijd dik een uur over heen. Ik had een afspraak meet een vriend om wat voor school, te doen kwam ik weer een uur te laat. AHuiswerk kom ik niet meer aan.
Nu wil ik om half 8 stoppen en het is nu 10 voor half. Denk niet dat het gaat lukken. |
|
|
| Blik |
| Ik ben niet zo erg als jullie, maar ik kom hier iedere middag als ik uit school kom en iedere avond, en het bevalt me hier zééééééééér goed moet ik zeggen:D het is altijd weer leuk, zelfs de ruzies waar je in terechtkomt zijn amusant........ |
|
|
| Optimus Trance |
| ja man, weet je, toen ik met koninginnedag in Adam vastzat, zat ik nog te denken:"Kut, nu kan ik niet ff in t TA forum lezen". hahaha, tis wel een beetje erg gesteld met mij:D:D:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
ja man, weet je, toen ik met koninginnedag in Adam vastzat, zat ik nog te denken:"Kut, nu kan ik niet ff in t TA forum lezen". hahaha, tis wel een beetje erg gesteld met mij:D:D:D |
haha LOL, mar je bent niet de enige hoor. Er zijn er met ons nog veel meer. |
|
|
| Dwingo |
| Dat is ook wel te merken: bijna 1000 posts in nog geen twee maanden. Zelf hang ik hier ook nogal wat rond, maar nooit meer dan 1 of hooguit 2 uur op een dag. s'Avonds wel altijd nog even op de chat voor het naar bed gaan en dan kan het inderdaad vrij laat worden stiekem. |
|
|
| Henkie_henk |
Zijn er ook nog stumpertjes die de site smorges vroeg snel ff checke?? (zoals ik ;-)
op school wanneer we aan opdr8e projecte bezig gaan.. zit ik ook weer op ta..
en savonds ook weles... heel af en toe :D |
|
|
| tango |
Tja, 'k ben nu al een tijdje geregistreerd bij TA. Maar in het begin was er echt geen ene hol te doen op de forums. Maar de laatste tijd is het aantal users en post echt magistraal gestegen. (vooral met de komst van dit "holland" forum). De laatste tijd ben ik hier niet weg te slaan. Laatst was er storing op dit forum, dus ik snel de chatroom in, waar iedereen helemaal over de floss zat te flippen tegen swamper, dat het forum weer snel up moest. Dus ik denk dat dit voor iedereen wel een beetje geld. Gewoon een beetje onzinnig lullen of je enorm druk maken over iets kleins, heerlijk gewoon.
TA, i love u! (people) :D
grtz,
TNG |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Zijn er ook nog stumpertjes die de site smorges vroeg snel ff checke?? (zoals ik ;-)
op school wanneer we aan opdr8e projecte bezig gaan.. zit ik ook weer op ta..
en savonds ook weles... heel af en toe :D |
Als ik 's ochtends vrij ben ga ik wel is ff kijken ja. Gewoon ff checken wat er 's nachts gebeurt is. |
|
|
|
|