|
Mijn ervaring met TA (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by nwopper
^Interessante sig wederom, Jp. Nog enige bedoelingen erachter? :D |
Nee, hij maakt alleen Esrem, SnuggLe en mij uit voor gabbers :p |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nee, hij maakt alleen Esrem, SnuggLe en mij uit voor gabbers :p |
hakkkkkkkeuh!
wie kan dat nog? |
|
|
| Tim81 |
Hakkeuh?!?! Ik heb het helaas nooit onder de knie gekregen... :p
Ik werd altijd al moe als ik anderen zo te keer zag gaan, wat een tosport! Daarbij kan ik die muziek ook niet langer dan 1 minuut verdragen. |
|
|
| Jappio |
Lol die lex. Zag hem zich gister ook weer zichtbaar irriteren aan de skihutachtige muziek in de plaatselijke kroeg ;)
Of was hij zo verveeld omdat hij zich afvroeg wat er allemaal gepost ging worden gisteravond :toothless |
|
|
| Dj Lex |
| Nou ik heb alweer heel wat gemist zie ik. Kon er bijna niet van slapen :eyespop: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Massive84
hakkkkkkkeuh!
wie kan dat nog? |
Ik :p |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Tim81
Hakkeuh?!?! Ik heb het helaas nooit onder de knie gekregen... :p
Ik werd altijd al moe als ik anderen zo te keer zag gaan, wat een tosport! |
Topsport?? De meesten zijn zo zwaar aan de doping (in de vorm van pillen) dat het sportieve element ver te zoeken is wat mij betreft! :rolleyes: ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Topsport?? De meesten zijn zo zwaar aan de doping (in de vorm van pillen) dat het sportieve element ver te zoeken is wat mij betreft! :rolleyes: ;) |
Helemaal mee eens!
Volgensmij kan je alleen goed hakken als je pillen ophebt. Dat heeft niets met topsport te maken, meer met drugs. Ik hield het echt NOOOOOOOOOOIT vol. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens!
Volgensmij kan je alleen goed hakken als je pillen ophebt. Dat heeft niets met topsport te maken, meer met drugs. Ik hield het echt NOOOOOOOOOOIT vol. |
Je ouwehoert ouwe!
Zonder pillen kan je ook prima hakken. Met pillen schijn je het langer vol te houden. Maar heeft niets mee te maken of je goed kan hakken. Je kan het of je kan het niet :p basta :p |
|
|
| jp |
| Als je ook op speedcore (220bpm) kunt hakkuh dan ben je een echte die-hard |
|
|
|
|