|
Mijn ervaring met TA (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| wat een strever! :p |
|
|
| Dj Lex |
| Jezus jongens ik heb het hier gewoon naar me zin en heb voor de rest geen te doen. Jawel ik heb wel wat te doen, maar geen zin in. En Proximus sorry dat ik liedjes zei hoor. Jezus versprekinkje, ik ben niet perfect ofzo hoor |
|
|
| Miss Proximus |
| BATS! rinkeldekinkel...darr gaat mijn illusie van de perfecte Lex! damn! nee hoor j/k...ik bedoelde het niet gemeen hoor Lex...of jij ook niet? :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
BATS! rinkeldekinkel...darr gaat mijn illusie van de perfecte Lex! damn! nee hoor j/k...ik bedoelde het niet gemeen hoor Lex...of jij ook niet? :) |
Nee hoor ik bedoel nooit wat gemeen, waarom zou ik. |
|
|
| orginal |
| he maar ik ben er toch weer.. weet iemand hoe ik op een voudige mannier gifs kan plaatsen bij mn berichten? dan ziet het er al weer iets beter als nu :-) niet allemaal teglijk aub !!! :eek: MELLOW/ wie weet daar toevallig een bestaande cd van heb er tot op heden nog niet echt een gevonden HELP en ik surf weer verder . ? |
|
|
| Henkie_henk |
Jow jouw berichies zijn echt duidelijk...
anyways..
druk gewoon op "img" knopje.. en voor de url van die pic in.. (propertys..)
of bedoel je onder elke post??
dan moet je naar profile gaan dan naar "edit profile" en je sig thingie invoere.. met (img)url(/img) allene ( en ) vervangen voro [ en ]
GreetZz |
|
|
| Dj Lex |
| hehe LOL met die newbies, maar schrijf aub niet meer met donker blauw. OK? |
|
|
| orginal |
[COLOR=silver]
hey bedankt ga het prob maar zo iets stond ook al
in de FAQ !!! welke url mn pixs staan op mn hard disk daar staat niet gouw een url bij mij.
of moet ik ze eerst via ftp hier ergens in een map
zetten? OF moet ik ook maar weer eens naar
school gaan snap er niks meer van cya . |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Jezus jongens ik heb het hier gewoon naar me zin en heb voor de rest geen te doen. Jawel ik heb wel wat te doen, maar geen zin in. En Proximus sorry dat ik liedjes zei hoor. Jezus versprekinkje, ik ben niet perfect ofzo hoor |
hey jonguh, het was maar een geintje
no hard feelings toch?? |
|
|
| Henkie_henk |
Ja vooral uploaden naar swampers ftp.. vooral als je gebanned wil worden of gewoon je pictures verwijdert wil hebbe.. vooral doen
uploade naar een site die linken naar dit forum ondersteund.. niet geocities en niet tripod.. brinkster doet laatste tijd ook vaaag...
Url van de pic zelf is trouwens wanneer je rechtermuisknop doet en dan eigenschappe... dan staat de pics url in t midde ofzow..
GreetZz
ps dit is zilver :D |
|
|
| orginal |
hey zo te zien was het algelukt:-) Henk
meer hoef ik niet te weten een pix
aan de linkerkant is al genoeg voor mij
anders word ik moeee van dit onderwerp
sory maar mn schag is op en flits nu ook weer op cya . |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
hey jonguh, het was maar een geintje
no hard feelings toch?? |
No hard feelings at all, but don't with me!!!!!
Hehe j/k |
|
|
|
|