|
Mijn ervaring met TA (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Dat forum waar je nu in loopt te baggeren |
|
|
| Donna |
muhahah
nouh k vind t toch wel master hoor,dat diggen :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Dat forum waar je nu in loopt te baggeren |
Fukman, ik zit hier nu al 4 jaar en dan hoor ik dat nu pas!:whip: |
|
|
| jp |
| Doet me denken aan die CZ reklame op de radio... |
|
|
| nwopper |
^Interessante sig wederom, Jp. Nog enige bedoelingen erachter? :D
PS: Mijn ervaring met TA is de enorme hoeveelheid elitaire know-alls (Mr. Mystery...geen verdere uitleg nodig).... En de flamedichtheid! |
|
|
| robin |
jij maakt je echt druk over mrmystery hé? niet doen :o
en hij valt best mee geloof ik de laatste tijd :D |
|
|
| TOR |
Mr.Mystery is cool :D
Torontotrance daarentegen :rolleyes: |
|
|
| jp |
| TOR is ook cool want Brugge is cool ;) |
|
|
| M_Peror |
't Is al zover dat ik tegenwoordig van elke thread die ik niet onmiddellijk herken eerst de eerste pagina check voor de post-date. :D
Al die graafmachines hierzo... het lijkt wel een bouwput. :) |
|
|
| Joost |
| Zo erg is het bij mij nog niet, misschien dat dat nog kan komen :toothless: |
|
|
| Cosmic |
| JP, woendag is graafdag!:whip: :whip: :whip: |
|
|
| jp |
| Deze thread was ook woensdag archeologisch wederontdekt |
|
|
|
|