|
Mijn ervaring met TA (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
jammer dat het bh guestbook beetje verkloot wordt.
Het was nog leuk toen met dat gele guestbook. Trouwens het gb van www.djtiesto.nl dat was helemaal erg. |
|
|
| TranceFool |
| YEAH, WE R ALL TRANCE-JUNKS:D |
|
|
| -=WVG=- |
Ik ben ook vooral fan van de Chill-Out...
Laatste tijd komen er eigenlijk wel ERRUG veel nieuwe threads enzo...niet echt meer bij te houden... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ik ben ook vooral fan van de Chill-Out...
Laatste tijd komen er eigenlijk wel ERRUG veel nieuwe threads enzo...niet echt meer bij te houden... |
ja dat gaat errug hard idd. Dat is niet meer bij te benen. |
|
|
| Blik |
| ja, het forum raakt inderdaad overvol, vooral de Music Discussion en de Chill Out zijn overbevolkt, de laatste tijd is het Holland Forum ook steeds drukker geworden |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
ja, het forum raakt inderdaad overvol, vooral de Music Discussion en de Chill Out zijn overbevolkt, de laatste tijd is het Holland Forum ook steeds drukker geworden |
ja maar in vergelijking is het hier zeer rustig, maar ja het is eigelijk ook niet te vergelijken, hoeveel van de users zijn nederlandstalig? Misschien 5 % nog niet eens denk ik. |
|
|
| Miss Proximus |
jeetje man! mijn huis is echt gewoon zo'n teringbende (was/afwas/stozuigen etc) en ik kom er gewoon NIET aan toe, omdat TA veel leuker is! Ik heb nog niet zo heel veel posts, maar dat komt omdat ik eigenlijk niet van die onzinnige dingen wil zeggen, dus ik reageer niet zo heel vaak...
zels m'n huiswerk/opdrachten/tentamens leren kom ik eigenlijk niet aan toe! aaaaaaaaaah.....nog n verslaving! :D |
|
|
| raoel |
Dit is wel het meest relaxte forum wat er hier is.
Niet te druk maar wel voldoende threads zodat er altijd wel wat voor je bij is over zinnige onderwerpen en af en toe onzinnige zoals deze :D
Maar wel lachen toch.
En als je hier niet achter een nummer komt ga je ff naar unknown-tracks daar is het ook wel leuk en kun je veel info krijgen als je de nieuwe BEATS and SOUNDS bij wilt houden.
En bij Unkonown-tracks kun je er veel helpen omdat wij uit NL toch de TRANCE NATION bij uitstek zijn en al veel nummers kennen die ze in het buitenland niet kennen
Proud to be a dutchman :cool: :cool: :cool: |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja maar in vergelijking is het hier zeer rustig, maar ja het is eigelijk ook niet te vergelijken, hoeveel van de users zijn nederlandstalig? Misschien 5 % nog niet eens denk ik. |
:) Echt niet, volgensmij zijn er veel meer nederlandse TA's. Zeker 40% ofzo, alleen al als je kijkt naar het aantal posts in het nederlandse forum! Het kan natuurlijk ook zijn dat wij, nederlanders, veel grotere addicts :) zijn dan de rest van de wereld, en dus meer posten :)
Maar goed, dit nederlandse forum is echt enoRm goed! 'K vind wel dat er wat meer threads gepost mogen worden. Meestal lult iedereen hier gewoon op 1 onderwerp door, zodat 1 thread uit 8 pagina's bestaat en dat het op het eind over iets heel anders gaat, da's dan wel moeilijk te volgen... :) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Boss
Meestal lult iedereen hier gewoon op 1 onderwerp door, zodat 1 thread uit 8 pagina's bestaat en dat het op het eind over iets heel anders gaat, da's dan wel moeilijk te volgen... :) |
Ach....als t maar gezellig is:) |
|
|
| Boss |
Tuurlijk,
'Hoe meer zielen, hoe meer vreugd', dus ook; 'hoe meer posts, hoe meer vreugd' hehe :) |
|
|
| esoterist |
:rolleyes: Dat probleem zoals julie heb ik niet ben geloof ik maar een partime TA.Zit op meer fora dus kan niet allezz bij houden.
Maar vind het wel leuk om af en toe is wat van me te laten horen.
Maar ik hoop niet dat het hier te druk word want dan word het wel een zooitje denk ik |
|
|
|
|