return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Mijn ervaring met TA (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dwingo
quote:
Originally posted by Optimus Trance


Ach....als t maar gezellig is:)


Dat geld voor hier wel, maar het word bijzonder irritant als een forum als de music discussion, tracklisting request en dergelijk een 'gezellig' zooitje worden. Gewoon omdat die forums er niet voor bestemd zijn.
Diegenen die daar hun theekransje organiseren kunnen van mijn kant in ieder geval een flame verwachten.
Ben niet voor niets TA's enige echte onvervalste RebelChild
;)

En esoterist: In feite is het al een zooitje
Akira
ik vind het altijd wel dik lachen hier hoor :D:D
Dj Lex
Heeft er iemand al gekeken bij dat nieuwe forum???
Optimus Trance
welek nieuwe forum???
Henkie_henk
Dees misschien?

Amateur DJs & Music Producers Promotion

http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=34
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Dees misschien?

Amateur DJs & Music Producers Promotion

http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=34


ja die ja. is het wat Henkie??
Boss
Echtwel, Bellie z'n sets rulen echt zwaar ! da's je bandbreedte zeker waard :)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dj Lex


ja die ja. is het wat Henkie??


Ach ik hou meer van commerciele trance.. ik vind de muziek pas leuk als iedereen het leuk vind.. dan weet ik zeker dat ik niet voor schut sta..

Maar voor de rest is het best handig om tips en reviews te krijgen over je sets enzow.. t is wel lache.. en die sets van Bellie hadde we toch al :D leuk dat ie zo goed als ze eigen forum heeft ;) maar wie weet.. mischien ontstaat hier wel de nieuwe dj jean.. eh ik bedoel tiesto.. wie weet :D Misschien drage wij daar ook nog aan bij! weehee!
Boss
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Maar voor de rest is het best handig om tips en reviews te krijgen over je sets enzow.. t is wel lache.. en die sets van Bellie hadde we toch al :D leuk dat ie zo goed als ze eigen forum heeft ;) maar wie weet.. mischien ontstaat hier wel de nieuwe dj jean.. eh ik bedoel tiesto.. wie weet :D Misschien drage wij daar ook nog aan bij! weehee!


Ja, en dan zet 'ie op de cover van z'n cd:
Thanx to all my friends:
'The list is long' (of wat had AvB op z'n basic instinct staan?)

En wij horen dan natuurlijk ook bij die lange lijst :) .. Zijn wij ff goed....
Dj Lex
quote:
Originally posted by Boss


Ja, en dan zet 'ie op de cover van z'n cd:
Thanx to all my friends:
'The list is long' (of wat had AvB op z'n basic instinct staan?)

En wij horen dan natuurlijk ook bij die lange lijst :) .. Zijn wij ff goed....


Ja wij zijn de mensen die hem goed maken, wij geven hem als fans positieve kritiek. Hehe en nou maar hopen dat er hier een nieuwe Tiesto opstaat, dat zou geweldig zijn.

moogwai
quote:
Originally posted by Boss
Echtwel, Bellie z'n sets rulen echt zwaar ! da's je bandbreedte zeker waard :)


Ja.. die rulen zeker wel ja :) Daar kunnen veel dj's bij mij in de buurt nog wat van leren...
Henkie_henk
haha je had die dj van hiero moete hore.. gister.. 3 keer stopt ie een plaat.. en is eer een stilte!! hoor je een klein groepje hard applaudiseren en wooooe!!! roepen lol! wie zouden dat nou zijn??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement