|
Mijn ervaring met TA (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Url van de pic zelf is trouwens wanneer je rechtermuisknop doet en dan eigenschappe... dan staat de pics url in t midde ofzow..
|
ja, bij URL:D |
|
|
| orginal |
Hey ben weer aan training toe
vanavond .gif[/IMG]
 |
|
|
| Dj Lex |
| Wow deze site is verslavend. gister me comp gecrashd. alles kwijt, maar gewoon een hele dag niet weten wat iedereen schrijft. Das vervelend |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wow deze site is verslavend. gister me comp gecrashd. alles kwijt, maar gewoon een hele dag niet weten wat iedereen schrijft. Das vervelend |
EEN hele dag zeg...tjonge....
Dat je dat hebt overleefd zeg...:p j/k |
|
|
| Dj Lex |
| ja idd. Maar ik maakte maar een grapje hoor. Zo erg is het nou ook weer niet |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wow deze site is verslavend. gister me comp gecrashd. alles kwijt, maar gewoon een hele dag niet weten wat iedereen schrijft. Das vervelend |
wij begonnen ons al ernstig zorgen te maken
hoe moet dat als je op vakantie bent??? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
wij begonnen ons al ernstig zorgen te maken
hoe moet dat als je op vakantie bent??? |
ja idd. internetcafeetje
hehe |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
EEN hele dag zeg...tjonge....
Dat je dat hebt overleefd zeg...:p j/k |
ik had serieus zelfmoord gepleegt hoor:p |
|
|
| Dj Lex |
Hehe nou zo erg is dat niet zeg.
En wow wat heb jij veel gepost vandaag zeg. Ff een spurt genomen zeg |
|
|
| jp |
Tja, als je een dag niet effe alles gecheckt hebt dan is er toch sprake van het gevoel dat je iets mist.
Maar op vakantie weiger ik naar een internet cafe te gaan, dan liever de grote verrassing bij terugkomst ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Tja, als je een dag niet effe alles gecheckt hebt dan is er toch sprake van het gevoel dat je iets mist.
Maar op vakantie weiger ik naar een internet cafe te gaan, dan liever de grote verrassing bij terugkomst ;) |
Wat is TA? |
|
|
| SnuggLe |
KAPPEN met graven man, irritante oude meuk
Geef al die een SLOTJE! |
|
|
|
|