|
Mijn ervaring met TA (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| Hmm das altijd nog beter dan de disco bij ons, die gast pleurt er gewoon cdtjes in. |
|
|
| Miss Proximus |
| haha...ik vind het echt grappig hoe jullie altijd van de hak op de tak springen! van de TA verslaving..naar Bellie...naar plaatselijke discotheken! lol :D |
|
|
| -=WVG=- |
Ach ja...zo gaat het altijd...maar wat maakt het uit...
Als je maar plezier hebt :D ! |
|
|
| Miss Proximus |
| plezier is betrekkelijk.......haha rofl...geintje....:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
haha...ik vind het echt grappig hoe jullie altijd van de hak op de tak springen! van de TA verslaving..naar Bellie...naar plaatselijke discotheken! lol :D |
Ja dat is waar, aan het eind van een thread gaat het altijd over iets heel anders als waar je mee begonnen was. best gek, maar wel leuk |
|
|
| Miss Proximus |
| zo is het maar net! |
|
|
| orginal |
Hey allemaal
ik kom hier nu voor de 2e keer
en is wel voor herhaling vatbaar .
mogen wel wat meer mp3s bij :-)
maar wat er nu is ook vet goed dat scheelt cya . |
|
|
| Boss |
Nah, als je hier voor de mp3's komt.... Er worden wel goede dingen door Swamper gepost, maar 't echte werk moet je toch ergens anders vandaan halen :( En volgensmij doen de meeste mensen dat ook.....
Er gaat meer van m'n tijd in het forum zitten dan in 't downloaden |
|
|
| Dj Lex |
| Yep het forum hier is tha bomb, de liedjes iets minder, maar toch de beste site. |
|
|
| Miss Proximus |
| liedjes? welke liedjes? (en dat heet een nummer btw! :p)..ik kom hier echt niet voor de muziek fzo..alleen maar voor de freaks! :D |
|
|
| -=WVG=- |
Zozo DJ LEX je bent flink aan t posten de laatste tijd...
Ik doe het tegenwoordig wat rustig aan want ik raak een beetje TA-vermoeid...:) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Zozo DJ LEX je bent flink aan t posten de laatste tijd...
Ik doe het tegenwoordig wat rustig aan want ik raak een beetje TA-vermoeid...:) |
ik denk dat hij de 2000 eerder haalt dan ik
terwijl wij iets minder posten, gaat Dj Lex juist meer posten, niet dat dat erg is hoor:D |
|
|
|
|