return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Mijn ervaring met TA (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Hmm das altijd nog beter dan de disco bij ons, die gast pleurt er gewoon cdtjes in.
Miss Proximus
haha...ik vind het echt grappig hoe jullie altijd van de hak op de tak springen! van de TA verslaving..naar Bellie...naar plaatselijke discotheken! lol :D
-=WVG=-
Ach ja...zo gaat het altijd...maar wat maakt het uit...
Als je maar plezier hebt :D !
Miss Proximus
plezier is betrekkelijk.......haha rofl...geintje....:D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
haha...ik vind het echt grappig hoe jullie altijd van de hak op de tak springen! van de TA verslaving..naar Bellie...naar plaatselijke discotheken! lol :D


Ja dat is waar, aan het eind van een thread gaat het altijd over iets heel anders als waar je mee begonnen was. best gek, maar wel leuk
Miss Proximus
zo is het maar net!
orginal
Hey allemaal
ik kom hier nu voor de 2e keer
en is wel voor herhaling vatbaar .
mogen wel wat meer mp3s bij :-)
maar wat er nu is ook vet goed dat scheelt cya .
Boss
Nah, als je hier voor de mp3's komt.... Er worden wel goede dingen door Swamper gepost, maar 't echte werk moet je toch ergens anders vandaan halen :( En volgensmij doen de meeste mensen dat ook.....
Er gaat meer van m'n tijd in het forum zitten dan in 't downloaden
Dj Lex
Yep het forum hier is tha bomb, de liedjes iets minder, maar toch de beste site.
Miss Proximus
liedjes? welke liedjes? (en dat heet een nummer btw! :p)..ik kom hier echt niet voor de muziek fzo..alleen maar voor de freaks! :D

-=WVG=-
Zozo DJ LEX je bent flink aan t posten de laatste tijd...
Ik doe het tegenwoordig wat rustig aan want ik raak een beetje TA-vermoeid...:)
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Zozo DJ LEX je bent flink aan t posten de laatste tijd...
Ik doe het tegenwoordig wat rustig aan want ik raak een beetje TA-vermoeid...:)


ik denk dat hij de 2000 eerder haalt dan ik

terwijl wij iets minder posten, gaat Dj Lex juist meer posten, niet dat dat erg is hoor:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement