|
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by nesher
נגיד שנקנה במכירה מוקדמת
כמה יעלה ?
עוד לא אמרת את כל הפרטים
שתייה חינם , משהו? |
מכירה מוקדמת זה 40 שקל
אני מניח שבמקום יעלה קצת יותר....... אולי 60......
בכל מקרה, כתוב על ההזמנה "שתיה חינם כל הערב"
וגם כתוב "יחולקו ממתקים במהלך הערב".....
עוד שאלות???? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by nesher
נגיד שנקנה במכירה מוקדמת
כמה יעלה ?
עוד לא אמרת את כל הפרטים
שתייה חינם , משהו? |
מכירה מוקדמת 40
וכתוב שתיה חופשית כל הערב
ושיחולקו ממתקים :rolleyes:
וזהו......
אבל בוא נודה באמת בדרך כלל כל מה שהם כותבים יהיה בדיוק ההפך |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מכירה מוקדמת זה 40 שקל
אני מניח שבמקום יעלה קצת יותר....... אולי 60......
בכל מקרה, כתוב על ההזמנה "שתיה חינם כל הערב"
וגם כתוב "יחולקו ממתקים במהלך הערב".....
עוד שאלות???? |
חחחחחחח
טוב אורן כתבתי את שלי לפני שראיתי שכתבת את שלך |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
מכירה מוקדמת 40
וכתוב שתיה חופשית כל הערב
ושיחולקו ממתקים :rolleyes:
וזהו......
אבל בוא נודה באמת בדרך כלל כל מה שהם כותבים יהיה בדיוק ההפך |
צודקת במאה אחוז
וזה בדוק , בדרך כלל שלא כתוב יותר מדי המסיבה אחלה ויש דברים טובים
ושכתוב , שתייה חינם ממתקים רדבול ב9 שקל תותח קתף ושטויות כאלה
אין כלום
ולמה אמרתי רד בול ב9 שקל ?
כי הייתי במסיבה שאמרו בא רדבול 9 שקל כל הערב
באתי ביקשתי רדבול הביאו לי כוס פלסטיק כזאתי שהנפח שלה הוא בערך כמו כוס טקילה
טוב , אז אני יתקשר , יש מצב שהוא יארגן לי הנחה לקבוצה גדולה או משהו כזה?
במיוחד אם אני יגיד שאני מכיר אותך ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by nesher
צודקת במאה אחוז
וזה בדוק , בדרך כלל שלא כתוב יותר מדי המסיבה אחלה ויש דברים טובים
ושכתוב , שתייה חינם ממתקים רדבול ב9 שקל תותח קתף ושטויות כאלה
אין כלום
ולמה אמרתי רד בול ב9 שקל ?
כי הייתי במסיבה שאמרו בא רדבול 9 שקל כל הערב
באתי ביקשתי רדבול הביאו לי כוס פלסטיק כזאתי שהנפח שלה הוא בערך כמו כוס טקילה
טוב , אז אני יתקשר , יש מצב שהוא יארגן לי הנחה לקבוצה גדולה או משהו כזה?
במיוחד אם אני יגיד שאני מכיר אותך ? |
תנסה אחי
הוא אמר שהוא מוכן לבוא או לשלוח יחצ"ן במיוחד אם זו קבוצה גדולה מאותו איזור
ובד"כ במסיבות אתה מקבל חינם אם אתה מביא הרבה אנשים......
אז יכול להיות שיש מצב..... דבר איתו..... מה יש להפסיד?? :D |
|
|
| BaGo D Remixer |
דודים שלי רק עכשיו נכנסתי לפורום אחרי שלא הייתי פה איזה חצי שנה חחח
ורק רציתי להגיד שגם אני מתקלט באותו יוםםםםםםםםם או יותר נכון יום שלישי בלילינבלוםם חחחחחחחחחח אז יהיו לנו שני נציגים מהפורום:)
לפי מה שהבנתי אני עולה ראשון מוסיקה שחורההההההההה
איתי יבוא
DJ TMF
והוא ינגן יותר
Pulsedriver
ומסחריים:)
קיצר יהיה חזק:)
אני באולם הגדול למטה:)
חזקקקקקקקקקקקקקקקק |
|
|
| Hell_Copter |
שיהיה בהצלחה אח שלי...
תעשה חיים שם...
ותבוא לפה יותר שבאמת נוכל להגיד שאתה מייצג את הפורום :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by BaGo D Remixer
דודים שלי רק עכשיו נכנסתי לפורום אחרי שלא הייתי פה איזה חצי שנה חחח
ורק רציתי להגיד שגם אני מתקלט באותו יוםםםםםםםםם או יותר נכון יום שלישי בלילינבלוםם חחחחחחחחחח אז יהיו לנו שני נציגים מהפורום:)
לפי מה שהבנתי אני עולה ראשון מוסיקה שחורההההההההה
איתי יבוא
DJ TMF
והוא ינגן יותר
Pulsedriver
ומסחריים:)
קיצר יהיה חזק:)
אני באולם הגדול למטה:)
חזקקקקקקקקקקקקקקקק |
פששששששששששששש!!!!!!! איזה הפתעה נעימה!!!!
אמממ איך רשמו את השם שלך בהזמנות?????????
ואגב, שמעתי שלא יפתחו ממילא את האולם הראשי.... יעני למעלה עד איזה 2-3 לפנות בוקר......
בכל מקרה, יש לי עוד פרט קטן להוסיף....... כרטיס כניסה, אם אתם קונים במקום, יעני לא מכירה מוקדמת, יעלה 50 שקל......... |
|
|
| BaGo D Remixer |
וואלה אחי אוקיי :)
אני עולה בסביבות 11 כאילו ראשון ראשון אם אתה רוצה תבוא להגיד שלום נושנושששששש אני ישים מלא גרסאות של סאבלימינל כאילו סקראצ'ים וכאלו שהכנתי ..
ישך אייסיקיו:)? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by BaGo D Remixer
וואלה אחי אוקיי :)
אני עולה בסביבות 11 כאילו ראשון ראשון אם אתה רוצה תבוא להגיד שלום נושנושששששש אני ישים מלא גרסאות של סאבלימינל כאילו סקראצ'ים וכאלו שהכנתי ..
ישך אייסיקיו:)? |
כן
2430525
ואני יבוא......
:) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by BaGo D Remixer
וואלה אחי אוקיי :)
אני עולה בסביבות 11 כאילו ראשון ראשון אם אתה רוצה תבוא להגיד שלום נושנושששששש אני ישים מלא גרסאות של סאבלימינל כאילו סקראצ'ים וכאלו שהכנתי ..
ישך אייסיקיו:)? |
אההה עכשיו ירד לי האסימון
;)
שמעתי השבוע איזה רמיקס שלך אצל ואזנה בתוכנית
עכשיו ראיתי שאתה פה
אני רואה טראנסאדיקט כובש את ישרל לאט לאט
:D :D :D :D |
|
|
|
|