return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 10)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by nesher
נגיד שנקנה במכירה מוקדמת
כמה יעלה ?
עוד לא אמרת את כל הפרטים
שתייה חינם , משהו?


מכירה מוקדמת זה 40 שקל
אני מניח שבמקום יעלה קצת יותר....... אולי 60......

בכל מקרה, כתוב על ההזמנה "שתיה חינם כל הערב"
וגם כתוב "יחולקו ממתקים במהלך הערב".....

עוד שאלות????
TinkerbeL
quote:
Originally posted by nesher
נגיד שנקנה במכירה מוקדמת
כמה יעלה ?
עוד לא אמרת את כל הפרטים
שתייה חינם , משהו?


מכירה מוקדמת 40
וכתוב שתיה חופשית כל הערב
ושיחולקו ממתקים :rolleyes:
וזהו......
אבל בוא נודה באמת בדרך כלל כל מה שהם כותבים יהיה בדיוק ההפך
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מכירה מוקדמת זה 40 שקל
אני מניח שבמקום יעלה קצת יותר....... אולי 60......

בכל מקרה, כתוב על ההזמנה "שתיה חינם כל הערב"
וגם כתוב "יחולקו ממתקים במהלך הערב".....

עוד שאלות????



חחחחחחח
טוב אורן כתבתי את שלי לפני שראיתי שכתבת את שלך
nesher
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מכירה מוקדמת 40
וכתוב שתיה חופשית כל הערב
ושיחולקו ממתקים :rolleyes:
וזהו......
אבל בוא נודה באמת בדרך כלל כל מה שהם כותבים יהיה בדיוק ההפך


צודקת במאה אחוז
וזה בדוק , בדרך כלל שלא כתוב יותר מדי המסיבה אחלה ויש דברים טובים
ושכתוב , שתייה חינם ממתקים רדבול ב9 שקל תותח קתף ושטויות כאלה
אין כלום
ולמה אמרתי רד בול ב9 שקל ?
כי הייתי במסיבה שאמרו בא רדבול 9 שקל כל הערב
באתי ביקשתי רדבול הביאו לי כוס פלסטיק כזאתי שהנפח שלה הוא בערך כמו כוס טקילה
טוב , אז אני יתקשר , יש מצב שהוא יארגן לי הנחה לקבוצה גדולה או משהו כזה?
במיוחד אם אני יגיד שאני מכיר אותך ?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by nesher
צודקת במאה אחוז
וזה בדוק , בדרך כלל שלא כתוב יותר מדי המסיבה אחלה ויש דברים טובים
ושכתוב , שתייה חינם ממתקים רדבול ב9 שקל תותח קתף ושטויות כאלה
אין כלום
ולמה אמרתי רד בול ב9 שקל ?
כי הייתי במסיבה שאמרו בא רדבול 9 שקל כל הערב
באתי ביקשתי רדבול הביאו לי כוס פלסטיק כזאתי שהנפח שלה הוא בערך כמו כוס טקילה
טוב , אז אני יתקשר , יש מצב שהוא יארגן לי הנחה לקבוצה גדולה או משהו כזה?
במיוחד אם אני יגיד שאני מכיר אותך ?


תנסה אחי
הוא אמר שהוא מוכן לבוא או לשלוח יחצ"ן במיוחד אם זו קבוצה גדולה מאותו איזור
ובד"כ במסיבות אתה מקבל חינם אם אתה מביא הרבה אנשים......
אז יכול להיות שיש מצב..... דבר איתו..... מה יש להפסיד?? :D
BaGo D Remixer
דודים שלי רק עכשיו נכנסתי לפורום אחרי שלא הייתי פה איזה חצי שנה חחח

ורק רציתי להגיד שגם אני מתקלט באותו יוםםםםםםםםם או יותר נכון יום שלישי בלילינבלוםם חחחחחחחחחח אז יהיו לנו שני נציגים מהפורום:)
לפי מה שהבנתי אני עולה ראשון מוסיקה שחורההההההההה
איתי יבוא
DJ TMF
והוא ינגן יותר
Pulsedriver
ומסחריים:)
קיצר יהיה חזק:)
אני באולם הגדול למטה:)
חזקקקקקקקקקקקקקקקק
DjChook
ואלה מגניב
Hell_Copter
שיהיה בהצלחה אח שלי...
תעשה חיים שם...
ותבוא לפה יותר שבאמת נוכל להגיד שאתה מייצג את הפורום :D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by BaGo D Remixer
דודים שלי רק עכשיו נכנסתי לפורום אחרי שלא הייתי פה איזה חצי שנה חחח

ורק רציתי להגיד שגם אני מתקלט באותו יוםםםםםםםםם או יותר נכון יום שלישי בלילינבלוםם חחחחחחחחחח אז יהיו לנו שני נציגים מהפורום:)
לפי מה שהבנתי אני עולה ראשון מוסיקה שחורההההההההה
איתי יבוא
DJ TMF
והוא ינגן יותר
Pulsedriver
ומסחריים:)
קיצר יהיה חזק:)
אני באולם הגדול למטה:)
חזקקקקקקקקקקקקקקקק



פששששששששששששש!!!!!!! איזה הפתעה נעימה!!!!
אמממ איך רשמו את השם שלך בהזמנות?????????
ואגב, שמעתי שלא יפתחו ממילא את האולם הראשי.... יעני למעלה עד איזה 2-3 לפנות בוקר......

בכל מקרה, יש לי עוד פרט קטן להוסיף....... כרטיס כניסה, אם אתם קונים במקום, יעני לא מכירה מוקדמת, יעלה 50 שקל.........
BaGo D Remixer
וואלה אחי אוקיי :)
אני עולה בסביבות 11 כאילו ראשון ראשון אם אתה רוצה תבוא להגיד שלום נושנושששששש אני ישים מלא גרסאות של סאבלימינל כאילו סקראצ'ים וכאלו שהכנתי ..
ישך אייסיקיו:)?

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by BaGo D Remixer
וואלה אחי אוקיי :)
אני עולה בסביבות 11 כאילו ראשון ראשון אם אתה רוצה תבוא להגיד שלום נושנושששששש אני ישים מלא גרסאות של סאבלימינל כאילו סקראצ'ים וכאלו שהכנתי ..
ישך אייסיקיו:)?


כן
2430525
ואני יבוא......
:)
warpedd_
quote:
Originally posted by BaGo D Remixer
וואלה אחי אוקיי :)
אני עולה בסביבות 11 כאילו ראשון ראשון אם אתה רוצה תבוא להגיד שלום נושנושששששש אני ישים מלא גרסאות של סאבלימינל כאילו סקראצ'ים וכאלו שהכנתי ..
ישך אייסיקיו:)?


אההה עכשיו ירד לי האסימון
;)
שמעתי השבוע איזה רמיקס שלך אצל ואזנה בתוכנית
עכשיו ראיתי שאתה פה
אני רואה טראנסאדיקט כובש את ישרל לאט לאט
:D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Privacy Statement