|
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
למה עד 18 זה לא הגילאים שלכם ? |
כן
אבל זה אומר שאתה לא תבוא.......
ודווקא רציתי לפגוש אותך.......
| quote: | Originally posted by Shahar
בואנה אורן תן פרטים על המסיבה רק הרגע ראיתי
יש מצב שאני מגיע עם חברים |
אממממממ...........
לילינבלום 25
ב-8 לאפריל
כרטיס עולה 40 שקל במכירה מוקדמת..... קניה במקום אני כבר ישאל היום או מחר
גילאים 16-18... תיכונית יעני
תבוא בכיף :D :D :D :D :D :D
עוד משהו שאתה רוצה לדעת???
ורון, אני יודע... שמעתי.... אבל נו טוב..... נחיה ונראה... :D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
תזכיר לי איפה זה ?
* אין לי כח לחזור לעמוד הראשון |
חחח חן יא עצלן
:happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחח חן יא עצלן
:happy2: :happy2: :happy2: |
מזכיר לי שידידה שלי סיפרה לי שאבא שלה קרא לה מהקומ למעלה שתבוא לסלון כדי להביא לו את השלט של הטלויזיה
יעני, הוא שכב על הספה......
חחחחחחחחח |
|
|
| DjChook |
חחחחח חסר ?
לא משנה מאיפה אח שלי קורא לי לבוא לכבות לו את האור / לסגור לו את הדלת
אבל זה אחים גדולים / הורים
אני באמת עצלן :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
יאללה רועי יא גודזילה מתי אתה מזמין אותי לשווארמה |
בואנה יא חתיכת כלב בן כלב!!!!!!
חכה אני יתפוס אותך!!@$%!#%#~#$#$#$@ :whip: :whip: :whip: :whip:
אני יושב לאכול בכיפה אדומה עם חבר שלי ופתאום תומר עובר ברחוב ורואה אותנו
אז הוא התיישב איתנו
ההוא שאני מכיר קימבן אותנו בצלחת צ'יפס ו 3 פלאפלים
ותומר כזה לוקח צ'יפס אחד... וכוס קולה
לא אמרנו לו מילה... חשוב לציין שהוא לא ביקש רשות...
אז אחר כך הוא מתחיל לבלוס את הצ'יפס כמו בהמה ואפילו לוקח פלאפל אחד!!!!
אז בסוף נשאר עוד טיפה צ'יפס ופלאפל אחד... אז אני עושה לחבר שלי אם הוא רוצה את הפלאפל שנשאר...
הוא ענה לא אז באתי לקחת את הפלאפל והבן זונה הזה תפס אותו מהר לפניי וטחן אותו!!!!!
אחר כך חבר שלי עוד השאיר רבע לאפה וכמו ילד מורעב הוא אכל את זה!!!
והוא עוד אמר שהוא לא רעב!@!!!!@#!%!#$^@$!@#$!@#$!@#@#$$!#$^
כמו הפעם באסא שהוא אמר שהוא לא רעב בכלל ובסוף אכל שלושת רבעי צ'יפס ועוד 4 חלקי 15 מהמסעדה!!
זה לא יעבור בשתיקה תומר!!!
כל כלב בא יומו!!! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בואנה יא חתיכת כלב בן כלב!!!!!!
חכה אני יתפוס אותך!!@$%!#%#~#$#$#$@ :whip: :whip: :whip: :whip:
אני יושב לאכול בכיפה אדומה עם חבר שלי ופתאום תומר עובר ברחוב ורואה אותנו
אז הוא התיישב איתנו
ההוא שאני מכיר קימבן אותנו בצלחת צ'יפס ו 3 פלאפלים
ותומר כזה לוקח צ'יפס אחד... וכוס קולה
לא אמרנו לו מילה... חשוב לציין שהוא לא ביקש רשות...
אז אחר כך הוא מתחיל לבלוס את הצ'יפס כמו בהמה ואפילו לוקח פלאפל אחד!!!!
אז בסוף נשאר עוד טיפה צ'יפס ופלאפל אחד... אז אני עושה לחבר שלי אם הוא רוצה את הפלאפל שנשאר...
הוא ענה לא אז באתי לקחת את הפלאפל והבן זונה הזה תפס אותו מהר לפניי וטחן אותו!!!!!
אחר כך חבר שלי עוד השאיר רבע לאפה וכמו ילד מורעב הוא אכל את זה!!!
והוא עוד אמר שהוא לא רעב!@!!!!@#!%!#$^@$!@#$!@#$!@#@#$$!#$^
כמו הפעם באסא שהוא אמר שהוא לא רעב בכלל ובסוף אכל שלושת רבעי צ'יפס ועוד 4 חלקי 15 מהמסעדה!!
זה לא יעבור בשתיקה תומר!!!
כל כלב בא יומו!!! |
רועייייי פשוט דבר אחד להגידדדד
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחח
וגם הם חרא של אנשים האוכלי חינם האלוו!!!!!!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
כן
אבל זה אומר שאתה לא תבוא.......
ודווקא רציתי לפגוש אותך.......
|
אחי אנחנו מארגנים פגישה שעודד חוזר ...
רק תארגנו אוטו שיהיה לכם מצב להגיע לאזור |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי אנחנו מארגנים פגישה שעודד חוזר ...
רק תארגנו אוטו שיהיה לכם מצב להגיע לאזור |
אם תחכו עוד חודש ויום יהיה אוטו :toocool:
ובאו למסיבה ביום שלישי
ככה אתם? מאכזבים את אורן
הילד יושב פה ובוכה שאתם לא באים
אין לכם לב
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אם תחכו עוד חודש ויום יהיה אוטו :toocool:
ובאו למסיבה ביום שלישי
ככה אתם? מאכזבים את אורן
הילד יושב פה ובוכה שאתם לא באים
אין לכם לב
:crazy: :crazy: :crazy: |
למה ששבוע הבא לא תעלו על אוטובוס לפה ?
מה הבעיה תאכל'ס ? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
למה ששבוע הבא לא תעלו על אוטובוס לפה ?
מה הבעיה תאכל'ס ? |
גם זה רעיון...
רק תגידו פרטים
ואם אין אוכל אני לא באה :thepirate
יאללה לארגן על האש! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
גם זה רעיון...
רק תגידו פרטים
ואם אין אוכל אני לא באה :thepirate
יאללה לארגן על האש! |
הממממ פרטים נדע יותר בשבת ככה כי זה גם דיי תלוי
באימונים שיהיו לי שבוע הבא ... איזה בעסה אני חוזר לצבא
:(:(:(
אחרי שבועיים חופש בביית אאאאאהההההההה
איך אני יעלה על המדים המסריחים האלה עוד פעם
ללללללאאאאאאאאאאאאאא !!!
קיצר נראה לי יום חמישי\רביעי כזה !
במושב של עודד במועדון - הכי קלאסה ...
יש שם סנוקר ומקום לעשות על האש ונרגילות וכאלה ...
:)
יש מצב ? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר נראה לי יום חמישי\רביעי כזה !
במושב של עודד במועדון - הכי קלאסה ...
יש שם סנוקר ומקום לעשות על האש ונרגילות וכאלה ...
:)
יש מצב ? |
יאמיייייייי
כן!
חחח אורן יבוא ויראה שהפכנו את הטרד של המסיבה שלו לטרד של פגישה ויתעצבן
חחחח |
|
|
|
|