return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אורן, תן לו מכות
איתמר חכה חכה מחר בבית ספר

:crazy: :crazy: :crazy:


היי חבר'ה יש מכות!!!!!
אני גם רוצה להצטרף!!!!
עולים על איתמר?! מתאים לי!!
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עולים על איתמר?! מתאים לי!!


אם אתה כל כך רוצה לעלות על איתמר אפשר לסדר משהו
;)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
היי חבר'ה יש מכות!!!!!
אני גם רוצה להצטרף!!!!
עולים על איתמר?! מתאים לי!!


חחחחחחחחחחחחחחח
יא שק שרירים
אתה תתרום הרבה...... :cool: :cool: :cool:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אם אתה כל כך רוצה לעלות על איתמר אפשר לסדר משהו
;)


הלו הלו... עד כאן
שאני לא בטעות יוריד איזה פצצה לחבר שלך במקום לאיתמר
ככה גם את תבכי :)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הלו הלו... עד כאן
שאני לא בטעות יוריד איזה פצצה לחבר שלך במקום לאיתמר
ככה גם את תבכי :)

יאללה מכות

רועי ואורן
מי מהמר ועל מי?
TinkerbeL
כשחושבים על זה
יש הרבה מכות בטרד הזה
בין הרבה אנשים.....
מממ מוזר

כמו שרועי אומר
הנוער של היום......
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
יאללה מכות

רועי ואורן
מי מהמר ועל מי?


אני מהמר על עצמי
בסכום שיש למורן בחשבון שלו בערך מוחלט!!
הרי אני לא יהמר על מינוס..... :rolleyes:
Tarantula
איזה אנשים אלימים ולא מתורבתים אתם....
:rolleyes:



יאללה רועי ואורן בחוטיני.... חחחחחחחחחחח
:crazy: :tongue3 :happy2: :haha:
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Tarantula
איזה אנשים אלימים ולא מתורבתים אתם....
:rolleyes:



יאללה רועי ואורן בחוטיני.... חחחחחחחחחחח
:crazy: :tongue3 :happy2: :haha:


לכי תראי איזה תוכנית של הומואים, מה את ערה בשעה כזאת?!? רק לי מותר להיות ער בשעה כזאת!!! אני מתחיל בעשר ואתם לא :)
Tarantula
quote:
Originally posted by Vortex_SA
לכי תראי איזה תוכנית של הומואים, מה את ערה בשעה כזאת?!? רק לי מותר להיות ער בשעה כזאת!!! אני מתחיל בעשר ואתם לא :)


ואני לא מתחילה בכלללל@#$$!@

חחחחחחח...
ננאאאא לךך

תוכנית הומאים... ממממ.. אין ...
וגם לא רוצה הומאים#$#
רוצה פייט קלאב של חברי הפורום וכווללםםם בלבוש מינימלי
:D :toothless
חחחחחח....



לא לשים לב לדברי אלונה הנכתבים לאחר השעה 2 בלילה*

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
ואני לא מתחילה בכלללל@#$$!@

חחחחחחח...
ננאאאא לךך

תוכנית הומאים... ממממ.. אין ...
וגם לא רוצה הומאים#$#
רוצה פייט קלאב של חברי הפורום וכווללםםם בלבוש מינימלי
:D :toothless
חחחחחח....


אני בעד!!!!
פייט קלאב זה הדבר!!!!!!!!!

אלונה יא חרמנית לכי תראי אגו!!

ושגיא... מה אתה מתלהב...
אני לא לומד יותר... על הזין שלי שאתה מתחיל ב 10 :p
HyPeRSoNiC
טוב
דיברתי עם מי שמארגן את כל העסק

המסיבה היא לגיל 16-18..... יעני תיכונים
אני כנראה יעלה בין האחרונים או אחרון.......

יש למישהו עוד שאלות???
מישהו בא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement