|
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אורן, תן לו מכות
איתמר חכה חכה מחר בבית ספר
:crazy: :crazy: :crazy: |
היי חבר'ה יש מכות!!!!!
אני גם רוצה להצטרף!!!!
עולים על איתמר?! מתאים לי!! |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עולים על איתמר?! מתאים לי!! |
אם אתה כל כך רוצה לעלות על איתמר אפשר לסדר משהו
;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היי חבר'ה יש מכות!!!!!
אני גם רוצה להצטרף!!!!
עולים על איתמר?! מתאים לי!! |
חחחחחחחחחחחחחחח
יא שק שרירים
אתה תתרום הרבה...... :cool: :cool: :cool: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אם אתה כל כך רוצה לעלות על איתמר אפשר לסדר משהו
;) |
הלו הלו... עד כאן
שאני לא בטעות יוריד איזה פצצה לחבר שלך במקום לאיתמר
ככה גם את תבכי :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הלו הלו... עד כאן
שאני לא בטעות יוריד איזה פצצה לחבר שלך במקום לאיתמר
ככה גם את תבכי :) |
יאללה מכות
רועי ואורן
מי מהמר ועל מי? |
|
|
| TinkerbeL |
כשחושבים על זה
יש הרבה מכות בטרד הזה
בין הרבה אנשים.....
מממ מוזר
כמו שרועי אומר
הנוער של היום...... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
יאללה מכות
רועי ואורן
מי מהמר ועל מי? |
אני מהמר על עצמי
בסכום שיש למורן בחשבון שלו בערך מוחלט!!
הרי אני לא יהמר על מינוס..... :rolleyes: |
|
|
| Tarantula |
איזה אנשים אלימים ולא מתורבתים אתם....
:rolleyes:
יאללה רועי ואורן בחוטיני.... חחחחחחחחחחח
:crazy: :tongue3 :happy2: :haha: |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איזה אנשים אלימים ולא מתורבתים אתם....
:rolleyes:
יאללה רועי ואורן בחוטיני.... חחחחחחחחחחח
:crazy: :tongue3 :happy2: :haha: |
לכי תראי איזה תוכנית של הומואים, מה את ערה בשעה כזאת?!? רק לי מותר להיות ער בשעה כזאת!!! אני מתחיל בעשר ואתם לא :) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לכי תראי איזה תוכנית של הומואים, מה את ערה בשעה כזאת?!? רק לי מותר להיות ער בשעה כזאת!!! אני מתחיל בעשר ואתם לא :) |
ואני לא מתחילה בכלללל@#$$!@
חחחחחחח...
ננאאאא לךך
תוכנית הומאים... ממממ.. אין ...
וגם לא רוצה הומאים#$#
רוצה פייט קלאב של חברי הפורום וכווללםםם בלבוש מינימלי
:D :toothless
חחחחחח....
לא לשים לב לדברי אלונה הנכתבים לאחר השעה 2 בלילה* |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ואני לא מתחילה בכלללל@#$$!@
חחחחחחח...
ננאאאא לךך
תוכנית הומאים... ממממ.. אין ...
וגם לא רוצה הומאים#$#
רוצה פייט קלאב של חברי הפורום וכווללםםם בלבוש מינימלי
:D :toothless
חחחחחח....
|
אני בעד!!!!
פייט קלאב זה הדבר!!!!!!!!!
אלונה יא חרמנית לכי תראי אגו!!
ושגיא... מה אתה מתלהב...
אני לא לומד יותר... על הזין שלי שאתה מתחיל ב 10 :p |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב
דיברתי עם מי שמארגן את כל העסק
המסיבה היא לגיל 16-18..... יעני תיכונים
אני כנראה יעלה בין האחרונים או אחרון.......
יש למישהו עוד שאלות???
מישהו בא? |
|
|
|
|