|
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
מממ אורן שאל מי בא למסיבה
אנשים מי בא?! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טלי, תודה שהבהרת בשבילי את העניין........
כנראה שצריך עזרה נשית פה יותר ממה שחשבנו |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טלי, תודה שהבהרת בשבילי את העניין........
כנראה שצריך עזרה נשית פה יותר ממה שחשבנו |
:rolleyes: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
:rolleyes: |
למה את כזאת קשה עליו???
סך הכל הביא לך מחמאה,
אני במקומך הייתי מביא לו איזה ביס
:wtf: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Flotser
למה את כזאת קשה עליו???
סך הכל הביא לך מחמאה,
אני במקומך הייתי מביא לו איזה ביס
:wtf: |
חחח
לא זאת לא הייתה אמורה להיות תגובה רעה
אורן, חמוד שלי
לא נעלבת נכון?
הוא יודע שאני אוהבת אותו :D |
|
|
| luckystrike |
אורן אחי לאיזה גילאים זה ?
וחבר'ה מבצע חדש לבנות!!!
אלונה וטלי - מעכשיו כל בת רווקה או חברה שלכם רווקה וכאלה
שאתם מביאים לפורום - תוספת של 1000 פוסטים על חשבון המודים !
יאללה בעל הביית השתגע קדימה !
בנוווות
GET READY .... GO ....
שווה את הסיכוי הפיצפון שזה יעבוד ... :( |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
וחבר'ה מבצע חדש לבנות!!!
אלונה וטלי - מעכשיו כל בת רווקה או חברה שלכם רווקה וכאלה
שאתם מביאים לפורום - תוספת של 1000 פוסטים על חשבון המודים !
יאללה בעל הביית השתגע קדימה !
בנוווות
GET READY .... GO ....
שווה את הסיכוי הפיצפון שזה יעבוד ... :( |
חחח
חשבת על זה שאולי אנחנו לא מביאות בנות כי סבבה לנו להיות הבנות היחידות פה?
חחחח
אני יוותר על המבצע |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אורן אחי לאיזה גילאים זה ?
וחבר'ה מבצע חדש לבנות!!!
אלונה וטלי - מעכשיו כל בת רווקה או חברה שלכם רווקה וכאלה
שאתם מביאים לפורום - תוספת של 1000 פוסטים על חשבון המודים !
יאללה בעל הביית השתגע קדימה !
בנוווות
GET READY .... GO ....
שווה את הסיכוי הפיצפון שזה יעבוד ... :( |
ואלה רעיון טוב!
רועי אמר לי שהוא מוכן לטרום גם מה91 פוסטים שהוא הספיק לכתוב היום
:wtf: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחח
פאק! פיספסתי את המבצע.........
נו טוב.................
בכל מקרה, אין לי מושג לאיזה גיל זה. אני מניח שתיכון
אבל אני ידע הכל בימים הקרובים
אני אפילו ידבר מחר עם מי שמרים את העסק ואני יחזיר לכם תשובה....... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחח
לא זאת לא הייתה אמורה להיות תגובה רעה
אורן, חמוד שלי
לא נעלבת נכון?
הוא יודע שאני אוהבת אותו :D |
חחחחחחחחחח
לא, לא נעלבתי
איי לאב יו טו בייבי!!!!!! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחח
לא, לא נעלבתי
איי לאב יו טו בייבי!!!!!! |
ניראה לי שצריך לצנזר את כול המשפטי האהבה למרות שזה יפהה
אבל לא שזה יותר מידייי |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ניראה לי שצריך לצנזר את כול המשפטי האהבה למרות שזה יפהה
אבל לא שזה יותר מידייי |
ניראה לי שלא איכפת לי שניראה לך שצריך......
אורן, תן לו מכות
איתמר חכה חכה מחר בבית ספר
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
ניראה לי שלא איכפת לי שניראה לך שצריך......
אורן, תן לו מכות
איתמר חכה חכה מחר בבית ספר
:crazy: :crazy: :crazy: |
חחחחחחחחחחחחחחחח
ouch!
תראו את החברה הקשוחה שלי.......
חחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|