|
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| מלז"ט גבר...ובהצלחה... |
|
|
| YuVaL |
המממ...
אם זה לא יוצא על מסיבה אחרת שאני מתכנן ללכת.. נראה לי אני שם....
דבר איתי באיי סיי
פוטנצייל לפגישה? |
|
|
| Tarantula |
WOOPPYYY!@#!@#
אורן שלנו בלילינבלום!#$
מזל טובבבב!@#$
שיהיה המון המון בהצלחה,
וכבר אמרתי לך אני מתרגשת בשבילך!@#$%:D :D :D :D :crazy: |
|
|
| TinkerbeL |
עכשיו אני באמת גאה שאני חברה שלך :)
חחחחח
סתם
מתוק שלי בהצלחה!
אה כן ומיותר לציין שאני נכנסת בחינם :crazy:
תבואו גם אתם!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אה כן ומיותר לציין שאני נכנסת בחינם :crazy:
|
אם אני רוצה גם אני נכנס חינם :)
אז מה את מתלהבת :crazy: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אני רוצה גם אני נכנס חינם :)
אז מה את מתלהבת :crazy: |
חחח סתם בצחוק
מה יש להיכנס חינם?
כרטיס עולה כולה 40 ש"ח!
תבין......
אני הולכת למועדון בערך פעם ב8888888888 שנה
בקיצר
לא מתלהבת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
תבין......
אני הולכת למועדון בערך פעם ב8888888888 שנה
|
ואני הולך בערך 88888888888 פעם בשנה :)
אל תלחצי :D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואני הולך בערך 88888888888 פעם בשנה :)
אל תלחצי :D |
חחחח
סבבה
טוב, "עוד מעט" נגמר לי המלווה
יותר נכון עוד חודש ו3 ימים
ואז אני גם יוכל ללכת למועדונים מתי שבא שלי
פשוט חברים שלי (חוץ מאורן) לא ממש בקטע |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחחח
סבבה
טוב, "עוד מעט" נגמר לי המלווה
יותר נכון עוד חודש ו3 ימים
ואז אני גם יוכל ללכת למועדונים מתי שבא שלי
פשוט חברים שלי (חוץ מאורן) לא ממש בקטע |
ואת מורידה טראנסים כמו כולנו וכאלה?
(סתם כי אני לא רואה אותך משתתפת כל כך בשיחות על מוזיקה) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Flotser
ואת מורידה טראנסים כמו כולנו וכאלה?
(סתם כי אני לא רואה אותך משתתפת כל כך בשיחות על מוזיקה) |
כל פעם שאורן בא אלי
הוא מוריד לי שירים
חלקם אני ישר מוחקת וחלקם מקשיבה
אבל להבין בזה?
אני מכירה טרקים רק לפי איך שהם נישמעים לא לפי שמות |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
כל פעם שאורן בא אלי
הוא מוריד לי שירים
חלקם אני ישר מוחקת וחלקם מקשיבה
אבל להבין בזה?
אני מכירה טרקים רק לפי איך שהם נישמעים לא לפי שמות |
סבבה לך העיקר שלפעמים כשאת עצבנית את שמה איזה משהו בפול ווליום, אפשר גם באוזניות, ומתחילה להתפרע :)
יא אללה !!חברים שלי המבאסים גם אנחנו פעם במאה שנה הולכים למועודונים, רק עם אנשים יותר רחוקים יוצא לי ללכת. ובצבא אני אהיה ג'ובניק כנראה אז גם אז אני לא רואה איך המצב הולך להשתפר.
האנשים פה בפורום לא נחמדים כל כך לא רוצים להביא אותי לפגישות איך אני אלך איתם למקומות. אתם לא נחמדים. <---- שמעתם???
:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
סבבה לך העיקר שלפעמים כשאת עצבנית את שמה איזה משהו בפול ווליום, אפשר גם באוזניות, ומתחילה להתפרע :)
יא אללה !!חברים שלי המבאסים גם אנחנו פעם במאה שנה הולכים למועודונים, רק עם אנשים יותר רחוקים יוצא לי ללכת. ובצבא אני אהיה ג'ובניק כנראה אז גם אז אני לא רואה איך המצב הולך להשתפר.
האנשים פה בפורום לא נחמדים כל כך לא רוצים להביא אותי לפגישות איך אני אלך איתם למקומות. אתם לא נחמדים. <---- שמעתם???
:wtf: |
מה זאת ההתקפת מוזרות הזאת??!??
אתה יודע שהפלוצים שלך שווים בדיוק כמו הפלוצים של מוש!!!
לעולם אל תחשוב שאנחנו מקפחים אותך!!!!!
אתה תמיד מוזמן!!!
צא מהקופסה... לך לקולנוע |
|
|
|
|