return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 12)
View this Thread in Original format
BaGo D Remixer
יא אללהההההההההה איזו מסיבה לא יכלתי לבקש משהו טוב יותר מזה:)

גם אורן נתן מה זה שואו שחבל על הזמן אפילו ב 4 לפנות בוקר לא היה מקום לזוז על הרחבה בזכותו:)
TinkerbeL
כמובן שאורן שיחק אותה :)

ונאור
היית פשוט חבל על הזמן (לא במה שאתם חושבים....)
ממש אהבתי את המיקסים שלך
ואת הרמקסים של סאבלימינל
בכלל הקהל ממש אהב אותך
ואת אורן
זהו עכשיו אנחנו יכולים לפתוח חברת הפקה ולהרוויח מליונים
:tongue2
warpedd_
טוב אז ככה

אחרי כמה סיבובים בת"א שחפשנו לשוא את המנהל של החברת שמירה שרועי עובד בה הגענו לסטודיו 25 כן כן לא ללילינבלום כי שם היתה מסיבה סגורה של כוסיות
בסטודיו ניתן היה למצא קהל מגוון של ילדות קטנות ושמנים
:D :D :D
בכל מקרה לא נכנסנו ונסענו לראות מה יש בטי אל וי
היה שמה גם על הפנים גועל נפש של דבר מלא כונפות ושחורים קטנים
;) למרות שהבנתי שהיה שמה דויד גואטה
אאהה ורועי קיבל הזמנה ל
FFF:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

בכל מקרה חזרנו ללילינבלום ופגשנו שם את אורן וטלי והלכנו לאכול פיצה
וזהו בערך
TinkerbeL
לא ראית כוסיות אבל לפחות אכלת פיצה עם אננס
(ואני עדיין לא מבינה איך אפשר לאכול פיצה עם אננס, תהיה בריא)

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
DjChook
אננססססס ?
warpedd_
בטח
פיצה מטר עם אננס זה בסט!
TinkerbeL
quote:
Originally posted by warpedd_
בטח
פיצה מטר עם אננס זה בסט!


חחח מוזר כי אתמול אחרי הפיצה לא הפסקת להתלונן כמה שזה לא שווה וכמה שאתה רעב והפיצה הזאת לא משהו

טוב העיקר שיש לך דלקן
(כן אני יודעת שאין קשר)
Sniper
ואללה אחים שלי
אני שמח לשמוע שהיה כיף והפגזתם
סבבה ביותררר בקרוב ILTA
יהיו שולטים בעולם חהחה

ופיצה עם אננס תמיד רציתי לנסות אבל לא יצא לי בינתיים
YuVaL
quote:
Originally posted by warpedd_
טוב אז ככה

אחרי כמה סיבובים בת"א שחפשנו לשוא את המנהל של החברת שמירה שרועי עובד בה הגענו לסטודיו 25 כן כן לא ללילינבלום כי שם היתה מסיבה סגורה של כוסיות
בסטודיו ניתן היה למצא קהל מגוון של ילדות קטנות ושמנים
:D :D :D
בכל מקרה לא נכנסנו ונסענו לראות מה יש בטי אל וי
היה שמה גם על הפנים גועל נפש של דבר מלא כונפות ושחורים קטנים
;) למרות שהבנתי שהיה שמה דויד גואטה
אאהה ורועי קיבל הזמנה ל
FFF:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

בכל מקרה חזרנו ללילינבלום ופגשנו שם את אורן וטלי והלכנו לאכול פיצה
וזהו בערך



בעעעעעעעעע
למה לא אמרת לי??!?
אני וקובי היינו אתמול בטי אל וי
היה מבאס תחת
אבל עדיין!@#)!#@)
עם מי היית?
TinkerbeL
quote:
Originally posted by YuVaL
עם מי היית?


רק רועי ותומר
שפגשו אותי ואת אורן
וגם נאור היה בלילינבלום אבל הוא לא יכל לצאת מהמועדון ולבוא איתנו לפיצה

Hell_Copter
נסענו לנמל לחפש את הבוס שלי... לא מצאנו
נסענו ללילינבלום ראינו מגעיל שם... לא נכנסנו
נסענו לטי אל וי ראינו עוד יותר מגעיל שם... לא נכנסנו
חזרנו ללילינבלום כדי לראות איזה שמן אחד שהכרס שלו יותר גדולה מהצרות שלי שהולך עם חולצת בטן... כמעט הקאנו
אז תומר אורן וטלי אכלו פיצה מטר והתבאסו על זה שעשקו אותם שם...
ואז הורדתי איזה צ'ופה אחת טובה וכולם היו מרוצים!!!

אההה.. ובגלל הגופיה שלבשתי אתמול (וסביר להניח בגלל הגוף) קיבלתי את ההזמנה לטי אל וי ביום שישי....
לא יודע אם לשמוח או להיות עצוב...
צח מה אתה אומר? ;)
DjChook
Can i CUM with u guys ?!?!!?

CAN I CAN I ?

CAN RULEZZZ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement