|
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אני רואה טראנסאדיקט כובש את ישרל לאט לאט
:D :D :D :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי
WE ARE THE ELITE!!!
WE ARE THE BEST!!!
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by BaGo D Remixer
נושנושששששש אני ישים מלא גרסאות של סאבלימינל כאילו סקראצ'ים וכאלו שהכנתי ..
|
וואלה?
אם כן כבר יש לך מעריצה :)
אלא אם כן אתה לא שם את הפינאלי!!!!
פשוט חולה על השיר הזה...... |
|
|
| DjChook |
סורי אורן אבל אני לא אוכל להגיע
יש יום הולדת לידידה |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US!!!
|
you have no chance to survive make your time
HA HA HA HA . . . |
|
|
| warpedd_ |
מה נסגר מי מהפורום מגיע?
אני מתלבט יכול להיות שוים רביעי בבוקר יש לי פיזיקה
וזה לא כלכך טוב להפסיד את זה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מה נסגר מי מהפורום מגיע?
אני מתלבט יכול להיות שוים רביעי בבוקר יש לי פיזיקה
וזה לא כלכך טוב להפסיד את זה |
ראסמיייי גם לי ולאורן יש תגבור בפיזיקה וזה קצת יהיה רעע אם נפסידדדדד
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| BaGo D Remixer |
כן
warpedd
זה אני מהתוכנית של יורם וזההההההההההההה
חברה נכבוש את ישראל אל דאגה:) הכל עניין של זמן! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מה נסגר מי מהפורום מגיע?
אני מתלבט יכול להיות שוים רביעי בבוקר יש לי פיזיקה
וזה לא כלכך טוב להפסיד את זה |
אמרתי לך...
אם אתה רוצה ללכת דבר איתי...
אני נראה לי מקומבן שם על חינם אז לא מטריד אותי... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ראסמיייי גם לי ולאורן יש תגבור בפיזיקה וזה קצת יהיה רעע אם נפסידדדדד
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
היום לא הפריע לך להפסיד....... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
סורי אורן אבל אני לא אוכל להגיע
יש יום הולדת לידידה |
אההההההההה
נו טוב, חפיף....... |
|
|
| Hell_Copter |
נראה כבר מחר... יש מצב שנבוא
אבל אל תפוס אותי במילה... |
|
|
| Vortex_SA |
אורן הלך לישון עד המסיבה, הוא ביקש ממני למסור את המס' פלאפון שלו שכל מי שהולך לבוא למסיבה שיתקשר אליו, אני ממש לא יכול לבוא, אין לי איך להגיע בכלל... אלא אם למישהו בא להסיע אותי ליבנה בעשר :) קיצר הנה המס':
058724047
אני מאחל לאורן הרבה הצלחה במסיבה הזאת, יאללה לכו לתמוך בו!! |
|
|
|
|