return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 11)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by warpedd_
אני רואה טראנסאדיקט כובש את ישרל לאט לאט
:D :D :D :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי
WE ARE THE ELITE!!!
WE ARE THE BEST!!!
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by BaGo D Remixer
נושנושששששש אני ישים מלא גרסאות של סאבלימינל כאילו סקראצ'ים וכאלו שהכנתי ..


וואלה?
אם כן כבר יש לך מעריצה :)
אלא אם כן אתה לא שם את הפינאלי!!!!
פשוט חולה על השיר הזה......
DjChook
סורי אורן אבל אני לא אוכל להגיע
יש יום הולדת לידידה
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US!!!


you have no chance to survive make your time
HA HA HA HA . . .
warpedd_
מה נסגר מי מהפורום מגיע?

אני מתלבט יכול להיות שוים רביעי בבוקר יש לי פיזיקה
וזה לא כלכך טוב להפסיד את זה
itamarsan
quote:
Originally posted by warpedd_
מה נסגר מי מהפורום מגיע?

אני מתלבט יכול להיות שוים רביעי בבוקר יש לי פיזיקה
וזה לא כלכך טוב להפסיד את זה

ראסמיייי גם לי ולאורן יש תגבור בפיזיקה וזה קצת יהיה רעע אם נפסידדדדד
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
BaGo D Remixer
כן
warpedd
זה אני מהתוכנית של יורם וזההההההההההההה
חברה נכבוש את ישראל אל דאגה:) הכל עניין של זמן!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
מה נסגר מי מהפורום מגיע?

אני מתלבט יכול להיות שוים רביעי בבוקר יש לי פיזיקה
וזה לא כלכך טוב להפסיד את זה


אמרתי לך...
אם אתה רוצה ללכת דבר איתי...
אני נראה לי מקומבן שם על חינם אז לא מטריד אותי...
TinkerbeL
quote:
Originally posted by itamarsan
ראסמיייי גם לי ולאורן יש תגבור בפיזיקה וזה קצת יהיה רעע אם נפסידדדדד
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:


היום לא הפריע לך להפסיד.......
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
סורי אורן אבל אני לא אוכל להגיע
יש יום הולדת לידידה


אההההההההה
נו טוב, חפיף.......

Hell_Copter
נראה כבר מחר... יש מצב שנבוא
אבל אל תפוס אותי במילה...
Vortex_SA
אורן הלך לישון עד המסיבה, הוא ביקש ממני למסור את המס' פלאפון שלו שכל מי שהולך לבוא למסיבה שיתקשר אליו, אני ממש לא יכול לבוא, אין לי איך להגיע בכלל... אלא אם למישהו בא להסיע אותי ליבנה בעשר :) קיצר הנה המס':
058724047

אני מאחל לאורן הרבה הצלחה במסיבה הזאת, יאללה לכו לתמוך בו!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement