|
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
יאמיייייייי
כן!
חחח אורן יבוא ויראה שהפכנו את הטרד של המסיבה שלו לטרד של פגישה ויתעצבן
חחחח |
יום ראשון נעשה חדש ...
מספיק תגיעו להרצליה או משהוא כזה ואני או
מישהוא אחר נקפוץ להסיע אותכם משם... |
|
|
| Hell_Copter |
מורן... רביעי עדיף... למה חמישי אני כבר לא פה...
גם שלישי תופס...
אבל גם אם הם לא באים צריך לחדש את פגישות המשולש המקראי... זה לא הולך ככה!!!
אה ואל תדאגו מוש יביא פול כסף כדי לקנות בשר ובסוף יקנה לנו זיפו ב 3 שקל...;) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל גם אם הם לא באים צריך לחדש את פגישות המשולש המקראי... זה לא הולך ככה!!!
|
מה זה לא באים
ניראה לכם שאני יפספס פגישה שיש בה אוכל ?!?!!??!?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
מה זה לא באים
ניראה לכם שאני יפספס פגישה שיש בה אוכל ?!?!!??!?! |
זה לא מנע ממך עד עכשיו :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא מנע ממך עד עכשיו :) |
לא נכון!
אל תשכח שאני דיי חדשה פה
ומאז שאני פה אני לא זוכרת שאירגנתם פגישה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
דיברתי עם האמרגן של המסיבה, ואמרתי לו שיש אנשים שרוצים לבוא מערים אחרות.....
הוא שואל כמה, כי אם אתם תהיו הרבה מאיזור אחד, הוא יוכל להגיע אליכם למכור לכם כרטיסים במכירה מוקדמת........ יעני ב-40 שקל
אז מי שבא ועם חברים, שיגיד לי כמה הוא מביא איתו כדי שתשלמו פחות....
אגב, ההזמנות למסיבה יצאו חבל"ז!!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D
ואני עולה ב-4 וחצי וסוגר את המסיבה......
יכול להיות שאני גם יפתח את המסיבה אבל זה לא בטוח......
אבל בכל מקרה, אני אהיה שם כל הערב........ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
לא נכון!
אל תשכח שאני דיי חדשה פה
ומאז שאני פה אני לא זוכרת שאירגנתם פגישה |
את פה מינואר...
זה כבר 3 חודש...
את יודעת כמה פגישות משולש מקראי היו לנו?!
היו שבועות שזה הגיע ל 3 פעמים בשבוע...
והיו עוד עם נספחים...
ואפילו היה על האש...
קיצר... אתם לא רציניים
:wtf: :wtf: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
את פה מינואר...
זה כבר 3 חודש...
את יודעת כמה פגישות משולש מקראי היו לנו?!
היו שבועות שזה הגיע ל 3 פעמים בשבוע...
והיו עוד עם נספחים...
ואפילו היה על האש...
קיצר... אתם לא רציניים
:wtf: :wtf: |
אני פה מינואר?
איך שהזמן טס..........
למרות שלא ניראה לי שאני פה מינואר
אה ולא ידעתי על שום פגישה! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אני פה מינואר?
איך שהזמן טס..........
למרות שלא ניראה לי שאני פה מינואר
אה ולא ידעתי על שום פגישה! |
מתחת לשם שלך כתוב ממתי את...
Jan 2003
ומוזר... הנוער של היום..
שימי לב מה הולך סביבך :D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מתחת לשם שלך כתוב ממתי את...
Jan 2003
ומוזר... הנוער של היום..
שימי לב מה הולך סביבך :D |
חחח
לא שמתי לב לזה אף פעם |
|
|
| DjChook |
אני חייב לציין רק שהפגישה הרצינית האחרונה שהייתה הייתה אצלי
או אצל תומר בעצם, אני לא יודע מי היה שם :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני חייב לציין רק שהפגישה הרצינית האחרונה שהייתה הייתה אצלי
או אצל תומר בעצם, אני לא יודע מי היה שם :) |
אתה רק אומר את זה כי זאת הפגישה היחידה שהיית בה... :)
אצל תומר היינו ככה
מורן אריק צח רון נמרוד אני ותומר...
וגם היינו אצל עודד פעם
מורן עודד צח אריק אני מוש בקר ועוד כמה חבר'ה של עודד
זה היה שעשינו על האש... היה נחמד |
|
|
|
|