|
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב
דיברתי עם מי שמארגן את כל העסק
המסיבה היא לגיל 16-18..... יעני תיכונים
אני כנראה יעלה בין האחרונים או אחרון.......
יש למישהו עוד שאלות???
מישהו בא? |
אורן אני חושבת שהרוב פה מעל 18 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אורן אני חושבת שהרוב פה מעל 18 |
באמת?
כי אני לא
הרוב פה בתחום גילאים הזה
נראה לי...... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
באמת?
כי אני לא
הרוב פה בתחום גילאים הזה
נראה לי...... |
מממ לא ניראה לי
יש גם כמה מתחת ל18 ויש כמה מעל
יאללה הצבעה
כל מי שמעל גיל 18 שירים את היד |
|
|
| warpedd_ |
***HANDS UP***
נראה סבבה אם זה 40 שקח פנאן
נביא חברים מרעננה
יאללה רועי יא גודזילה מתי אתה מזמין אותי לשווארמה |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
מממ לא ניראה לי
יש גם כמה מתחת ל18 ויש כמה מעל
יאללה הצבעה
כל מי שמעל גיל 18 שירים את היד |
18.7
:P
*edit*
ואם ככה גם אני יבוא עם חברים , מחדרה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ממממממממ
טוב בכל מקרה אני חושב שכשאומרים 18 אז מתכוונים עד 19
אבל גם ככה אני לא חושב שתהיה בעיה אפילו לבני 20 להיכנס
אם לא איכפת להם לבלוט מעל כולם
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מהמר על עצמי
בסכום שיש למורן בחשבון שלו בערך מוחלט!!
הרי אני לא יהמר על מינוס..... :rolleyes: |
:(
זה שהפורום הזה קמצן ולא תרמו לקרן שהקמתי אז
עזרה למורן המסכן המלאך העני !
זה הכל בגללכם !
חוץ מחן שתרם איזה שתי שקל אני חושב !
קקות !
אני אוסף שקלים עדיין מתחת למכונות שתייה ...
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ממממממממ
טוב בכל מקרה אני חושב שכשאומרים 18 אז מתכוונים עד 19
אבל גם ככה אני לא חושב שתהיה בעיה אפילו לבני 20 להיכנס
אם לא איכפת להם לבלוט מעל כולם
:D |
בדיוק - סורי אבל לא נראה לי שאני יגיע ...
שתגיע לחממה תרים טלפון
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בדיוק - סורי אבל לא נראה לי שאני יגיע ...
שתגיע לחממה תרים טלפון
:) |
איזה בעסה
הוא ממש ביאס אותי כשהוא אמר לי לאיזה גילאים זה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
איזה בעסה
הוא ממש ביאס אותי כשהוא אמר לי לאיזה גילאים זה |
למה עד 18 זה לא הגילאים שלכם ? |
|
|
| Shahar |
בואנה אורן תן פרטים על המסיבה רק הרגע ראיתי
יש מצב שאני מגיע עם חברים |
|
|
| Narcotic Mind |
| אחי אני מצטער להגיד לך אבל רמת הגילאים בלילנבלום היא ט-י אולי גם יא אבל זהו בערך |
|
|
| DjChook |
טוב תשמעו זה שאומרים
16-18
זה בסך הכל אומר שזה מסיבה לתיכונים
וזה אומר לא לאנשי צבא
אז זה לא משנה אם אתה בן 17.5 או בן 18.5 כל עוד אתה שמיניסט, המסיבה בעיקרון גם לך
אני עוד 3 חודשים בן 18 :)
תזכיר לי איפה זה ?
* אין לי כח לחזור לעמוד הראשון |
|
|
|
|