return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב......... (pg. 6)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב
דיברתי עם מי שמארגן את כל העסק

המסיבה היא לגיל 16-18..... יעני תיכונים
אני כנראה יעלה בין האחרונים או אחרון.......

יש למישהו עוד שאלות???
מישהו בא?



אורן אני חושבת שהרוב פה מעל 18
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אורן אני חושבת שהרוב פה מעל 18


באמת?
כי אני לא

הרוב פה בתחום גילאים הזה
נראה לי......
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
באמת?
כי אני לא

הרוב פה בתחום גילאים הזה
נראה לי......



מממ לא ניראה לי
יש גם כמה מתחת ל18 ויש כמה מעל
יאללה הצבעה
כל מי שמעל גיל 18 שירים את היד
warpedd_
***HANDS UP***

נראה סבבה אם זה 40 שקח פנאן
נביא חברים מרעננה

יאללה רועי יא גודזילה מתי אתה מזמין אותי לשווארמה
nesher
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מממ לא ניראה לי
יש גם כמה מתחת ל18 ויש כמה מעל
יאללה הצבעה
כל מי שמעל גיל 18 שירים את היד


18.7
:P

*edit*
ואם ככה גם אני יבוא עם חברים , מחדרה
HyPeRSoNiC
ממממממממ
טוב בכל מקרה אני חושב שכשאומרים 18 אז מתכוונים עד 19

אבל גם ככה אני לא חושב שתהיה בעיה אפילו לבני 20 להיכנס
אם לא איכפת להם לבלוט מעל כולם
:D
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מהמר על עצמי
בסכום שיש למורן בחשבון שלו בערך מוחלט!!
הרי אני לא יהמר על מינוס..... :rolleyes:


:(
זה שהפורום הזה קמצן ולא תרמו לקרן שהקמתי אז
עזרה למורן המסכן המלאך העני !
זה הכל בגללכם !
חוץ מחן שתרם איזה שתי שקל אני חושב !
קקות !
אני אוסף שקלים עדיין מתחת למכונות שתייה ...


quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ממממממממ
טוב בכל מקרה אני חושב שכשאומרים 18 אז מתכוונים עד 19

אבל גם ככה אני לא חושב שתהיה בעיה אפילו לבני 20 להיכנס
אם לא איכפת להם לבלוט מעל כולם
:D



בדיוק - סורי אבל לא נראה לי שאני יגיע ...
שתגיע לחממה תרים טלפון
:)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by luckystrike
בדיוק - סורי אבל לא נראה לי שאני יגיע ...
שתגיע לחממה תרים טלפון
:)


איזה בעסה
הוא ממש ביאס אותי כשהוא אמר לי לאיזה גילאים זה
luckystrike
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
איזה בעסה
הוא ממש ביאס אותי כשהוא אמר לי לאיזה גילאים זה


למה עד 18 זה לא הגילאים שלכם ?
Shahar
בואנה אורן תן פרטים על המסיבה רק הרגע ראיתי
יש מצב שאני מגיע עם חברים

Narcotic Mind
אחי אני מצטער להגיד לך אבל רמת הגילאים בלילנבלום היא ט-י אולי גם יא אבל זהו בערך
DjChook
טוב תשמעו זה שאומרים

16-18

זה בסך הכל אומר שזה מסיבה לתיכונים

וזה אומר לא לאנשי צבא

אז זה לא משנה אם אתה בן 17.5 או בן 18.5 כל עוד אתה שמיניסט, המסיבה בעיקרון גם לך

אני עוד 3 חודשים בן 18 :)

תזכיר לי איפה זה ?

* אין לי כח לחזור לעמוד הראשון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement