|
מי רוצה לבא לעודד היום?
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
לא בטוח אני יכול ...
תרים טלפון נקבע מתי לקפוץ לאס"א ..
:) |
|
|
| TinkerbeL |
אסא?
דיייי
גם אני רוצה!
אווף! המלווה הזה........ :( |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| פגישה אצל האדון דרורי#@$#@$@#$#$#$!#@$@%@# מתי????? יאללה איפה צח מנגל שיעשה לנו על האש...........הבנתי שיום שני יש משהו |
|
|
| warpedd_ |
לא צריך לעשות מנגל יש אסא חחחחח
יותר חסכוני
חחחח
;) ;) ;) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by warpedd_
לא צריך לעשות מנגל יש אסא חחחחח
יותר חסכוני
חחחח
;) ;) ;) |
דווקא לא
תלוי כמה אנשים!!!
אנשים תעשו את זה שבוע הבא |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
דווקא לא
תלוי כמה אנשים!!!
אנשים תעשו את זה שבוע הבא |
טלי הוא צודק ...
את פשוט לא מכירה את אס"א בלילה
המוכרת כבר מכירה אותנו ובחמישה שקלים
היא נותנת לנו חצי מהחנות ...
קבבים , מרקים , צ'יפס , חומוס , שתייה וכו' וכו' ... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
המוכרת כבר מכירה אותנו ובחמישה שקלים
היא נותנת לנו חצי מהחנות ...
קבבים , מרקים , צ'יפס , חומוס , שתייה וכו' וכו' ... |
יופי מורן!!!
עכשיו אני עוד יותר רוצה לבוא!!!!!!!
מישהו מהאזור שלי בא?! (טרמפ) :( |
|
|
| Sniper |
אם למישו בא לאסוף אותי אז אני בכיף מגיע
למה אין לי אוטו...:\\
ולצערי אין ביטוח על האוטו של אבא\אח והאח השני
סעממקקק
למה מכרתי תאוטו למה?!@$ |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מממממממממממ..... אסא.
אני מת לבוא!!!!
אם יש מצב שתאספו אותי ואת טלי - אז אנחנו בטוח נבוא......
יאללה איתמר! אתה בא לאסוף אותנו עם האוטו???? :clown: :clown: :clown: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
יאללה איתמר! אתה בא לאסוף אותנו עם האוטו???? :clown: :clown: :clown:
|
חחחח
כן אורן.......
ניראה לי שעדיף שאתה תבוא לאסוף עם האוטו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחחח
כן אורן.......
ניראה לי שעדיף שאתה תבוא לאסוף עם האוטו |
למה?
הוא לא נוהג טוב??
נסעת איתו פעם?????? |
|
|
|
|