|
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
למה?
הוא לא נוהג טוב??
נסעת איתו פעם?????? |
אורן, מתוק
אל תשחק אותה!
אתה יודע טוב מאוד (אפילו יותר טוב ממני) למה
:rolleyes: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אורן, מתוק
אל תשחק אותה!
אתה יודע טוב מאוד (אפילו יותר טוב ממני) למה
:rolleyes: |
אההההההה כככה מרחליםם מאחורי הגב של מישהו נכוןןןן??????
סבבבה טליייי אתה אוספת נקודות רעות לזכותךך:nervous: :nervous:
ואורן אני צריך שתתקשר עליי דחוך הביתההההה!!!!!
עכשיוו |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה אני יבוא!
אוכללללללל
:p
מתי הולכים? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אההההההה כככה מרחליםם מאחורי הגב של מישהו נכוןןןן??????
סבבבה טליייי אתה אוספת נקודות רעות לזכותךך:nervous: :nervous:
ואורן אני צריך שתתקשר עליי דחוך הביתההההה!!!!!
עכשיוו |
נקודות רעה לזכותי?
מה זה מועדון לקוחות?
מה יקרה לי אחרי 7 נקודות? אני מקבלת קולה חינם?
פשוט אתה אף פעם לא הסעת אותנו
אז זה חסר סיכוי שתסיע
ויש יותר סיכוי שאורן יסיע כי הוא נהג שודים וגם ככה גונב לאבא שלו את האוטו כל שני וחמישי
:) |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
נקודות רעה לזכותי?
מה זה מועדון לקוחות?
מה יקרה לי אחרי 7 נקודות? אני מקבלת קולה חינם?
פשוט אתה אף פעם לא הסעת אותנו
אז זה חסר סיכוי שתסיע
ויש יותר סיכוי שאורן יסיע כי הוא נהג שודים וגם ככה גונב לאבא שלו את האוטו כל שני וחמישי
:) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אם את אומרת סבבה לךךך |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אם את אומרת סבבה לךךך |
סבבה לי
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| oDrori |
טוב שמתייעצים איתי לפני גם :p
א. באסא לא יקמבנו אותנו עד כדי כך אם נבוא להם עשרה איש (הייתי עם עוד שלושה עשר איש אתמול ולא היה צ'יפס חופשי)
ב. הלילה אני בכלל במעברות
יום שני חבר'ה, תכינו את עצמכם |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by oDrori
יום שני חבר'ה, תכינו את עצמכם |
מה יום שני?!?!?! |
|
|
| warpedd_ |
| קצת יותר מתאים לי באמת |
|
|
| luckystrike |
טוב חזרנו ליום שני !
אני בביית בערב ...
WOOOOPY :)
פסססססח פסח פסח פסח פסח פסח פסח פסח פסח
איזה כיייייף |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by luckystrike
טוב חזרנו ליום שני !
אני בביית בערב ...
WOOOOPY :)
פסססססח פסח פסח פסח פסח פסח פסח פסח פסח
איזה כיייייף |
סבבבבבבבה גם אני תאמת בבית
אורן תעדכן אותי עם אתה רוצה לנסוע נארגן משהווו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by itamarsan
סבבבבבבבה גם אני תאמת בבית
אורן תעדכן אותי עם אתה רוצה לנסוע נארגן משהווו |
יאללה הפעם באמת תתארגנו הדרומיים ... |
|
|
|
|