return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 2)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
למה?
הוא לא נוהג טוב??
נסעת איתו פעם??????

אורן, מתוק
אל תשחק אותה!
אתה יודע טוב מאוד (אפילו יותר טוב ממני) למה
:rolleyes:
itamarsan
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אורן, מתוק
אל תשחק אותה!
אתה יודע טוב מאוד (אפילו יותר טוב ממני) למה
:rolleyes:

אההההההה כככה מרחליםם מאחורי הגב של מישהו נכוןןןן??????
סבבבה טליייי אתה אוספת נקודות רעות לזכותךך:nervous: :nervous:
ואורן אני צריך שתתקשר עליי דחוך הביתההההה!!!!!
עכשיוו
MoSH_MaN
ואללה אני יבוא!

אוכללללללל
:p

מתי הולכים?
TinkerbeL
quote:
Originally posted by itamarsan
אההההההה כככה מרחליםם מאחורי הגב של מישהו נכוןןןן??????
סבבבה טליייי אתה אוספת נקודות רעות לזכותךך:nervous: :nervous:
ואורן אני צריך שתתקשר עליי דחוך הביתההההה!!!!!
עכשיוו

נקודות רעה לזכותי?
מה זה מועדון לקוחות?
מה יקרה לי אחרי 7 נקודות? אני מקבלת קולה חינם?

פשוט אתה אף פעם לא הסעת אותנו
אז זה חסר סיכוי שתסיע
ויש יותר סיכוי שאורן יסיע כי הוא נהג שודים וגם ככה גונב לאבא שלו את האוטו כל שני וחמישי
:)
itamarsan
quote:
Originally posted by TinkerbeL
נקודות רעה לזכותי?
מה זה מועדון לקוחות?
מה יקרה לי אחרי 7 נקודות? אני מקבלת קולה חינם?

פשוט אתה אף פעם לא הסעת אותנו
אז זה חסר סיכוי שתסיע
ויש יותר סיכוי שאורן יסיע כי הוא נהג שודים וגם ככה גונב לאבא שלו את האוטו כל שני וחמישי
:)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אם את אומרת סבבה לךךך
TinkerbeL
quote:
Originally posted by itamarsan
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אם את אומרת סבבה לךךך



סבבה לי
:crazy: :crazy: :crazy:
oDrori
טוב שמתייעצים איתי לפני גם :p

א. באסא לא יקמבנו אותנו עד כדי כך אם נבוא להם עשרה איש (הייתי עם עוד שלושה עשר איש אתמול ולא היה צ'יפס חופשי)

ב. הלילה אני בכלל במעברות

יום שני חבר'ה, תכינו את עצמכם
TinkerbeL
quote:
Originally posted by oDrori

יום שני חבר'ה, תכינו את עצמכם



מה יום שני?!?!?!
warpedd_
קצת יותר מתאים לי באמת
luckystrike
טוב חזרנו ליום שני !
אני בביית בערב ...

WOOOOPY :)

פסססססח פסח פסח פסח פסח פסח פסח פסח פסח
איזה כיייייף

itamarsan
quote:
Originally posted by luckystrike
טוב חזרנו ליום שני !
אני בביית בערב ...

WOOOOPY :)

פסססססח פסח פסח פסח פסח פסח פסח פסח פסח
איזה כיייייף

סבבבבבבבה גם אני תאמת בבית
אורן תעדכן אותי עם אתה רוצה לנסוע נארגן משהווו
luckystrike
quote:
Originally posted by itamarsan
סבבבבבבבה גם אני תאמת בבית
אורן תעדכן אותי עם אתה רוצה לנסוע נארגן משהווו


יאללה הפעם באמת תתארגנו הדרומיים ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement