return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
אני אישית יודע שמעל 4 אנשים ככה כבר לא מקבלים את כל הצ'יפס שבעולם חינם , אפילו באחת בלילה!


אז היינו 4 או 5 אם אני לא טועה...
יענו היה איזה פעם כזאת...

אבל אם האתיופית או הרוסיה שם אפשר אולי לקמבן משהו...
בעצם יש יותר סיכוי עם הרוסיה
היא אוהבת אותנו...
את המשולש אני מתכוון

ומשהו לא קשור כל כך...
באה אליי באילת אחת ועושה לי אתה אשכרה משולש פיצה... :)
Sniper
נו אז מישו בא לקחת אותי?????
תודיעו לי

056 88 38 38
TinkerbeL
quote:
Originally posted by warpedd_
לא נראה לי שאני יגיע עד ליבנה

קצת רחוק ואין לי כח למסוע את כל הדרך הזאת
(סורי טלי)


אני לא ביקשתי ממך לבוא עד ליבנה!!!!!!!

רק עד לרחובות
;)

חחחחחחח
יום שני עוד 3 שבועות אני יוכל לבוא בעצמי לאסא!
אההה אז אפשר ביום עצמאות
כשכולם עושים על האש
להיפגש אנחנו בבית של מישהו ולעשות על האש

לי יש אוטו ככה שאני יוכל להביא את כל הדרומים
יהיו 2 מכוניות
אחת שלי
ואחת של איתמר :crazy:
Sniper
טוב אני מניח שאף אחד לא בא לקחת אותי אז אני יתכנן תוכניות לערב:]]
בכל אופן ספרו חוויות
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Sniper
טוב אני מניח שאף אחד לא בא לקחת אותי אז אני יתכנן תוכניות לערב:]]
בכל אופן ספרו חוויות


לו הייתי נהג.....
יא באבאבאבאבאבאבאבאם......... :rolleyes:
Sniper
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
לו הייתי נהג.....
יא באבאבאבאבאבאבאבאם......... :rolleyes:



חחחחח אולי אתה לא נהג אבל אתה
דוגמןןןן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחח אולי אתה לא נהג אבל אתה
דוגמןןןן


כל אחד רוצה להיות זמר, להיות זמר, להיות זמר
אם לא זמר אז נהג,
אם לא נהג אז דוגמן
אם לא דוגמן אז ספאמר :p
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחח אולי אתה לא נהג אבל אתה
דוגמןןןן


אוייש הוא הראה לך את התמונות שהוא מדגמן את המסכה שלו?

אורן!!!!!
פדיחות!!!!!
:nervous: :nervous: :nervous:
Hell_Copter
טוב היה לא משהו...
ותומר שמן

זה הסיכום
Scorchio
תומר שמן אחושרמוטה
חיסל צלחת צ'יפס שלמה לבד כמעט
ואחרי זה השתלט על שלנו וגמר אותה בשתי שניות
ואחרי זה עוד ביקש אוכל מעודד

TinkerbeL
quote:
Originally posted by Scorchio
תומר שמן אחושרמוטה
חיסל צלחת צ'יפס שלמה לבד כמעט
ואחרי זה השתלט על שלנו וגמר אותה בשתי שניות
ואחרי זה עוד ביקש אוכל מעודד



חחחח רציני?!
אם היה לי קשה להאמין לכל הסיפורים ששמעתי שבוע שעבר על הזליליות של תומר אני מתחילה להאמין עכשיו!!!


מי בא בסוף?!
Scorchio
אני רועי מוש ותומר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement